Stoppen met de pil vanaf januari 2017

<p style="text-align: left;">Kayleyy ja vind ik ook wel leuk!</p>
<p style="text-align: left;">Vind jij deze maand voor je gevoel ook zo ontzettend lang duren?
 
Jaa pff nogal! Moet nu nog 2 weken wachten op m'n NOD..  besef nu pas dat n maand zooo lang duurt haha. Maar ook wel fijn dat ik nu in beeld heb wanneer ik het best kan klussen en al helemaal wanneer ik pas kan testen. Anders had ik elke week met n test in m'n handen gestaan! Ik heb echt geen geduld haha!

Eigenlijk best gek, want we hadden ons voorgenomen om te stoppen met de pil en na 2-3 maanden pas echt voor een kindje proberen en het vooral relaxed te houden. Maar nu ik gestopt ben en er zo me bezig ben, kan ik niet wachten en ben ik zoo ongeduldig haha.

Gaan jullie voor jullie 1e kindje?
 
@kayleyy; ik krijg pas 24 feb mijn Nod volgens de app womanlogg.. De eerste keer dan na het stoppen met de pil! Dus ik ben benieuwd of het inderdaad zo zal zijn..

Rond de 10e zou mijn ovulatie moeten zijn, maar omdat ik dat dus ook niet zeker weet heb ik ovulatietesten gehaald om erachter te komen en dat ligt natuurlijk ook wat aan mijn ongeduld.. ;)

 
@kayleyy, haha nou hier het zelfde, een cyclus vliegt normaal zo om, maar duurt nu zo ontzettend lang haha! heb je dat zo goed in beeld gekregen door ovulatietesten of via een app ofz?

Ja wij gaan voor ons eerste kindje :), jullie ook toch?

Je verhaal is zo herkenbaar mijn man en ik hebben al een tijd een enorme kinderwens maar hadden besloten pas in maart te stoppen met anti conceptie. Toen zeiden we in december tegen elkaar, je weet nooit hoelang het duurt en het is nu net zo welkom dus waarom is dit niet de laatste strip? en dan staan we er ook wat relaxter in, dus zo gezegd zo gedaan. Maar vanaf dat moment telde ik al letterlijk de dagen af tot we gingen stoppen. En precies wat jij zegt nu is het zover en kan ik niet meer wachten, haha.
het gaat werkelijk de hele dag door mijn hoofd, en zeker omdat je nu eigenlijk niks anders kan dan klussen. Dus volgende maand ga ik toch maar ovulatietesten doen dan heb ik het gevoel dat ik het wat meer in de hand heb.

@JoJoG Ik wil de volgende ronde (als die er komt) ook ovulatietesten gaan gebruiken. Welke gebruik jij en ben je er tevreden over?
 
Jaa wij gaan ook voor ons eerste kindje. Ik heb een app WomanLog waarin ik het bijhoud. Nu is het nog een beetje gokken omdat dit de eerste maand is en niet weet hoelang mijn cyclus duurt en wat normaal is? Ik heb de cyclusduur nu op 30 staan, geen idee of dat klopt maar dat weet ik zodra ik ongesteld ben. Het kan dus zomaar dat ik op mijn 26e dag al ongesteld wordt dus beetje afwachten allemaal.. Maar ik vind die app ontzettend handig en echt aan te raden!!

ik heb wel wat over ovulatietesten gehoord, maar zelf nog niet echt in verdiept..  Ben erg benieuwd hoe het jullie bevalt en hoe het precies werkt!

Fijne weekend allemaal!
 
Goedemorgen allemaal, Het is nu in middels 07:45 uur en om 07:00 uur werd ik wakker omdat ik heel nodig moest plassen. Mijn vriend werd ook wakker en we zeiden tegen elkaar:' Testen?!"
Zo gezegd zo gedaan... Binnen 3 minuten stond er toch echt Zwanger!!!

Heeeel onwerkelijk en heel bijzonder na de eerste ronde, meteen raak! We hebben een Clearblue test gedaan - Zwanger- Niet Zwanger.

Ik ga straks samen met mijn beste vriendin een andere test halen dat je de wkn kan zien. Ik ga het haar ook vertellen, omdat ik het voor haar niet stil kan houden.

onwerkelijk en vreemd, maar nu hopen dat het zo blijft en niet mis gaat.

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs! En succes met het wachten op je NOD (de mijne is morgen 5-2)

Ps. Mijn lichaam heeft mij dus niet voor de gek gehouden... vertrouw op jezelf!
 
Wauw sil14 wat een geweldig nieuws! Gefeliciteeerd zeg! Ben echt ontzettend blij voor je!

Was dit de 1e ronde na je 1e echte ongesteldheid?

Geniet ervan en hou ons vooral op de hoogte!

Liefs x
 
Terug
Bovenaan