Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Hola!

Ik haak ook even aan :). Ben zelf 27 en mijn vriend 31 en ik heb eind januari mijn spiraaltje laten verwijderen. Zo spanneeeeend.. Ik ben ook méga ongeduldig, dus fijn om het er hier even over te kunnen hebben.

Mijn normale cyclus weet ik helaas niet, want ik heb 3 jaar een spiraaltje gehad en ben niet ongesteld geweest. Even afwachten dus...
 
Hoi meiden,

Wat leuk deze forum. Ik zou het ook wel leuk vinden om mee te praten.

Ik ben 31 dec. Gestopt met de pil. Ik heb denk ik (weet ik niet zeker) vorige week mijn ovulatie gehad en sinds gister steken in mijn baarmoeder, een beetje als of mijn menstruatie er aan zit te komen. Maar zal wel een beetje vroeg zijn op dag 18 de eerste maand na de pil. Wat het precies is weet ik niet maar zal vanzelf wel weg gaan.

spannend girafje135 je, ga je binnenkort nog een keertje testen?
 
En @kleinkonijn, kan je helemaal vinden ben ook een beetje ongeduldig, maar ook meer met het afwachten wat er allemaal komen gaat!

 
hee meiden! Wordt steeds gezelliger hier :)

girafje fijn is dat! Lijkt me zenuwslopend dit.. Ik hoop dat je binnenkort een positieve test in handen hebt..

Isayez, ja eerste menstruatie begon 23 december en nu gisteren weer ongesteld geworden, dus nu een cyclus van 24 dagen gehad, ben benieuwd of dit dan mijn cyclus is omdat ik pas eind december de spiraal heb laten verwijderen.

kleinkonijn ik snap je helemaal!

Veel geluk allemaal :)
 
Hoi allemaal,

mijn man en ik gaan proberen om zwanger te raken van ons tweede kindje. In juni 2016 is ons zoontje geboren (nu ruim 7 maanden oud). Ik heb na de bevalling de nuvaring gebruikt omdat dit lokale hormonen afgaf en dan waarschijnlijk sneller vruchtbaar bent als je er weer mee stopt. Ik heb zaterdag de ring uitgehaald en gister 'ongesteld' geworden.

bij ons eerste kindje was ik na zo n 10 jaar de pil te gebruiken, in 1 keer zwanger! Heb alleen mijn onttrekkingsbloed gehad en toen was ik zwanger. Hierdoor heb ik ook geen flauw idee wat mijn cyclus is. Maar nu hoop ik natuurlijk wel weer snel zwanger te raken maar dat is afwachten.

Ik ben trouwens 25 en mijn man 30.

Groetjes

 
Hallo meiden
Ik zou ook graag mee schrijven in dit forum.
Wij zijn begin januari ook gestopt met anti conceptie. Op 4 januari is menstruatie gestart en mijn verwachtte eisprong zou vandaag zijn. Maar heb de laatste 3 dagen zo`n opgeblazen gevoel en vlagen van misselijkheid. Of zou ik me dat nou allemaal verbeelden haha.
Wij hebben al een zoontje van 1 jaar en hopen dit jaar op een 2e kindje.
Hoe gaat het met jullie ?
 
Wat leuk dat er steeds meer vrouwen bijkomen! :)

als het goed is wordt ik volgende week ongesteld, voordat ik de pil slikte (10 jaar geleden) was ik altijd heel regelmatig, ben benieuwd hoe dat nu is!

ik zou niet weten hoe het voelt om een eisprong te hebben, en of ik het überhaupt voel. Maar vorige week had ik wel een paar dagen af en toe een steek onder in mijn buik, zou dat het kunnen zijn? Of misschien verbeeld ik het me maar :p
 
Hallo allemaal!
Ik zou ook graag meekletsen met jullie! Altijd leuk in zo'n spannende tijd :)
Wij gaan voor een derde kindje en heb vorige week mijn Implanon eruit laten halen.
Hopelijk is iedereen snel zwanger :)
 
Terug
Bovenaan