@kayleyy, haha nou hier het zelfde, een cyclus vliegt normaal zo om, maar duurt nu zo ontzettend lang haha! heb je dat zo goed in beeld gekregen door ovulatietesten of via een app ofz?
Ja wij gaan voor ons eerste kindje 🙂, jullie ook toch?
Je verhaal is zo herkenbaar mijn man en ik hebben al een tijd een enorme kinderwens maar hadden besloten pas in maart te stoppen met anti conceptie. Toen zeiden we in december tegen elkaar, je weet nooit hoelang het duurt en het is nu net zo welkom dus waarom is dit niet de laatste strip? en dan staan we er ook wat relaxter in, dus zo gezegd zo gedaan. Maar vanaf dat moment telde ik al letterlijk de dagen af tot we gingen stoppen. En precies wat jij zegt nu is het zover en kan ik niet meer wachten, haha.
het gaat werkelijk de hele dag door mijn hoofd, en zeker omdat je nu eigenlijk niks anders kan dan klussen. Dus volgende maand ga ik toch maar ovulatietesten doen dan heb ik het gevoel dat ik het wat meer in de hand heb.
@JoJoG Ik wil de volgende ronde (als die er komt) ook ovulatietesten gaan gebruiken. Welke gebruik jij en ben je er tevreden over?