Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Hoi meiden, 
Ik ben niet meer echt actief op het forum en wil het liefst ook wat afstand nemen. Uit het HSG onderzoek is gebleken dat ik maar een werkende eileider heb, verder hebben we een gemeenschapstest gedaan en het blijft dat wij geen goede combinatie zijn. Mijn slijm vermoord mijn vriend zijn zaad binnen no-time. Hierdoor is onze kans om natuurlijk zwanger te worden nihil. Ze adviseren nu IUI, ik ben er klaar voor, maar mijn vriend moet alles laten bezinken, dus ik heb werkelijk geen idee wanneer en of we het traject gaan starten. 
Succes meiden met het zwanger worden!
 
Svlok: wat een vervelend nieuws! Wel maar goed dat jullie in de medische molen zitten, want anders waren jullie nog lang bezig geweest! Ik dank dat je afstand wilt nemen. Wie weet lees ik hier over een tijdje fantastisch nieuws van je! Ik wens je heel veel sterkte en geluk!
 
Lieve Svlok, ik had vandaag het gevoel dat ik het forum even moest checken. Wat een klap in je gezicht zeg....ik wens je heel veel sterkte en succes met het komende traject. Ik hoop dat ondanks dat het niet op de natuurlijke manier kan een zwangerschap snel gegund is. Want gunnen doen we het je allemaal. Ik hoop echt oprecht dat we over een tijdje fantastisch nieuws te horen krijgen van je. Dikke knuffel en hou je taai!
 
Svlok: dat is zeker heftig nieuws! Sterkte meid. Ik kan me voorstellen dat het ff een plekje moet krijgen voor je verder kan. Ik begrijp het ook dat je snel aan de slag wil om niet nog meer tijd te verliezen. Maar geef het wel een plekje. Ik hoop dat jullie samen het medische avontuur aandurven en dat we snel iets moois mogen horen. Succes!
 
Svlok: dat is zeker heftig nieuws! Sterkte meid. Ik kan me voorstellen dat het ff een plekje moet krijgen voor je verder kan. Ik begrijp het ook dat je snel aan de slag wil om niet nog meer tijd te verliezen. Maar geef het wel een plekje. Ik hoop dat jullie samen het medische avontuur aandurven en dat we snel iets moois mogen horen. Succes!
 
Wat erg svlok.. ik dacht vanochtend er nog aan heb je lang niet op het forum gezien.. ook ik wens je veel sterkte en ook ik hoop dat we binnekort goed nieuws krijgen!
 
Ikzelf wacht nog op mijn nod, dat is morgen al.
 
Hier nog geen teken van ongesteldheid.. vandaag nod..
Maar ik juich niet te vroeg.. heb net 2 testjes gehaald van de action, mocht ik morgenochtend nog niet ongesteld worden..
 
 
Terug
Bovenaan