Stoppen met de pil vanaf januari 2017

@zuster90: proficiat!

Het is weer een spannende tijd hier voor velen! Mijn duimen staan omhoog :)

Ik heb net mijn vruchtbare periode gehad, was 1dag vroeger dan vorige maand. Nu maar weer afwachten. Ik vertrek dadelijk op weekend met mijn vriend, even wat meer tijd voor elkaar!

Fijn weekend!
 
Goedemorgen!

@Zuster90 van harte gefeliciteerd!!

@Rosa82 ja, ik heb vanmorgen gestest......

en na 4 (ik kon het niet geloven) goed, na 4 positieve testen denk ik dat ik wel kan zeggen dat ik zwanger ben! Nog geen 3 maanden terug de spiraal laten verwijderen en nu al zwanger.

Ik duim voor jullie, fijn weekend!
 
Zuster, weet je al hoe lang je zwanger bent? Ik kreeg bij twee testen die ik in huis had een heel licht streepje dus ik ben naar het Kruidvat gegaan om nog meer testen te halen, kruidvat huismerk gaf wel een duidelijke plus en toen de digitale van Clearblue die aangaf zwanger 2-3 week. Spannend he!
 
Gefeliciteerd zuster & Chantal! Hoop dat bij mij 3 keer is scheepsrecht van toepassing is, wel vage klachten die kunnen duiden op zwangerschap maar dat denk ik elke keer, dus we wachten gewoon nog paar dagen af..

 
@Isayez dankjewel! inderdaad heel snel, nog geen 3 maanden terug is de spiraal verwijderd.. Ik ben echt heel blij!

@Girafje, tijdje stil bij jou maar gelukkig ben je nog op het forum ;-) Ik hoop het ook voor je, bij mij was dit wel het geval. Ik heb nu een paar dag een soms een steek laag in mijn buik wat doortrekt naar mijn onderrug maar zocht daar niet veel achter. Verder heb ik helemaal geen symptomen, behalve dan dat mijn menstruatie uitblijft.. Maar goed toch 4 positieve testen en die heb ik vandaag nog wel een paar keer bekeken, en ja ze zijn toch echt positief haha.

Spannend allemaal, voor jullie ook! Ik duim voor jullie allemaal :)
 
Wauw, Chantal! Gefeliciteerd! Inderdaad snel. Wat een goed nieuws!

Girafje: wanneer is jouw NOD?

Wie weet voor nog meer mensen 3x is scheepsrecht!

 
@ Chantal: klopt, tijdje alleen mee gelezen! Wilde mij er niet teveel mee bezig houden hihi.. Veel last van symptomen of valt dat mee? Ik hoop zo dat ik snel ook positieve test heb, maar we will see.

@rosa: m'n NOD is maandag, dus nog minimaal 2 dagen afwachten.

 
Terug
Bovenaan