Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Nee ik gebruik geen ovulatietesten.. misschien dat k dat na deze ronde doe.. zit inmiddels ronde 10. Nu ga k het proberen om het om de dag te doen en als het dan niet raak dan weet ik het ook niet meer XD.
Ja ivm met mn curretage vorig jaar werd er ook gezegd dat je er minder vruchtbaar van word of iets.. is inmiddels bijna een jaartje geleden.
 
 
Hahaha nou Chantal ik heb geen test gekocht omdat de krampen gisteravond en vandaag opeens stukken heftiger en regelmatiger zijn. Het is echter nog steeds niet doorgebroken. En zaterdagavond kreeg ik een knuffelaanval en toen ik bovenop m'n vriend ging liggen deden mijn borsten echt veel pijn! En daarna kreeg ik een giechelbui omdat m'n vriend het vreselijk vindt als ik zo in de aanval ga, nou mijn borsten deden gewoon pijn tijdens het lachen! En ik durf gewoon echt niet te testen. Woensdag zou ik ongesteld moeten worden volgens de app. Vorige cyclus had de app het voor het eerst goed maar het programma hield sowieso een cyclus van 35 dagen aan (denk een gemiddelde ofzo) morgen is dag 35 en ik twijfel of ik een test ga kopen en eerst afwacht of het woensdag doorbreekt
 
Robje: wat fantastisch! Gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws! Heel fijn! Ik was benieuwd hoe lang je het testen nog zou kunnen uitstellen...hihi. Ben echt blij voor je! Geniet ervan! 
 
Dank jullie wel! En Christaaa we verdienen het allemaal! Maar lief dat je het zegt ;-)

Ja Rosa ik kon het gisteren niet meer uitstellen. Ik slaap op mijn zij en ik werd wakker met ontzettende pijn in m'n borsten. Daarna zat ik bij de kapper en zij zei dat die bobbeltjes m'n melkkliertjes zijn en ik een test van cb moest doen.

Nou zo geschiedde! Het is zo onwerkelijk...mijn vriend kwam thuis van de boodschappen en had 2 tijdschriften over zwanger zijn en een rol oreo's met mintsmaak meegenomen, superlief! Volgens eigen berekening ongeveer 5 weken zwanger en eind maart uitgerekend. We zijn in de avond naar m'n vader gereden. Ook al is het vroeg, ik wilde het delen. Mijn stiefmoeder raadde het al toen we 30 sec binnen waren en ze was helemaal door het dolle heen. Mijn vader beseft het nog niet helemaal en vindt het vreemd maar is wel heel blij. Ook nog even naar mijn oma gereden om het te vertellen. Mijn moeder zie ik helaas maandag pas dus dat vind ik wel even moeilijk. Mijn zusje woont in Australië, die heb ik een foto van de test gestuurd. Ook zij is heel blij.

Ik vind het echt zo raar....ik schoot gisteren steeds in de lach. Nog steeds trouwens. Wel veel last van krampen en vandaag heel moe maar dat komt door de emoties van gisteren
 
Chantal en Robje gefeliciteerd!!
Nena fijn dat je nu wel regelmaat krijgt dan kun je ook makkelijker je eisprong in de gaten houden :)
Ik ben nu 7 weken en 3 dagen ben behoorlijk beroerd. Maar het is voor het goede doel ;p
Donderdag 17 augustus hebben we de eerste echo met 9 weken en een intake gesprek:)
En 5 september de tweede echo :D
 
 
Terug
Bovenaan