Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Hier dit weekend NOD. Althans dat denk ik. Eerste cyclus was mooi 28 dagen, toen 27 dagen, maar daarna na 14 dagen alweer menstruatie! Die laatste was wel zoals ik gewend was. Die eerst twee behoorlijk licht. Dit weekend zou 28 dagen zijn. Ik weet of ik eisprong heb gehad. Voelde wel iets, maar doe niet temperaturen of ovulatie testen.

Ben heeeeel benieuwd en heeeeel ongeduld. Voel me prima. Wel gevoelige tepels en iets gevoelige borsten, maar dat kan natuurlijk prima door bijna NOD zijn.

Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, mocht ik niet ongesteld worden. Eerst dacht ik braaf een week te wachten. Maar weet nu al dat ik geduld niet heb! Denk ik nu over om zondag te testen als ik dan niet ongesteld ben.

Ben benieuwd hoe het bij jullie is!
 
Hoi meiden!

@Anoniem, bij mij kreeg ik een paar dagen na het verwijderen een bloeding en daarna een cyclus van 24 en volgende maand 26 dagen, spannend voor je, succes!

@Bobo, herkenbaar! Nog even geduld..... ;-)

@ Rosa, ik las het al eerder dat jij hier last van hebt gehad, wel vreemd en ook ik heb geen verklaring over die bloeding, kon het geen innestelling zijn of was het echt menstruatie? Wel vervelend die onzekerheid!

Zelf had ik dus een cyclus van 24 dagen en vorig maand 26 dagen. Als ik het gemiddelde van 25 dagen neem zou gisteren mijn NOD zijn, maar nu nog niks en dit is dus dag 26.. Ongeduldig als ik was heb ik gisteren zo'n vroege zwangerschapstest gedaan, negatief. Ik heb me nu voorgenomen om het rustig af te wachten en anders dit weekend nog een test te proberen maar ik denk dat ik wel ongesteld zal worden (anders zou je toch wel iets merken?)

Sterkte komende week voor jullie ;-)
 
Waaaaaaaah! Vanmorgen getest en dat kan echt niet missen, ik ben zwanger!!! Hele duidelijke streep te zien!

Heel onwerkelijk nog! Straks even een clearblue halen om te kijken hoe lang die zegt dat ik zwanger ben!

Hoop voor jullie ook snel op goed nieuws!!
 
Heb alles meegelezen, vind het leuk om ook mee te kletsen!

Eerste cyclus was 34 dagen en veel last van misselijk, hoofdpijn vaak opgeblazen buik. Was zo erg in spanning elke dag tot ik ongesteld werd en nu de 2e ronde al op dag 38.. Alleen nu geen klachten en voel me veel beter en rustig. Misschien toch een test doen dit weekend! Spannend!!
 
Zuster90! Gefeliciteerd! Fantastisch! Het was ook wel weer tijd dat het bij iemand op dit forum raak zou zijn! Wat leuk! Ga het al aan familie of vrienden vertellen? Of hou je het nog lekker voor jullie tweetjes?

Roxy28: je hebt wel veel geduld!

C<span style="text-align: right;">hantal: ga jij dit weekend testen?</span>

Ik voel me alsof ik gewoon ongesteld ga worden dit weekend. Dus hopelijk komt het snel! En anders toch zondag testje doen.

Fijn weekend allemaal!
 
Terug
Bovenaan