Stoppen met de pil vanaf januari 2017

@Robje, wat prachtig!!! Zal wel heel emotioneel zijn geweest hihi!

 

@Lisa, Nope, nog altijd niets :/. Maar heb ook niet echt de alom beschreven symptomen.. dus ik weet t even niet. Heb af en toe wel een krampje in mn buik en in mn borst. Maar niets is 'pijnlijk' dus het mag eigenlijk geen naam hebben denk ik. Na die 2 negatieve testen, ben ik een beetje bang voor teleurstellingen, dus twijfel om nog een derde te doen voor mn gyn bezoek. 

We blijven gewoon lachen en wachten even af. Geduld wordt beloond toch :D
 
Hallo!
Afgelopen Juni (eind) gestopt met de pil. Eerste menstruatie meteen na 4 weken. Nu blijft mijn menstruatie uit. Wel het gevoel af en toe dat ik ongesteld moet worden, maar het komt niet door. 
 
Heeft dit te maken het ontpillen? 
 
Hee dames,
Alle zwangere dames: gefeliciteerd!! :-D
In het begin van dit forum was ik ook actief. De afgelopen maanden heb ik weinig van me laten horen omdat ik helaas ook nog niet zwanger ben.. Ik was behoorlijk teleurgesteld, daarom had ik wat afstand genomen :)
Wat leuk om te horen dat er inmiddels zoveel dames zwanger zijn!
Ik ben ook in januari gestopt met de pil. De eerste maanden had ik een héle regelmatige cyclus van 28 dagen. Vorige maand was dit ineens 34 dagen en nu zit ik weer op dag 32 en 3 negatieve testen verder..
Melloow, diezelfde krampjes in mijn buik en borsten heb ik ook heel af en toe.. Ben je inmiddels al ongesteld geworden?
Op andere forums las ik verhalen van meiden die teunisbloem en tarwekiem olie hebben gebruikt. Heeft iemand van jullie daar ook ervaring mee? 
 
 
 
Hee Nona,
Rot is dat wachten he! Dan is zo'n forum best fijn, maar soms maken bepaalde topics ook wel echt onzeker. 
Nog altijd niet ongesteld hier.. Beetje rot. Inmiddels toch nog een keer een test gedaan (predictor) maar hartstikke negatief.. dus geen idee. Maar vrijdag een afspraak bij de gyn. dus ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
M'n man zegt ook "schat, het komt echt goed, we zijn pas 8 maanden bezig", rationeel weet je dat, maar emotioneel blijft het je bezig houden.
Ik laat wel weten hoe en wat na vrijdag!
 
Hoi allemaal,
 
zwangeren, gefeliciteerd. Fantastisch! 
Ik begreep dat het een vruchtbaar forum is dus zou heel graag mee schrijven. Wij hebben in maart een late miskraam gehad en zijn sinds maart meteen weer bezig met zwanger worden. Nog steeds niet gelukt helaas. De eerste weken van de cyclus gaan altijd heel goed. Dan neem ik me voor om er niet te veel mee bezig te zijn. Rondom m'n vruchtbare dagen (die ik heel panisch in de gaten houdt met ovulatietesten en temperatuur) wordt ik een beetje zenuwachtig. Daarna wordt het alleen maar erger. Tot de laatste paar dagen voor NOD waarin ik elke paar minuten denk: voel ik iets? Zou het? Zou zo leuk zijn he.. wanneer zou ik testen, nu kan ik ook al testen toch?! Enz. Heel vermoeiend (nog zo'n 'teken'. Is moe geen symptoom?) misschien wel herkenbaar voor jullie. Mijn NOD is vandaag als ik uit ga van m'n laatste cyclus en woensdag als ik uit ga van gemiddeld afgelopen 5 maanden. Wanneer mogen jullie testen?
 
liefs Anna
 
Hey Melloow,
Ja echt heel rot! En sinds ik er zo mee bezig ben lijkt wel of iedereen om mij heen "zomaar" zwanger is..
Mijn vriend is precies zoals de jou'ne!! "Ach, het komt wel"! Zo frustrerend.. Ik zou het liefst naar de HA rennen voor allemaal onderzoeken.. 
Ben benieuwd naar wat de gyn bij jou gaat zeggen! Heb je een doorverwijzing van de HA?
Volgens mijn cycluskalender ben ik vandaag 6 dagen overtijd, jij?
@Anne: héél herkenbaar.. Na mijn menstruatie denk ik ook: nieuwe ronde, nieuwe kansen en ben ik heel relaxd, tot de vruchtbare dagen. Dan drink ik minder koffie, ga in 1x nog gezonder eten e.d. Slaat eigenlijk nergens op haha!
Ik heb zaterdag voor het laatst getest en wil het nu zo lang mogelijk uitstellen. Wanneer ga jij testen? Spannend! 
 
Spannend Nona! Ik hoop voor je dat je net te vroeg was en straks gewoon een dikke positieve test hebt. 
Ik ga woensdag testen als er nog niks is doorgebroken. Wil mezelf niet onnodig teleurstellen.. 
volgens mij is het trouwens een mannending, mijne zegt ook dat het allemaal wel goed komt. Maar die emoties van mij zeggen steeds van niet en wil ik inderdaad ook naar de huisarts rennen. (Overigens ook gedaan, maar die ging er dus ook niet op in haha)
 
liefs Anna
 
Nou, zit hier net te vertellen dat ik het zolang mogelijk uit wil stellen maar kon het niet laten.. Weer een negatieve test erbij :-(
Ooh spannend Anna! Knap als je het vol kan houden tot woensdag! 
Heb je meer symptomen? 
Haha echt he, die mannen... haha!
Ik heb ook echr het idee dat het ons niet gegund is ofzo. 
 
Terug
Bovenaan