Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Dan zit ik vlak achter je Bobo! Haha ik 6 weken en een dag. Gisteren bij de huisarts geweest voor een "zwanger en nu" gesprek, 24 aug eerste echo en 5 sept intake bij de verloskundige en meteen de nip-test doen.
Ik heb heel veel last van buikkrampen, alsof ik zwaar ongesteld moet worden. De huisarts zegt dat ik me geen zorgen moet maken zo lang ik geen bloed verlies, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan
 
 
Dan zit ik vlak achter je Bobo! Haha ik 6 weken en een dag. Gisteren bij de huisarts geweest voor een "zwanger en nu" gesprek, 24 aug eerste echo en 5 sept intake bij de verloskundige en meteen de nip-test doen.
Ik heb heel veel last van buikkrampen, alsof ik zwaar ongesteld moet worden. De huisarts zegt dat ik me geen zorgen moet maken zo lang ik geen bloed verlies, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan
 
 
Dan zit ik vlak achter je Bobo! Haha ik 6 weken en een dag. Gisteren bij de huisarts geweest voor een "zwanger en nu" gesprek, 24 aug eerste echo en 5 sept intake bij de verloskundige en meteen de nip-test doen.
Ik heb heel veel last van buikkrampen, alsof ik zwaar ongesteld moet worden. De huisarts zegt dat ik me geen zorgen moet maken zo lang ik geen bloed verlies, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan
 
 
Super Robje!! Sorry ik kon geen reactie plaatsen nu ik dit schrijf hoop ik dat het deze keer wel lukt om te reageren. Van harte gefeliciteerd!! Wij hebben het tegen niemand nog gezegd en volgens mijn eigen berekening ben ik 31/3 uitgerekend dus super leuk ook met Bobo vlak op elkaar.
donderdag 10/8 mag ik voor de eerste echo met 6+5 erg spannend of het er goed uitziet maar ben nu ook al zenuwachtig voor de tijd erna omdat het de vorige keer bij een kleine 10 weken is misgegaan, hopelijk zijn de eerste 12 weken snel voorbij.
Fijn weekend xx
 
Gefeliciteerd dames! Super leuk !! 
Hier hebben wij de naam ondertussen bedacht ,  en van de week de meubels van de babykamer in elkaar gezet. Wordt elke keer super blij als ik het zie staan! 
 
Jaja, het is weer tijd voor goed nieuws! Ik ben zwanger! Ronde 3 na de miskraam. Dus ben enorm blij!
Hoe is het met de rest?
Robje: heb je je eerste echo al gehad? Groeten voel je je?
En Bobo? En Chantal?!
 
Jaaaaaaaa Rosa geweldig gefeliciteerd!!!!!
Ik voel me zwaar beroerd en volgende week donderdag de eerste echo.
Ben je ook in april uitgerekend? Ik zit bij een fb groep en in de topic uitgerekend in april staat een e-mailadres om lid te worden. Mss vind je dat ook leuk? Staat ergerns op de laatste pagina's
 
Terug
Bovenaan