Ik heb geen babyboek gemaakt, niet omdat ik het niet leuk vind, maar omdat ik weet dat ik er niet aan toe kom om het goed bij te houden. Dan heb je zo'n half leeg boek... Met foto's loop ik ook enorm achter! Ik heb een fotoboek gemaakt van maand 1, maar van de rest van het eerste jaar nog steeds niet... Nou ja, ons trouwfotoalbum heb ik ook pas in mijn zwangerschapsverlof gemaakt, dus 1 jaar geleden, en we zijn vandaag 2 jaar getrouwd!
Nieuwe stelling (ik weet even niet of deze al geweest is, anders nu voor de tweede keer..):
Mag je kindje al snoepen?
Ik vind snoepen nog nergens voor nodig, ja Sophie eet wel eens een nijntjekoekje, maar dat vind ik toch wat anders dan chocolade, spekjes oid. En gisteren heeft ze ook lekker meegesabbeld aan een raketje...
Nieuwe stelling (ik weet even niet of deze al geweest is, anders nu voor de tweede keer..):
Mag je kindje al snoepen?
Ik vind snoepen nog nergens voor nodig, ja Sophie eet wel eens een nijntjekoekje, maar dat vind ik toch wat anders dan chocolade, spekjes oid. En gisteren heeft ze ook lekker meegesabbeld aan een raketje...