Stoppen met de pil vanaf januari 2017

@sil super he wat leuk gefeliciteerd .

En wat een leuk idee voor je ouders en schoonouders erg leuk.

Kan me voorstelllen ivm je medicijnen dat je vroeg belt na de huisarts erg verstandig. En ook wel fijn dat je onder extra controle komt bij de gynaecoloog. Maak je vooral niet te veel druk en geniet er van.
 
Wauw gefeliciteerd sil! Gewoon de eerste ronde raak!

ik ben nu in mijn 2e ronde en zit in mijn vruchtbare dagen en woensdag(volgens berekeningen cyclus) mijn eisprong.

Ik merk dat ik het los heb kunnen laten en dat de dagen een stuk sneller gaan zo. Ben er helemaal niet meer zo mee bezig, vandaar dat ik ook heel veel heb bij moeten lezen.

Nog mensen binnenkort hun NOD?
 
<p style="text-align: left;">@avl wat fijn dat je het iets los hebt kunnen laten. Ik wil het ook wat meer loslaten, lijkt me een stuk relaxter, maar vind het vrij lastig.. Heb je nog goede tips ? Haha</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb 14 Februari mijn NOD, dus nog eventjes geduld! :)</p>
 
Hoi,

ik zit nu nog in ronde 1, volgens de cb Ovulatietest zit ik nu in mijn vruchtbare periode, nog geen piek maar die verwacht ik morgen of overmorgen dan wel, dus we hebben al goed ons best gedaan Haha :).

volgens de app womanlogg zou ik ook mijn eisprong pas rond de 10e heb op een cyclus van 28dagen. Maar ik ken mijn cyclus dus nog niet, afwachten dus! Ik ga nu maar verder op de ovutesten..

@avl: ik verwacht mijn nod 24/2 als mijn cyclus 28dagen is.

 
Hoi hoi!

De website werkt zo slecht op m'n telefoon, ik kan me 10 keer inloggen maar krijg telkens weer het registreer/inlogscherm in beeld.. maargoed, hij doet het nu!

Voor alle meiden die er zijn bijgekomen: welkom! Volgens mij ben ik weer aardig op de hoogte en zijn de eerste zwangeren er al, van harte gefeliciteerd!

@Girafje, ik was benieuwd hoe het met je zou gaan, als ik het goed begrijp wacht je op een NOD dus ben je toch nog ongesteld geworden? Jammer, maar gelukkig heb je wel zekerheid!

Denk dat alles wat ik voelde in mijn lichaam toch van de warmte/vlucht/menstruatie is gekomen. Ik kreeg de vraag of ik op vakantie ben, ja! Haha hier is het rond de 30 graden.

Op vakantie lukt het niet helemaal om "maar" om de dag te vrijen maar ach we hebben vakantie dus dan mag het wel wat vaker, we zien het wel! Haha. Thuis was ik wel bezig met ovulatietesten, maar die waren allemaal negatief. Het geeft me eigenlijk wel meer rust om het zonder die testen te doen, ik denk dat ik thuis wel degene ga gebruiken die ik nog heb maar als die op zijn zal ik geen nieuwe meer bestellen.

Mijn vriend is er ook best wel mee bezig, hij zei uit het niets: wanneer heb je die dagen? Uuhm welke dagen? Nou je weet wel, die dagen.. Aha hij doelde dus op de eisprong
 
Hoi hoi!

De website werkt zo slecht op m'n telefoon, ik kan me 10 keer inloggen maar krijg telkens weer het registreer/inlogscherm in beeld.. maargoed, hij doet het nu!

Voor alle meiden die er zijn bijgekomen: welkom! Volgens mij ben ik weer aardig op de hoogte en zijn de eerste zwangeren er al, van harte gefeliciteerd!

@Girafje, ik was benieuwd hoe het met je zou gaan, als ik het goed begrijp wacht je op een NOD dus ben je toch nog ongesteld geworden? Jammer, maar gelukkig heb je wel zekerheid!

Denk dat alles wat ik voelde in mijn lichaam toch van de warmte/vlucht/menstruatie is gekomen. Ik kreeg de vraag of ik op vakantie ben, ja! Haha hier is het rond de 30 graden.

Op vakantie lukt het niet helemaal om "maar" om de dag te vrijen maar ach we hebben vakantie dus dan mag het wel wat vaker, we zien het wel! Haha. Thuis was ik wel bezig met ovulatietesten, maar die waren allemaal negatief. Het geeft me eigenlijk wel meer rust om het zonder die testen te doen, ik denk dat ik thuis wel degene ga gebruiken die ik nog heb maar als die op zijn zal ik geen nieuwe meer bestellen.

Mijn vriend is er ook best wel mee bezig, hij zei uit het niets: wanneer heb je die dagen? Uuhm welke dagen? Nou je weet wel, die dagen.. Aha hij doelde dus op de eisprong
 
Het is vast een te groot verhaal. Als aanvulling wat niet geplaatst is:

Ik kreeg de vraag of ik op vakantie was omdat ik schreef over het warme weer. Ja ik ben bijna een maand weg, het is hier ruim 30 graden! We verheugen ons wel om weer naar NL te gaan. Lekker ons eigen huis en weer terug naar de diertjes. Over naar huis gaan gesproken kreeg ik de vraag "als we thuis zijn kun je het wel even meten toch?" Uuhm wat wil je dat ik meet? "Nou, of er al een kabouter inzit"
 
Terug
Bovenaan