Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Pfff 3 keer scheepsrecht?

nogmaals: ik voel me prima en heb helemaal geen symptomen, ga er dus niet vanuit dat het raak zal zijn. 9 februari is mijn NOD.

Voor iedereen heel veel geluk en succes :)
 
Kayleyy

nou het was eigenlijk dat ik natuurlijk hoopte dat het de eerste ronde zou lukken, niet gelukt. En vanaf toen kon ik het loslaten. Want ja ik kon het toch niet zelf bepalen wanneer, helaas haha!

en vooral die tijd dat je menstruatie begint tot aan 9/10 dagen gebeurd er toch niks wat je zwangerschap kan beinvloeden.

Jij je eerste ronde? Of 2e?



Spannend chantal p. Nog 4 daagjes.



En jojog ook nog even wachten dus, ik de 21e dus dat word voor ons beide nog even klussen.

 
@avl Okee ja dat is zeker waar! Dit is mijn 1e ronde, erg spannend en ben nog heel erg bezig met alles en aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt! Hoeveelste ronde ben jij?

Ik ga ook mn best doen om het wat meer los te laten, want dan gaat de tijd ook wat sneller! Heb gelukkig een drukke week voor de boeg, dus dan kan ik mijn gedachten ergens anders op richten!



@chantal p, wat heerlijk op vakantie. Misschien is de ontspanning goed voor je lichaam geweest en is het raak! Las ik goed dat je 21 jaar bent? Ik ben ook 21, leuk om iemand van dezelfde leeftijd te hebben. In welke ronde zit je? Fijne vakantie nog!
 
Kayleyy

ik ben de 2e ronde. Ook toevallig 21 jaar en voor het eerste kindje. Jij ook de eerste? Ik was ook van alles aan het uitzoeken hoor, en doe ik af en toe nog steeds.

Waar woon je ergens? En al samenwonend?

 
Wat leuk dat hier ook mensen rond mijn leeftijd zijn! Ik ben 24jaar :). Ik vond mezelf nog zo jong om aan kinderen te beginnen, ook wel wat angstig voor negatieve reacties uit mijn buurt.

Maarja, uiteindelijk beslis ja dat toch zelf! Wij heb een eigen huis en wij hebben ook allebei een vaste job, dus dat zit wel goed!
 
Ten eerste sil14 van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik heb zaterdag mijn eerste 'echte' menstruatie in 10 jaar gehad. Wist niet dat een mens zo blij kon zijn, ben blij dat alles nog werkt. :)

Helaas enige nadeel was dit op werk en was ik er niet op voorbereid.. gelukkig hadden collega's wat bij zich haha. Mijn cyclus is nog 32 dagen. Voordat ik aan de pil begon was ik altijd erg onregelmatig en veel pijn. Ik heb nu nog wel wat menstruatie pijn, maar het is te doen.

Ik heb ook een app waar ik het in zet. Met name dat ik ongeveer de vruchtbare dagen weet. Wij gaan nu dus ronde 2 in.

Ik vind het inderdaad ook erg leuk dat er mensen rond mijn leeftijd zijn. Ik ben 23 jaar.

Iedereen een fijne dag!
 
Wat leuk dat er meer jonge meiden zijn die zwanger willen worden! Dit is nu mijn tweede ronde en ik ben inderdaad 21 jaar.

Ik herken me wel in wat je zegt JoJo. Ik heb me door die gedachte ook laten "tegenhouden" maar heb nu genoeg vertrouwen dat we eraan toe zijn dus we gaan ervoor. Ik denk dat als het zover is dat de meesten wel blij voor je zullen zijn.. Niet te druk maken om de negatieve reacties en lekker doen waar jij/jullie je goed bij voelen :)
 
Terug
Bovenaan