Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Zal mijn bericht even afmaken, want hij heeft hem niet helemaal geplaatst zie ik haha.



Op Google staat veel over nachtmerries tijdens zwangerschap. Maar het kan er ook los van staan omdat je er veel mee bezig bent. Ikzelf ben overdag ontzettend moe maar kan s'avonds slecht in slaap komen, terwijl ik altijd binnen no time sliep. Erg irritant en nog irritanter dat ik niet weet waarvan t komt? Ontpillen, mij te druk maken of toch zwanger? Haha



Succes met testen, laat je weten wat de uitslag is, ben erg benieuwd!!
 
Mijn NOD is 5 februari, maar we willen morgen testen.
Haha Google is ook my best friend, en ik ken alle baby sites e.d bij wijze van... van buiten! Weet je... Ik voel wat ik voel en ik voel me anders. Ik weet het niet hoor. Irritant is het wel. Morgen zal ik het weten! :) En maar tegen jezelf zeggen :" Ik ben er niet veel mee bezig!" Ja DOEI :) haha.

Ik ben 's avonds ook heel erg moe en slaap meteen. 's nachts word ik wakker van enge dromen. Nu de hele week 2x per nacht.

Misschien maken we ons allemaal (onbewust) toch veel te druk en kan je lichaam je op deze manier je goed voor de gek houden! PPFF..

Wanneer is jouw NOD?

Groetjes aan GOOGLE :p :) haha.
 
<p style="text-align: left;">Oh echt spannend! En hoeveelste ronde is dit voor jou?</p>
<p style="text-align: left;">Ik herken precies wat je zegt. Ik zeg continue tegen mezelf, maak je niet druk, laat het los je ziet vanzelf wel wanneer t zo is. Maar ik blijf er de hele dag mee bezig. En bij elk dingetje wat ik voel denk ik, o zou het toch? Haha</p>
<p style="text-align: left;">Wel irritant die dromen, maar hopen dat je morgen een verlossend antwoord heb!!</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb waarschijnlijk rond 16 Februari mijn NOD, maar dit is echt de 1e ronde dus geen idee hoe mijn cyclus werkt.. ik ben gestopt met de pil, toen werd ik ongesteld en 2 weken later weer.. en daarna ook nog niet ongesteld geweest dus echt geen idee. Daarom moet ik me ook niet te druk maken over mijn 'symptomen' want de kans is klein dat het nu al raak zou zijn..</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Pfff ik haat wachten en onzekerheid.. haha</p>
 
Hallo allemaal :)

wat fijn dat er al een aantal zwanger zijn, supersnel! Gefeliciteerd!

ik zit nu als het goed is in mijn vruchtbare periode, dus... ;)

wat betreft het vertellen aan familie/vrienden, ik heb 2 vriendinnen verteld dat ik gestopt ben met de pil, maar ik hou ze verder niet op de hoogte van mijn ongesteldheid etc. Ze horen het vanzelf wel als ik zwanger ben :)

Mijn (schoon)familie heb ik niks verteld maar die vermoeden wel dat we er mee bezig zijn, haha. We hebben ons wel voorgenomen dat als we zwanger zijn om echt te wachten met vertellen tot 10-12 weken.
 
@merle91 hebben jullie al een idee hoe jullie het willen vertellen tegen (schoon)ouders als het zover is?

Mijn vriend en ik willen het op een originele manier doen, maar weten nog niet precies hoe! Maar we hebben nog zat tijd om daarover na te denken haha.  Iemand leuke ideeen?

Wat voor vitamine/foliumzuur slikken jullie? Ik ga beginnen aan Davitamon mama compleet !
 
Haha, dat is wel een beetje op de zaken vooruit lopen inderdaad! Maar daar heb ik al over nagedacht. Ik denk dat ik voor mijn ouders (die dol zijn op voorlezen, vooral mijn moeder) het grote opa en oma voorleesboek ga halen, dan is de boodschap wel duidelijk denk ik, haha. Verder nog geen idee, maar inderdaad nog tijd zat om er overna te denken!

Ik slik nu gewoon de foliumzuur tabletten van de kruidvat.
 
Haha waar denken wij toch allemaal he? Gek hoe ons brein werkt...
Mijn vriend remt mij gelukkig af maar kwam zelf ook met ideeën hoe we het bekend gaan maken. Hij wil een tshirt bestellen met op de rug een SuperMann teken en daaronder, Super papa in spé. Origineel toch?

We shall see. Als het zover is kan het ook al weer anders zijn... Iets met hormonen? :) hahaha. :p
 
Haha Jaa heel raar wat er nu al in m'n hoofd omgaat. M'n vriend moet er wel om lachen maar verklaard me soms echt voor gek Hahaha.

Het voorleesboek en het shirt zijn leuke ideeen!! Ik zat te denken aan een puzzel met daarop een foto van de echo of een tekst, die de ouders moeten maken.

Maar het leukste idee die ik had vond ik toch bordjes bestellen met daarop : je wordt oma/opa/tante enz. En daar een gebakje op leggen. Dan ben ik erg benieuwd wie als eerst zijn gebakje opheeft en er dus achterkomt dat we zwanger zijn!

Nog zat tijd om over na te denken wat het wordt haha!
 
Terug
Bovenaan