A
Anoniem
Guest
Leuk idee, al die stellingen. Ik doe bij het zwemmen meestal wel een zwemluier om, ben veel te bang dat badpakje niet afsluit en er dan poep langs druipt het zwembad in! Zie de badjuf/meester en al de moeders me dan bij wijze van spreken nastaren. Qua plas helpt die zwemluier volgens mij niet. In zee zou ik de zwemluier misschien niet omdoen, maar daar is het nog niet van gekomen.
Ik heb ook een stelling.
Dreumessen kunnen best een nachtje uit logeren?
Wij hebben Joey (onze oudste) pas na zijn tweede verjaardag uit logeren gedaan. eigenlijk vind ik Olivia nu ook nog te jong. Mijn man vindt dat het best kan, maar ik krijg bij het idee al buikpijn. We gaan wel geregeld samen een avondje (of gisteren middagje en avondje) weg en hebben dan oppas. Maar uit logeren vind ik een hele grote ingreep voor de kinderen. Maar wellicht denken jullie er heel anders over!
Groetjes,
Eefje
Ik heb ook een stelling.
Dreumessen kunnen best een nachtje uit logeren?
Wij hebben Joey (onze oudste) pas na zijn tweede verjaardag uit logeren gedaan. eigenlijk vind ik Olivia nu ook nog te jong. Mijn man vindt dat het best kan, maar ik krijg bij het idee al buikpijn. We gaan wel geregeld samen een avondje (of gisteren middagje en avondje) weg en hebben dan oppas. Maar uit logeren vind ik een hele grote ingreep voor de kinderen. Maar wellicht denken jullie er heel anders over!
Groetjes,
Eefje