Starten met IVF maart 2023

Oh wat leuk om te lezen. Heerlijk van genieten samen! Heb je al een echo datum? Spannend dat stoppen met medicatie he.
Hier gaat het goed. Ik ben nu 14 dagen na TP en had vanmorgen en 2 knal testen. Niet te missen. Ik ben zo blij?. Ben nog symptoomloos, dat maakt mij wel onzeker. Maar die test van vanmorgen deed mij erg goed.
Gebruiker, succes met je TP deze maand. Ik hoop dat jij ook snel 2 mooie streepjes mag zien!

He zuster kaar. Wat fijn dat jullie ook posotief hebben getest! Gefeliciteerd??????
En dames ik heb vandaag te horen gekregen dat ik 4 bevruchte eitjes heb van de vijf ? dus ben al helemaal happy. 
Dinsdag heb ik de tp. Als alles goed blijft gaan ??
Daan en zuster kaar geniet lekker van jullie positieve testen en miss kan ik dat over 2.5 week ook gaan doen hihi ? 
P.s. hadden jullie bijwerkingen van die vaginale tabletten? 
Veel liefs 

Goedemiddag dames! ? Soraya, goed om te horen dat de pijn meevalt! En 4 bevruchtingen, dat is goed nieuws!! ? Ik ben erg benieuwd wat voor eicel je terug geplaatst krijgt, hoop zo voor je dat het ook direct raak is en dat we indd alledrie een positieve test hebben ??? Dat zou fantastisch zijn! Ik ga duimen ? Ja die tabletten had ik alleen erg gevoelige borsten van, en heb 2 dozen inlegkruisjes gebruikt omdat er heel veel weer uit komt maar dat us normaal. Heb jij ook utrogestan?

@Zusterkaar, ja op 24 april hebben we de eerste echo. Vind het heel spannend, vond het ook wel een dingetje om te stoppen met de utrogestan maar tot nu toe gaat het allemaal nog goed ? s nachts wel steeds last van menstruatie achtige krampjes, maar dat zal wel normaal zijn ?‍♀️  Ja snap dat je je daardoor wel onzeker voelt, maar die knaltest maakt het dan wel weer goed!! Ik heb vanmorgen vroeg ook nog een test gedaan, had last van krampen en was zo onzeker. Heb de halve nacht wakker gelegen, maar nog steeds positief en donkerder dan donderdag! Gelukkig.. 
Fijn weekend allebei ??

Hee daaanin. Dankje wel?
Ja heb ook utrogestan idd. 
Die gevoelige borsten heb ik al vanaf die ovittelle haha. Maar had nu twee dagen last van rommelende darmen maar kan ook van de punctie komen natuurlijk ? en vaak steekjes in het onderlijf.
Ja hoop dat dinsdag nog alles goed eruit ziet ??
Ook een fijn weekend voor jullie aanstaande mama's ??

Hee Soraya ?
Ooh ja dat kan ook van de ovitrelle ja, ik had eigenlijk alleen van de utrogestan bijwerkingen en voor de rest nooit echt bijwerkingen van andere gebruikte medicijnen gehad gelukkig ? 
Hoe is het met de zenuwen, kom je het weekend een beetje door?? ??
Liefs Daan ?

Hee daan. Oh das fijn! Heb sinds vandaag wel echt steken in de liezen maar zou nu normaal de eisprong hebben.
Ja ben mega zenuwachtig. Las vandaag dat je eitjes a b of c keuring krijgen op de derde dag haha. Zou dus vandaag zijn maar tot dinsdag moet ik nog geduld hebben haha ???
Veel liefs 

Ahh wat lief daan dankje wel ♥️ om half drie moet ik daar zijn. Zolang ik niks hoor ? geen nieuws is goed nieuws zeggen ze hihi. 
En hoe voel jij je nu? 
Veel liefs Soraya ♥️

Terug
Bovenaan