Stoppen met de pil vanaf januari 2017

<p>Svlok: goed nieuws dus bij de gynaecoloog! En dus misschien een positieve test! Ik ga heel hard voor je duimen!</p>
 
<p>Dankjulliewel meiden! Ik hoop het ook, maar ben bang dat het geen positieve test was, maar een valse test met een indroogstreep. De testen gister en vanochtend waren helaas negatief. Wel is mijn temperatuur omhoog gegaan, zie mijn temperatuurkaartje: https://www.fertilityfriend.com/home/svlok </p><p>Ik heb 1x eerder een cyclus van 29 dagen gehad, dus ben erg bang dat dat nu het geval is. Ik zit vandaag op dag 27, dus maandag hopelijk meer duidelijkheid.</p>
 
<p>Svlok, ik hoop het zo voor je!! Ik ben niet helemaal thuis in het temperaturen maar als ie hoog blijft is dat goed toch? </p><p>Ik ben in afwachting van mn ei. Ergens eind volgende week denk ik. Dus nog ff afwachten.</p><p>Rosa: hoe is het. Heeft je menstruatie doorgezet?</p><p> </p>
 
<p>Hallo allemaal,</p><p>na superlang niks van me te laten horen, nu dus weer een berichtje.</p><p>helaas nog niet zwanger, zitten nu in de 7e ronde. Afgelopen maanden erg veel last gehad van het gevoel dat mijn lichaam mij in de steek laat. Dat was ook de reden dat ik niks meer schreef hier. Sinds vorige maand gestart met ovulatietesten. Volgens de app die ik gebruik zou mijn ovulatie vandaag moeten zijn. Gisteren en zondag gaf de test een redelijk duidelijk streepje aan. Maar gisterenavond verloor ik een héél klein beetje bloed met wat slijm (sorry voor de details :p) heeft iemand daar ervaring mee? Ik las op internet zoiets als een ovulatiebloedig, heb er nog nooit van gehoord?! </p><p> </p><p>Voor iedereen die inmiddels positief heeft getest, gefeliciteerd!! :)</p>
 
<p>Ha Merle, welkom terug! Jammer dat het ook bij jou nog niet gelukt is. Ik heb zelf geen ervaring met ovulatiebloeding. Ik heb er wel eens van gelezen, omdat mijn cyclus in het begin zo onregelmatig was en ik rond dag 18 een tussentijdse bloeding had. Maar of dat dat dit was geen idee. Met zo'n positieve test kan dat in jou geval wel kloppen. </p>
 
<p>Merle: klinkt als ovulatiebloeding. Ik heb het zelf nooit gehad. Alleen over gelezen.</p><p>Gisteren heb ik nog een getest in de hoop dat lichte bloedverlies innestelingsbloeding zou zijn. Maar helaas. Ik.moet er dus toch vanuit gaan dat dit mijn menstruatie was. Wel echt super licht. Was precies 4 weken na curretage. Maar dacht dus een week daarvoor eisprong gehad te hebben obv veranderde afscheiding. Ach ja. Min lijf doet toch wat het wil. Ik kan er niks aan veranderen! Mijn vriend vond het niet zo erg dat het niet raak was, want dan kunnen we fijn blijven dooroefenen! Wel lief. Ik ga dus maar afwachten en gewoon doen waar ik zin in heb. En vooral ook proberen niet te k geduldig te zijn......</p><p> </p>
 
<p>Hoi, Na 20 dagen dan eindelijk een positieve ovulatietest!  Gister geklust en hopelijk straks nog een keer, haha. En dan kan het langggggge wachten beginnen tot mn nod. </p><p>Hoe is het bij jullie? Svlok hoe zijn je testen afgelopen? En Rosa, is je cyclus op gang gekomen? </p><p> </p><p> </p>
 
Terug
Bovenaan