stelling rondje weer een keer doen

Kindje naar de peuterspeelzaal of toch bij mama thuis blijven tot de basisschool??
Hij gaat straks naar de peuterspeelzaal, idd goed voor zijn ontwikkeling. Daarnaast vinden wij  het contact met andere kindjes ook belangrijk, dan heb ik het niet over het samen spelen. Maar hij vindt andere kindjes nu al zo interresant en ze leren daar ook echt van. Natuurlijk niet te vergeten, allemaal speelgoed wat hij thuis niet heeft.

Relatie veranderd door de komst van je kindje?
Ik merk dat onze relatie veranderd is, alles draait om meneer. Daar genieten wij enorm van, maar afgelopen weekend met z'n 2tjes naar een  concert geweest en dat vonden we geweldig. Even tijd voor elkaar en lekker zorgeloos uit je dak gaan. Ik zou ons zoontje voor geen goud willen missen, maar soms denk  ik wel eens terug...

Relatie veranderd door de komst van je kindje?

jaa, we zijn nu echt papa en mama,..... veel minder tijd om in de kroeg te zitten en te stappen, vaker thuis eten, eerder naar bed, eerder wakker,.... gelukkig hebben we nog wel genoeg tijd voor elkaar, vooral 's avonds als meneer naar bed is!

houten speelgoed// plastic-batterijen speelgoed??

ik vind zelf houten speelgoed leuker, maar Jurgen is gek op alles wat plastic is en geluid maakt. we hebben dus van alles wat, het speelgoed moet toch vooral leuk zijn voor hem vind ik
groetjes suzan

houten speelgoed// plastic-batterijen speelgoed??

Hier voornamelijk houten speelgoed. Je hebt niet alles in hout, dus plastic is ook welkom. Maar ik ben enorme fan van hout. Myrthe houdt ook niet zo van geluid-speelgoed (pff gelukkig) zij is meer een doener.

Als je kind op kdv zit dan toch ook nog op peuterspeelzaal?

Ik vind het moeilijk. Ik merk namelijk dat op kdv niet alle aandacht gegeven wordt aan de eisen waaraan een kind moet voldoen als hij naar basisschool gaat. Op peuterspeelzaal wel. Maar aan andere kant vind ik en kdv en peuterspeelzaal teveel van het goeie.
Het ligt overigens niet aan ons kdv, ik zie en hoor het heel veel om me heen.

Terug
Bovenaan