Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Zo! Ik ben keurig 29 dagen na vorige menstruatie weer ongesteld geworden. Helemaal prima direct zo regelmatig na mijn curretage. Dus op na volgende ronde. Deze keer ga ik proberen wel wat eerder en langer regelmatig te vrijen. Want weet niet goed wanneer eisprong is. Ik denk het dan 14 dagen voor menstruatie te voelen. Maar heb dagen erna ineens heldere afscheiding, wat ook weer past bij eisprong. En ik wil gewoon echt geen ovulatietesten of temperaturen. 
Ik zal duimen voor Nena en Christaa en andere die bijna NOD hebben!
Dit forum kan wel weer een positief bericht gebruiken!
 
 
Ik heb vanochtend negatief getest. Zoals ik al zei ik heb eerlijk gezegd al niet veel hoop meer. Heb ook geen kwaaltjes of iets voor de ongesteldheid dje eraan moet komen..
 
Christaa! Wat jammer! Klopt het dat dit ronde 9 was? Wie als nod uitblijft kan je alsnog positief gaan testen! Succes!
 
Svlok wat vervelend nieuws zeg :( ik had nog zo gehoopt dat het voor jou gewoon zou lukken. Ik weet zeker dat je vriend er straks ook snel klaar voor is en dat we hier straks positief nieuws van jou mogen lezen. X
PS sorry dat ik al zolang niks heb geschreven. Zo af en toe lees ik natuurlijk wel met jullie mee. Maar ik was er even klaar mee. Elke keer duurde mn NOD langer en elke keer als ik teste werd ik de dag erna ongesteld. Positief is dat ik nu wel weet wanneer mijn eisprong is met ovulatietesten. Negatief is dat dit pas op dag 21/22 is. Mja nu was volgens mijn langste cyclus van 32 dagen mijn NOD vrijdag. Maar durf niet te testen want ben bang dat ik dan ongie wordt :p zit tussen de oren. Dus morgen maar een testje doen maar heb niet veel hoop meer ondertussen ronde 7.
 
Terug
Bovenaan