Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Haha ja en het was toen even een geheimpje tussen jou en je kat Bobo ;-)
Maar was je eisprong wel steeds rond dezelfde dagen dan? Ik wil liever nog geen ovulatietesten gebruiken. Mijn vriend heeft meer de instelling "het gebeurd vanzelf een keer". Maar ja als ik zo onregelmatig blijf.....dan weet ik nu al dat de huisarts me eerst naar de gynaecoloog stuurt om regelmaat te krijgen.
Tja het zou een leuke verrassing zijn maar heb een soort van irritante krampjes en vorige week een vreetweek gehad en dat zijn meestal toch signalen van een menstruatie. Maar mss dat ik toch na het weekend ga testen als het nog niet op gang is gekomen.
 
Bedankt meiden!
Robje, ja inderdaad vrij snel.. 19 april de echo waarbij ik te horen kreeg dat het hartje niet meer klopte, 19 juli een licht positieve test in handen (4 dagen voor NOD) maar bij 3 dagen voor NOD testte ik met clearblue dus 3 maanden.. waarvan de eerste cyclus helemaal door de war door de tabletjes voor de miskraam..
Ik voel me goed, heel anders dan de vorige keer (ook al voelde ik me toen ook prima) maar deze keer dus nog niet moe, heb echt energie voor 10 en kan niet slapen snachts.. maar bij iedere hap voel ik me een beetje misselijk had ik de vorige keer dus heelmaal niet.. Best gek hoe dat zo anders kan zijn.
Ik hoop zo dat het bij jullie snel raak is. Ik had wel ovulatietesten gebruikt maar als ik zei dat ze positief waren had mijn vriend er al geen zin meer in. Dus misschien gebruiken om voor jezelf duidelijkheid te krijgen en er verder niet teveel over zeggen? Begrijp de instelling van je vriend ook hoor..
Fijn weekend allemaal!
 
Hoi hoi, ik ben gisteren ongesteld geworden. Weer na 35 dagen, dus wel een soort van regelmatig, alleen langer. Ik had er toch wel een beetje op gehoopt dat het raak zou zijn. Door de negatieve testen was ik wat beduusd, nu toch wel blij dat mn cyclus op gang komt. Nu maar weer wachten op de volgende ronde (ronde 3 na mk) 
Chantal ook gefeliciteerd!! Super nieuws. Hoop zo dat het goed mag blijven gaan
 
Voor de nieuwe zwangere gefeliciteerd!
Ik ben nog steeds een trouwe lezers, reageer alleen heel weinig! Ondertussen ben ik 23 weken zwanger. Afgelopen week heeft mijn vriend de kleine ook gevoeld , heel bijzonder om dat te ervaren 
 
 
Jeetje wat gaat de tijd snel. Wel leuk dat je nog meeleest. Je topic is iig heel groot geworden ;-)

Hier dag 33 en nog niet ongesteld. Sinds vrijdag voel ik hier en daar wat harde knoopjes in m'n borsten. Dat is nieuw voor mij. Ook vreselijk misselijk as usual én al een paar dagen van die zeurderige krampen. Lekker tegenstrijdig weer. Wel besloten dat als het vandaag nog niet doorzet ik morgen een test koop en dinsdag ga testen.

Nena ik loop dan bijna tegelijk met jou. Wel fijn toch dat je een beetje regelmaat hebt? Snap wel dat je die hoop hebt als het wat langer duurt.

Rosa hoe is het verder met jou? Ga je ovulatietesten gebruiken? Ook jij hebt van die tegenstrijdige signalen wat je eisprong betreft toch?

Christaaa nog nieuws? Het is zo stil dat ik vrees dat je ongesteld bent geworden...
 
Hee jaa robje! Ben helaas ongesteld geworden, en dit keer duurde t 5 dagen ipv 4. Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen, denk dat vele van jullie al weten dat ik er geen hoop meer in heb. Vriendin raadde mij aan om langs de HA te gaan om te kijken of ik doorgestuurd kan worden om te laten checken hoe het zit met mijn baarmoeder..
 
Isayeh: jeetje wat gaat dat snel! Hoe voel je je? En wat leuk dat je vriend de kleine nu ook kan voelen! Ik weet nog dat ik het altijd heel gezellig vond dat de baby er altijd bij was in mijn buik! En al een naam bedacht?
Christaa: balen! Hoeveelste ronde was het? Ik hoop dat je de moed niet laat zakken. En als je het echt geen vertrouwen hebt, kan altijd een keertje langs de huisarts. Gebruik je ovulatietesten? 
Robje: oooo spannend dat je weer in deze fase van cyclus zit. Wat gaat de tijd snel. Tenminste zo lijkt het voor mij, maar ik weet dat als je aan het wachten en hopen bent het dan heeeeel erg lang duurt!
Ik ga geen ovulatietesten gebruiken. Maar ga wel proberen iets regelmatiger te vrijen. Maar ik wil niet alleen maar vrijen voor een baby. Ik moet wel echt zin hebben. De vorige 2 keer was het na 4 rondes raak. Dus dat geeft vertrouwen. Vertrouwen heb ik dus wel, alleen geen geduld! Hihi. 
 
Christaaa ik kan me wel voorstellen dat je na 9 rondes de hoop verliest. Zou ik ook hebben. Hou er alleen wel rekening mee dat de kans is dat je huisarts je niet doorstuurt omdat er in principe een jaar voor staat. (Ik hoop natuurlijk voor je dat het niet zo ver komt)
Rosa82 ja het is weer spannend en we hebben echt 2 weken lang om de dag gevreeën dus we hebben iig ons best gedaan hahahaha
Ik merk wel dat ik bang ben om te testen omdat ik het gevoel heb dat 'ie toch weer negatief is.
Ja ik snap wel dat je echt zin wil hebben, het moet wel leuk blijven. Ook een van de redenen dat ik geen ovulatietesten gebruik. Wel snel na 4 rondes zeg. Je weet iig dat je zwanger kan worden, dat is al een fijn idee.
 
 
Terug
Bovenaan