Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Mijn menstruatie is vandaag begonnen . Ik heb een cyclus van 25 dagen kom ik nu achter .

Alle kwaaltjes die ik de afgelopen tijd had blijkt dus gewoon valse gevoelens te zijn geweest .

Nu weet ik tenminste dat alles werkt en dat je lichaam een spel met je kan spelen. We gaan gewoon weer goed de nieuwe maand in . Alle spanning zijn nu ook wat weg en nemen rustig te tijd er voor .

@sil ben erg benieuwd als het raak is hoop het zo voor je .

 
Oh wauw dat is een super leuk idee, dat van het gebaksbordje. Deze ga ik zeker onthouden.

@Laura, Tsja je lichaam kan soms rare dingen met je doen. Maar het fijne is nu dat je cyclus in orde is... Gewoon lekker door klussen.

Ik hou ook zeker in mijn achterhoofd dat het gewoon valse 'symptomen' zijn of gewoon menstruatie kwaaltjes zijn.
We zullen het morgen zien... Spannend. Ik hou jullie op de hoogte.

Alvast een fijn weekend voor iedereen :)
 
Ik heb mijn ongi goed op tijd gekregen, gestopt met de pil en 2dagen erna ongi gekregen, 5 dagen zoals toen ik de pil nam. Nu zijn we 8dagen verder in mijn cyclus en heb ik al 2dagen barstende hoofdpijn die niet weg gaat met paracetamol, niets helpt! Nog steeds ongi krampen en wat bruine afscheiding terwijl mijn ongi 2dagen volledig weg was .. Hoort dit nou echt bij het ontpillen?

Ik kan nu echt nog niet geloven dat ik al zwanger zou zijn! Ik heb wel om de dag sex gehad met mijn vriend, ook nog voor ik mijn ongi kreeg.

Weet iemand hier raad over want ik zelf weet het niet meer hoor
 
Hoi jojoG,

Ik denk dat dat echt ontpillen is. Ikzelf was gestopt met de pil en paar dagen daarna 5 daagse ongesteldheid. En 1 week later was ik weer ongesteld.. ik denk dat je lichaam dan gewoon moet wennen dat je geen pil meer slikt.



 
Hoi kayleyy,

Je kan jezelf vanalles wijs maken als je zo ongeduldig bent hè :). Het is zo'n ellendig gevoel! Ik vind het verschrikkelijk dat ontpillen -.-'

Ik ga het allemaal zijn beloop wat laten gaan, we zien wel wat er van komt.. We proberen om de dag zeker te klussen, wieweet :).
 
<p style="text-align: left;">Hahah ja ik begrijp precies wat je bedoelt. Loop mezelf helemaal gek te maken en bij alles wat ik voel  denk ik dat het raak is, maar ik weet stiekem ook wel dat het ontpillen is. Maar het zou toch zo leuk zijn als t in 1x raak is haha! Wanneer heb je nu je NOD?</p>
 
Hai Dames,

Echt zo leuk en fijn dit forum.

En oh wat herken ik mezelf in jullie verhalen. Vooral dat blijven proberen vol te houden voor jezelf dat je er niet te veel mee bezig bent, maar ondertussen hé haha.

Ik heb ook al originele manieren opgezocht om het te vertellen maar nog geen doorslag gevende manier gevonden.  Wat een ontzettend leuk idee van de bordjes met gebak erop en van de puzzel:).

Ik slik nu alleen foliumzuur en vitamine pillen, maar toch maar Davitamon mama compleet plus met omega 3 en vis olie gehaald. Achja weer zo iets hé van daar heb ik wel controle over en alles wat enigszins kan helpen wil ik doen!

Wel vervelend zeg dat jullie al die kwaaltjes hebben door het ontpillen en je lichaam je zo voor de gek houd! Ik merk zelf echter niks van het ontpillen terwijl ik ongeveer 10 jaar de pil heb geslikt. Vind alleen dat de maand zo vreselijk lang duurt! Nu in mijn vruchtbareperiode volgens een app al heb ik dat berekent op basis van toen ik de pil slikte, dus ga ik gewoon deze hele maand om de dag aan de klussen.

Kayleyy volgens mij lopen wij aardig gelijk ik moet de 19 mijn nod krijgen. ook de eerste normale keer na een hele maand geen conceptie te hebben gebruikt.

Hopelijk hebben we allemaal snel goed nieuws en zijn we van deze onzekere periode af.

 
Terug
Bovenaan