Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Inderdaad leuk dat we rond dezelfde leeftijd zitten.

Jojog en chantal p,

ik heb in het begin er ook over nagedacht wat andere er van zouden denken. Maar moet zeggen dat iedereen om mij heen best vroeg begint. Mijn ouders zijn ook ver boven de 50 vader zelfs begin 60, was een latertje. Dus ik denk ook wel eens ik wil wel dat ze al mijn kinderen kunnen mee maken. Je weet nooit hoe lang het allemaal duurt. Ik Scheel 10 jaar met mijn zussen. En dat scheelt ook al heel erg als je 5 neefjes en  nichtjes om je heen heb en continue oppast.

Jullie ook allemaal kinders om je heen?

kayleyy  oh gouda is niet zo ver. Ik in bergen op zoom. Precies een jaar geleden een huis samen gekocht, 6 jaar samen en ook allebei een vaste baan.

Leonie, fijn gevoel is dat he!
<p style="text-align: right;"></p>
<p style="text-align: right;"></p>
 
Hoi dames,

Mijn ouders zijn nog maar eind 40, ze laten ook horen dat ze zich te jong voelen om oma en opa te zijn ! Mijn schoonmoeder daarentegen, die kan niet wachten :).

uiteindelijk zullen mijn ouders wel blij zijn als het zover is.

Nog een vraagje voor jullie; ik ben nu 1week na mijn menstruatie, sinds gisteren verhoogde vruchtbaarheid op de cb test en vanmorgen ook nog, al 2dagen geklust natuurlijk. Maar nu kwam ik net thuis van mijn werk en ging ik naar het toilet, had ik een dikke sliert doorschijnend vocht in mijn onderbroek (sorry voor de details) Is dit het vruchtbare vocht van je ovulatie? Ik vind het zo raar allemaal! Nog nooit gezien.. Ook pijn in mijn onderrug met momenten en 1harde steek gehad, nu wat zeurderend gevoel in mijn onderbuik..
 
Erg leuk om te lezen dat er meer zo jong zijn! Ik sta ook vaak stil bij de eventueel komende reacties van de buitenwereld om mijn leeftijd. Maar ik heb altijd gezegd dat ik vroeg kinderen wil en mijn vriend is wat ouder en we zijn heel zeker van onze zaak! Onze ouders kijken er ook zeker niet raar van op als we wel eens iets door laten schemeren!

JoJo: ik heb dat ook gehad! En ook spierwitte dikke slijmerige prop in mijn ondergoed en bij het klussen.. ik kan je helaas niet vertellen wat het is, zelf ook echt geen idee! Maar ik had het zelf ook nog nooit gezien!

Heeft er al iemand bijna zijn NOD?
 
Leuk om jullie verhalen te lezen!

zover ik heb gelezen is het slijm als je vruchtbaar ben he rekbaar doorzichtig en je kan er dus inderdaad slierten van trekken.

Dus een grote kans als je cb het ook aangeeft dat je eisprong er is of echt aan zit te komen. Je kan daar inderdaad pijn van krijgen.

En zeker dat je ouders blij zullen zijn!

Wij hebben ook altijd al gezegd dat we vroeg kinderen willen, heel veel mensen zeggen altijd ja wil je niet eerst genieten of een grote reis maken, uh nee ik wil moeder worden en dat zal groots genieten zijn?!

 
Hahah ja ik weet precies waar je het over hebt! Ik heb ook al zooo vaak gehoord: geniet je bent nu nog jong je kan nog alles! Ga op reis, maar ik wil niet op reis, ik wil moeder worden Haha!

Ik ga steeds meer symptomen krijgen wat te maken heeft met zwangerschap. Maar ik lees heel vaak hoe erg je lichaam je voor de gek kan houden, dus ik probeer me voor te houden dat het ontpillen is..  Mijn symptomen zijn tot nu toe : vaak plassen, duizelig, steken/krampen in rug en buik, moe en hoofdpijn..  Mijn NOD is volgende week dinsdag en wil ook niet eerder testen dus nog even geduld hebben! Ik haaaaat wachten!!
 
Gefeliciteerd Sil14!

@ Zuster90, het gaat goed, voel me niet echt anders al was ik gisteren wel wat misselijk. Wij zijn eigenlijk nog niet voor het echt aan het proberen. Bij mij was het mezelf hier aanmelden meer de uitlaatklep dat ik even bij jullie mijn hart wilde luchten.

Een gescheurde condoom, oeps! Ik zou volgens mn cyclusapp 14/02/17 ongesteld moeten worden. Dat is dus even afwachten. We willen wel heel graag kinderen maar zoals ik eerder al zei vanaf ons JA woord. Mocht ik wel een kindje verwachten is het hartstikke welkom en leuk, maar dan maak ik me wel weer zorgen over mn trouwjurk, die heb ik al gekocht....

@ nieuwe dames welkom!
 
Hebben jullie het verteld aan iemand, dat jullie bezig zijn met kinderen krijgen? In mijn omgeving weet niemand het nog niet, we hebben dat altijd afgehouden.. Waarom weet ik eigenlijk zelf niet goed, waarschijnlijk de angst voor de reacties.

Tegen mij zeggen ze ook wel eens: geniet nu je nog jong bent! Wel ik heb genoten en al veel van de wereld gezien, ik ga ook bijna niet meer uit in het weekend omdat ik meestal gewoon moet werken en mijn vriend ook.. Dus dat is allemaal geen probleem :). Het grootste probleem zal onze job zijn denk ik Haha :).

Ik heb mij nu echt een hele dag ellendig gevoeld! Verschrikkelijk dat ei :') Ben ook heel prikkelbaar en word geïrriteerd voor niets, ik vind het wel zielig voor mijn vriend en vraag me af wat dat ga zijn als ik werkelijk zwanger ben ..
 
Thnx allemaal voor de felicitaties! Lief :)

Hoe gaat het met jullie?? Zijn er al op nieuw testen gedaan en of bijna op de NOD ?? Hope so. Ik ga duimen voor jullie.

Gisteren naar de huisarts geweest en al afspraken staan bij de verloskundige. Omdat ik ook een afwijking heb aan mijn schildklier krijg ik een vroege echo. Dit is op 27 februari. Spannend!

Verder voel ik me echt zwanger. Best wel wat kwaaltjes, maar dat hoort erbij.

Succes meiden!
 
Terug
Bovenaan