stelling rondje weer een keer doen

hee dames tword weer wat saaier opt forum haha dus gaan we weer ffies wat oude topics openen:):)

mijn stelling:

savonds nog een papfles met opvolgmelk of niet?

hier doen we het nog wel want zonder fles gaat ze niet slapen.
laatst geprobeert met een gewone papfles dus met melk en bambix maar dit wilde ze niet!!!
dus hier nog elke avond een pyama papje

Hoi hoi

Zoë krijgt nog lekker om 20.00 uur een fles met half volle melk met pap daarin en mijn cb zei 'ga er maar gewoon mee door als ze het nodig hebt!' .

Groetjes Kim

quote: mama van Zoe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-05-2009 13:40:28'));

Hoi hoi

Zoë krijgt nog lekker om 20.00 uur een fles met half volle melk met pap daarin en mijn cb zei 'ga er maar gewoon mee door als ze het nodig hebt!' .

Groetjes Kim

en nu jou stelling:p:p

o haha weet ik veel.... Nou moet ik er snel 1 verzinnen....

Mijn stelling:

Speen de hele dag door geven als hij of zij ernaar vraagt?

Zoë krijgt de speen meestal aan de eind van de dag als ze moe wordt en als ze naar bed gaat. In de nacht spuugd ze zelf haar speen uit en soms wordt ze wakker in de nacht en dan geef ik de speen weer.

Groetjes Kim

heyhey
stelling:
Speen de hele dag door geven als hij of zij ernaar vraagt?
kelwin krijgt al sinds hij 9 mnd is geen speen meer. ik heb het toen afgebouwd en kreeg hij hem alleen 's nachts nog. hij heeft er ook geen behoefte aan. hij sabbelt alleen wel op de oren van beren en knuffels ;)

nieuwe stelling:
kindje in de box doen als je even de handen vrij wil hebben om het huishouden te doen of maar lekker achter je aan laten sjouwen?

hier laat ik kelwin af en toe in de box maar wel zo dat hij mij kan zien. verder doe ik het meeste als hij op bed ligt. en af en toe vind hij het leuk om mee te helpen met stofzuigen.

Groetjs, Christien

Vergeet ik zelf te reageren op mijn eigen stelling.
Renske krijgt af en toe chips. Ik denk een keer per 2 weken. Met een oudere zus gaat dat hier toch sneller. Mijn oudste kreeg langer rozijntjes, rijstwafeltjes en dat soort tussendoortjes. Maar Renske had al snel door dat haar zus snoep kreeg, wat zij ook lekker vond.

Chips geven of niet?

Wij geven Nynke nog geen chips vind het nog niet nodig wij geven haar rozijntjes of een koekje tussendoor,ze mag ook niet alles want ze is allergisch.....

Nieuwe stelling:

Je kindje tv laten kijken of niet???

Nynke kijkt wel af en toe tv het zandkasteel,Dora en barbapapa zijn haar favorieten.

Terug
Bovenaan