Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Miss wel bobo. Vanmorgen weer gevoelige borsten en nog niet ongesteld. Ik zou bijna weer hoop krijgen, haha. Van het weekend dan nog maar ns testen. 
 
 
Bobo90 en Laura28 gefeliciteerd!!! Bobo ik weet niet of ik het me goed herinner maar had jij een heeeeeele tijd terug gezegd dat je in eerste instantie nog niet aan je man had verteld dat je met de pil was gestopt (hij wilde sowieso graag kinderen). Hij is zeker helemaal door het dolle heen? ;-)
Nog bedankt voor de lieve berichtjes na mijn laatste bericht. Nena en Christa ik duim voor jullie. Ikzelf zit op dag 29 en durf absoluut nog niet te testen. De teleurstelling was te groot toen ik vorige keer alsnog na 35 dagen ongesteld werd.
 
Ps: sorry dat ik van de week alleen even op Svlok reageerde. Ik had een voorgevoel. Verder ontzettend druk geweest met werk. Nu een normale periode voor ik weer een drukke periode van 3 weken start
 
 
Lieve meiden, na de zwangerschap en miskraam ben ik niet echt meer actief geweest. Wat is er veel gebeurd, voor de zwangeren: gefeliciteerd! Svlok, wat een rot nieuws! Goed dat je ervoor openstaat, bij mannen denk ik toch een wat gevoeliger onderwerp.. Heel veel succes!
Robje88, hoe is het met jou? 
Ik had ook even afstand genomen van het forum. Rond mijn eisprong had mijn vriend buikgriep en dus geen seks gehad, op 1 keer na.. hij was 1 dag ziek, dag erna iets beter en weer gaan werken en voor het werk toch seks gehad en daarna was hij een week ziek, toen had ik mijn positieve ovulatietest dus gaf deze ronde ook geen kans meer. Maar toch heb ik positief getest, het kan dus maar zo! Ik gun het jullie allemaal. Liefs X
 
Chantal! Gefeliciteerd! Wat fijn! En helemaal leuk als je het totaal niet verwacht! Hoe voel je je? Geniet ervan!
Nena: bij jou nog nieuws? Ga je dit weekend weer testen?
Men menstruatie is net achter de rug. Dus weer een nieuwe ronde!
 
Chantal wat leuk! Gefeliciteerd!!! Zo zie je maar weer hoe lang die zwemmers soms kunnen overleven ;-) en vrij snel na je miskraam weer raak toch?
Met mij gaat het goed. Voel aan m'n lichaam dat het deze ronde weer mis is dus van mij mag het snel doorbreken. Voel me net een aangespoeld walrusje nu. Hopelijk dit keer weer na 35 dagen zodat ik eindelijk eens dezelfde cyclus heb
 
Chantal p gefeliciteerd super!
Haha ja robje ik was dat die het niet aan mijn man wal vertellen omdat ik wou dat het verassing zou zijn. Maar na 4 rondes heb ik het maar gezegd. Hij was natuurlijk super blij dat we al bezig waren:p Daardoor kon hij natuurlijk net iets meer zijn best doen haha:p
Ik hoop voor je dat je cyclus een beetje stabiel wordt. En misschien is het toch wel raak. Ik dacht ook het wordt niks meer maar dan toch kan het raak zijn. Ook mijn cyclus wisselde tussen de 26 en 34 dagen. Toen toch maar ovulatie testen gebruikt en toen kwam ik erachter dat mijn eisprong gewoon veel later was dan ik altijd dacht ;)
Ik hoop voor iedereen straks positief nieuws  xx
 
Terug
Bovenaan