Steun & kletstopic; cyclussen langer dan 35 dagen

Hey Loike,
Sterker nog, ik heb de innesteling gevoeld vorige week donderdag. Sindsdien regelmatig krampen, vorige week erg emotioneel. En deze week ook af en toe last van m'n rug. M'n etenslust is ook weg dus erg moe... Hopelijk lopen de testen mooi op komende tijd. Het besef is er namelijk nog niet helemaal..

Hoi allemaal

Irisb wat fijn! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!! Hopelijk krijg je een mooi oplopende test.. 
spannend Loike, hopelijk kan je bij de afspraak trots zeggen dat je zwanger bent! 
hier gaat het redelijk.. merk dat ik m'n emoties erg heb weggestopt en eigenlijk wel veel last heb van het feit dat het maar niet lukt.. ik probeer altijd positief te blijven, maar dit is iets wat nu even niet meer lukt.. heb 2 redelijk gelijke maanden gehad, deze maand voor het eerst echt consequent testen met ovutesten en nu kan ik m'n ei niet vinden.. dus of er komt weer een lange cyclus aan of er is geen ei geweest.. soms echt om moedeloos van te worden.. de wens wordt met de maand groter en daarmee de frustratie ook..
sorry even niet zo positief vanuit deze kant :)

@Iris, hoe is het met je? Is je test netjes opgelopen? :)
@CJS, ik snap helemaal dat het frustrerend is! Ook niet erg om die emoties er even te laten zijn toch. Hoe was het bij jou ook alweer, wacht jij nu ook op een afspraak?

@loike zeker.. maar probeer altijd vrolijk te zijn om het voor de buitenwereld niet op te laten vallen.. dat lukt nu even wat minder.. ik heb 2 weken geleden de uitslag van m’n bloedtest gehad en dat was allemaal goed.. heb dus alleen de blaasjes op m’n eierstokken als aanduiding voor pcos. Verder heb ik alleen bel afspraken met een fertiliteitsverpleegkundige omdat ze mij door m’n gewicht voorlopig nog niet gaan behandelen.. dus doe nu ovutesten om te kijken of er een ovulatie is en het toch op een natuurlijke manier wil lukken

Lieve @CJS, ik ben zo benieuwd hoe het nu met je is. Ik heb razend drukke weken achter de rug en kwam nauwelijk aan het forum toe. Maar nu een beetje bij aan het lezen. Hopelijk voel je je iets beter. Ik kan me zo voorstellen dat je soms gewoon even helemaal zat ervan bent en niet de positiviteit voelt die je normaal gesproken wel voelt. Klinkt ontzettend logisch. Hopelijk heb je ruimte gevonden om dat er ook te laten zijn. Een dikke digitale knuffel voor jou!
@Loike, ik heb even gespiekt in jouw berichtjes, omdat ik ook zo benieuwd was hoe het met jou afgelopen is na je laatste berichtjes. Volgens mij mag ik je gewoon feliciteren! Wat mega fijn voor je zeg! Hoe voel je je?

Terug
Bovenaan