Dank jullie wel! En Christaaa we verdienen het allemaal! Maar lief dat je het zegt ;-)
Ja Rosa ik kon het gisteren niet meer uitstellen. Ik slaap op mijn zij en ik werd wakker met ontzettende pijn in m'n borsten. Daarna zat ik bij de kapper en zij zei dat die bobbeltjes m'n melkkliertjes zijn en ik een test van cb moest doen.
Nou zo geschiedde! Het is zo onwerkelijk...mijn vriend kwam thuis van de boodschappen en had 2 tijdschriften over zwanger zijn en een rol oreo's met mintsmaak meegenomen, superlief! Volgens eigen berekening ongeveer 5 weken zwanger en eind maart uitgerekend. We zijn in de avond naar m'n vader gereden. Ook al is het vroeg, ik wilde het delen. Mijn stiefmoeder raadde het al toen we 30 sec binnen waren en ze was helemaal door het dolle heen. Mijn vader beseft het nog niet helemaal en vindt het vreemd maar is wel heel blij. Ook nog even naar mijn oma gereden om het te vertellen. Mijn moeder zie ik helaas maandag pas dus dat vind ik wel even moeilijk. Mijn zusje woont in Australië, die heb ik een foto van de test gestuurd. Ook zij is heel blij.
Ik vind het echt zo raar....ik schoot gisteren steeds in de lach. Nog steeds trouwens. Wel veel last van krampen en vandaag heel moe maar dat komt door de emoties van gisteren