Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Wij gaan deze maand ook voor het eerst ovulatie testen gebruiken. Ik heb ze bij Action gekocht.. Geen idee of het wat is maar we zullen zien! ;-) Vanaf welke dag van de cyclus beginnen jullie met die testen?
 
@JoJoG: jaa klopt maar ik ben nu pas 1x echt ongesteld geweest.. Afgelopen maand was mijn cyclus 27 dagen maar ben bang om mijn eisprong te missen zeg maar..  :)
 
@ Sil: gefeliciteerd wauw dat is snel gegaan zeg...

@nona laat ff weten hoe het is gegaan met die ovulatie testen.  Stond ermee in me hand bij de action maar toch maar besloten nog een ronde zonder te proberen  .

Ik ben vrijdag ongesteld geworden. Ik heb een mooie cyclus van 28 dagen .

Nu op naar ronde 2 en wachten op mijn vruchtbare dagen

Fijn weekend allemaal

Xx Popje

 
Ik heb vanmiddag mijn cycluslengte in de app bekeken en deze stond op 30, dus deze naar 28 gezet omdat dat het gemiddelde is. Wat blijkt: 14 Februari mijn eerste NOD dag, how romantic.. dus hopen dat mijn ongesteldheid uit blijft en wij op Valentijnsdag kunnen testen! (En goed nieuws krijgen)

Mijn symptomen nemen toe en zit daarom continu te denken  zou het nou ontpillen of zwanger zijn ? Erg vervelend die onzekerheid..

Mijn ergste en vervelendste symptoom is dat ik echt ontzettend duizelig en wazig in mijn hoofd ben.. hebben meer meiden hier last van?

 
@nona: je kan dat mooi in een tabel zien, kijken Hoelang de laatste cyclus is en dan kan je kijken op welke dag je moet beginnen.. Ik heb mijn cyclus ook moeten schatten, maar vanmorgen kwam er een knipperend lachend mannetje op te staan!

Al denk ik dat dat het nadeel is als je de avond ervoor geklust hebt, dan is je oestrogeenproductie waarschijnlijk nog hoger, dus ik weet niet dat het zo effectief is. Ik ga vanavond nog een test doen om het zeker te weten en dan kan ik opzoek naar mijn piek!
 
Wauw Sil14 gefeliciteerd!!

@ verloofd geeft niks. Toen ik het zelf nog een keer las begreep ik meteen dat het miss beetje onduidelijk over kon komen. Maar idd helaas niet zwanger. Hoe is t nu met jou?

Welkom aan alle nieuwe meiden! Spannend of de symptomen die jullie voelen ook echt een zwangerschap betekenen! Ik hoop het voor jullie!

Hier komende week als het goed is de eisprong. Spannend dus! Vind zo'n maand nu wel lang duren hoor...
 
Goedemorgen dames, Het is nog steeds zo onwerkelijk. We beseffen het amper. 6 januari het spiraaltje laten verwijderen, 8 januari ongesteld geworden en nu is het gewoon raak. Vandaag zou mijn NOD zijn... Heel bijzonder en vooral heel erg snel!

Gisterenochtend nog een test gedaan om te kijken hoeveel wkn we zijn. Daar stond Zwanger 1-2 wkn. Ik heb vernomen dat dit betekend dat je dan 4 wkn zwanger zult zijn? Morgen ga ik naar de huisarts bellen. Dit ivm mijn schildklier medicatie, en in het verleden heb ik trombose gehad. Dus ik zou wel onder controle komen van de gynaecoloog.

Onzekerheid.... eerst denk je, wtf wat voel ik allemaal? " zal het dan toch....?" en nu krijg je... ' als het maar goed blijft gaan, het is nog zo pril! pppff...

Gisterenmiddag heb ik het aan mijn beste vriendin verteld. Ze was door het dolle heen en we zijn gelijk naar de Prenatal gereden. Boekje gekocht voor mijn vriend (heel cliché) "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!" Voor de opa's en oma's een voorleesboekje van Nijntje - Opa en Oma Pluis. En nog sokjes met i love opa en oma. We gaan het ze vanavond al vertellen, puur omdat we ons geluk willen delen. Tegen onze broertjes en zus willen we het later vertellen...

Succes allemaal en ik hou jullie op de hoogte.

Fijne zondag!
 
Terug
Bovenaan