Stoppen met de pil vanaf januari 2017

O nee Nona :( wat vervelend die 2e negatieve test. Hoe veel dagen ben je nu overtijd? Je hoopt er zo erg op he! En idd het gevoel dat het je niet gegund is herken ik helaas heel erg goed. Het lijkt net of er overal zwangeren opduiken. Vrienden, familie en wij zitten nog steeds met lege handen.. maar ja we moeten positief blijven! Ik zeg nu dat ik tot woensdag wacht met testen, maar weet niet of ik dat vol kan houden!
 
Ik ben vandaag 6 dagen overtijd.. 
Jaa die hoop is echt vreselijk! Ondanks negatieve testen zit er toch nog hoop..
Ik hoop dat jij woensdag een betere test hebt!! Succes met wachten! :)
 
 
Neeee :(! Shit super balen Nona! Ik hoop dat ik morgenochtend niet het zelfde heb. heb geen kwaaltjes dus heb vandaag al met inlegkruisje gedaan. Kan morgen om praktische redenen niet testen, dus dat zal donderdag gaan gebeuren als het morgen niet door breekt.
 
 
Ooohnee! Super balen Anna!

Verdrietig he..?! Blijkbaar is het ons indd nog niet gegund..

Ik weet ook echt niet wat we nog kunnen doen om de kans te vergroten!

 
 
Wat jammer te lezen dat er weer meiden ongesteld zijn geworden, balen zeg!! Houd hoop het komt goed! 
Robje, wat fijn dag je echo goed was! Ik was in eerste instantie een dag vooruit geplaatst (dacht zelf 31/3 en de meting gaf aan 30/3) Nu vandaag weer een echo gehad die gaf aan 2 april! Over 2 weken hoor ik het definitief maar we zitten dus echt dicht bij elkaar! Wanneer krijg jij weer een echo? Vandaag was even spannend omdat dit de termijn is waar het de vorige keer mis ging.. gelukkig een sterke hartslag en we werden toegezwaaid op de echo! Zo bizar en bijzonder.. in de auto kwamen de tranen.. zo mooi, ik hoop dat het allemaal goed mag blijven gaan! Xx
 
Chantal P wat grappig we schelen 1 dag! (Vooralsnog) Ik weet nog niet wanneer de volgende echo is. We hebben 5 sept intake buj de vk en dan moet het in overleg met haar ook i.v.m. nipt test. We gaan over anderhalve week op vakantie dus zal wrs pas daarna worden. 
Fijn dat alles goed gaat, kan me voorstellen dat het spannend is na vorige keer!
Kom je ook gezellig naar de fb groep?
 
Terug
Bovenaan