Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Hii rosa ja dat klopt! Normale cyclus is 28 dagen, alleen in mei was het 25.. zou niet weten hoe en wat. Zou vandaag ook op dag 28 zitten zag ik via de kalender app. Ik weet het allemaal niet meer. Voel ook nog steeds niks, geen roze druppel te zien
 
Hoi Bobo: ik heb ook van die lange cyclussen. Deze maand was mn ei pas met 19/20 dagen. Bale is dat he? Het wachten lijkt dan alsmaar langer te worden. Ik heb dinsdag/woensdag mn nod. Als ik kan inhouden wil ik donderdag testen...
 
Hoeist bij de rest van de dames? Hier nog steeds niet ongesteld.. mocht ik morgen nog steeds niet ongesteld zijn doe ik weer even een testje 
 
 
Jaaa ik ben zwanger eerst getest met de kruidvat test. Toen kwam er een lichtere streep. Dus ik kon het niet geloven. Daarna nog een x getest met clearblue en die gaf aan zwanger 1-2 weken :D
Het kan dus wel Nena158 (A)
Ik ben natuurlijk nog wel voorzichtig met mijn blijdschap omdat het nog zo vroeg is maar ik hoop dat alles goed gaat :)
 
Bobo: gefeliciteerd! Wat een mooie bericht! Wat leuk! En je had het zelf niet eens verwacht! Hoe voel je je? Geniet ervan!
 
Dank jullie!! Ik voel me goed geen klachten. Zo af en toe een raar gevoel in me buik. :) nee ik had het echt niet verwacht elke keer als ik dacht kwaaltjes te hebben was ik het niet. En nu als je denkt  dat het toch niet wat wordt is het dan toch echt! Het voelt heel onwerkelijk :)
 
Terug
Bovenaan