Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Lisa, welkom en wat een goed teken! Ik testte ook al zo vroeg positief. 
Rosa, wauw! Gefeliciteerd!! Hoever zijn jullie nu meiden? Bobo wat fijn dat de echo er goed uit zag.
Robje, heel herkenbaar.. ik voel me sommige dagen ook echt heel beroerd.. laatst zelfs op mijn werk een paar keer overgegeven, ik heb ook bijna nergens zin in qua eten. Mijn vk gaf het advies om in bed liggend alvast wat te eten maar dat krijg ik niet voor elkaar. Ik heb met 6+6 een echo gehad, na roze afscheiding werd ik onzeker en heb gebeld mocht met 8+1 weer komen en het hartje klopte nog mooi en was goed gegroeid.. vandaag ben ik 8+5 en volgende week woensdag mag ik weer een echo, vorige keer was het bij 9+5 gestopt met kloppen en groeien dus best spannend!
zoals het er nu naaruit ziet zou ik 30 maart zijn uitgerekend. Fijne dag allemaal! 
 
Hoi allemaal!

Ik doe gezellig met jullie mee! :) Wat goed om al die positieve verhalen te horen (euh, lezen ;)) Gefeliciteerd aan alle zwangere dames!!!!

Wij zijn ook sinds jan. 2017 gestopt. Helaas zijn wij nog niet zwanger.

Maar, ben inmiddels wel 2 weken overtijd. Het rotte is dat de testen die ik deed (de eerste keer 4 dagen over tijd, de andere afgelopen zaterdag) waren beide negatief. Dat maakt mij wel onzeker moet ik zeggen. Gister had ik ineens echt pijn bij het uitrekken in m'n lies en onderbuik. En voel al wel een paar dagen licht rommelen in mijn buik, verder zit ik onder de puistjes (heb ik normaal nooit!) dus of ik word binnenkort ongesteld, of -en daar hoop ik natuurlijk op - ben toch zwanger.. Al durf ik daar niet teveel op te hopen.

Vandaag bij de HA geweest, want vind een cyclus van 56 dagen wel heel lang (gemiddeld is mijn cyclus 37 dagen ongeveer). Heb een doorverwijzing gehad voor de gyn. Gelukkig kan ik daar volgende week vrijdag al terecht.

Maar wat een onzekerheid allemaal he! 
 
Melloow wat rot zeg! Dan blijft het wel erg spannend.. De vorige keer dat ik zwanger was testte ik pas laat positief, een week na mijn NOD, maar twee weken is wel lang zeg..
Kan het zijn dat je een hele late ei hebt gehad?  
Wat fijn dat je al zo snel bij de gyn terecht kan, hopelijk kan die wat voor je betekenen!
 
Lisa: gefeliciteerd! Wat fijn! En helemaal als je het deze keer niet verwacht! Blijkbaar toch een heel vruchtbaar forum!
Dus melloow! Wie weet voor jou toch ook nog goed nieuws. Ga je afwachten tot volgende week vrijdag of toch nog een keertje testen? Zo irritant die onzekerheid!
 
@Lisa, ja.. zou kunnen. Maar vind het wel apart. De HA vertelde dat de gynaecoloog testjes gaat doen waaronder om te kijken hoe mijn eisprong verloopt. Dus ben heel benieuwd
Ben jij inmiddels een beetje bijgekomen van de 'schrik' en aan het genieten van je zwangerschap? :D
@Rosa, om eerlijk te zijn ben ik er nog niet helemaal uit. Vind het ergens een beetje eng om een test te doen omdat ik bang ben voor een teleurstelling.. zaterdag is mijn laatste test een week geleden, dus misschien bedenk ik me nog haha.
Hoe gaat t nu met jou?
 
Dankjewel Rosa!
@Melloow, Wat lastig zeg.. Wel fijn dat de gyn testjes wilt gaan doen, misschien dat er dan wat meer duidelijkheid komt. Je bent ook nog steeds niet aan het menstrueren?
Ja ik ben wel weer bijgekomen haha, gisteren was wel een lange dag.. Mijn vriend was pas om 22.00 uur uit zijn werk en ik wilde het zo graag vertellen. Toch durf ik pas echt te genieten als ik zondag nog een positieve test heb.
 
 
Vandaag onze eerste echo gehad. Ben zoals verwacht iets korter zwanger. Eerste berekening zou ik vandaag 9+2 zijn maar ik ben 8+4. Verschil valt mee. Voorlopige datum 1 april. Wat we al vreesden hahahaha We hebben het hartje zien kloppen en je zag het hoofdje en de uitstulping van de voetjes. Moest huilen van opluchting en voel me nu zoveel beter! Kan ook meer genieten. Chantal P we lopen bijna gelijk hahaha blij te horen dat alles goed met je gaat en met Bobo ook.
Rosa hoe voel jij je? Kom je nog bij de groep? ;-)                  
                                
 
Terug
Bovenaan