Stoppen met de pil vanaf januari 2017

De krampen en gevoel van menstruatie kan ook een verlate eisprong zijn.. ik ken iemand die dit gevoel op dag 25 had. Toen ze een ovulatietest deed gaf deze negatief aan en dus meteen gaan klussen! En het was meteen raak!!
 
Fijn Ansje dat je menstruatie op gang is gekomen! Vond ik toen ook fijn! Had eerste cyclus ook 31 dagen.

Leonie, jij ondertussen al ongesteld? Of eventueel symptomen?

Welkom Linny, ik heb ook een onregelmatige cyclus tot nu toe. Eerste echte menstruatie kwam na 31 dagen. En nu zit ik al op dag 38 en nog niks.. Denken zelf dat ik een kleine 2 weken terug m'n eisprong heb gehad omdat ik net als m'n vorige cyclus daarna last had van pijnlijke tepels.

Vorige week woensdag wel buikpijn en rugpijn gehad alsof ik ongesteld moest worden maar was na een paar uur ook weer over. Ik natuurlijk bij alles wat ik dacht te voelen naar de wc om te checken of het niet al was begonnen maar tot nu toe dus niks! Had gelezen dat dit ook innesteling kan zijn. Dat zou natuurlijk super zijn! Nu van plan om tot vrijdag te wachten met testen.

Verder wacht ik rustig af.. We zien wel!
 
Spannend Zuster90! nog ff wachten tot vrijdag dus :)
<p style="text-align: left;">Ik heb zelf ook het idee dat ik rond mijn eisprong een paar dagen een beetje duizelig/misselijk ben. Omdat ik dit de vorige ronde ook had. Mijn klus week is nu voorbij nja volgens de berekeningen dan :p blijf natuurlijk wel door klussen (je weet maar nooit ;) ) hihi</p>
 
he hoi dames

@zuster90 ja ondertussen aan de 3e ronde begonnen. Laatste dag menstruatie net gehad. Me cyclus is van 32 dagen naar 28 dagen gegaan :). Best snel had ik niet verwacht.

Ene kant wel een kleine teleurstelling dat het nog niet raak was maar ik had me er ook niet echt op ingesteld. Ik verwacht maar gewoon dat het sowieso een half jaar duurt. Dan valt het me niet steeds heel erg tegen.

Andere dames al rond hun nod?
 
Hoi Leonie,

Heb je idd een mooie cyclus :). Bij mij was hij meteen 29 dagen, ik hoop dat hij zo blijft.. Maar je weet natuurlijk nooit met een vrouwen lichaam ;)

Ik zit nu in de vruchtbare week, vandaag heel de dag menstruatiekrampen gehad en veel vruchtbaar slijm dus dat kan wel ergens kloppen in een cyclus van 29dagen :)
 
Hoihoi!

Mijn mirena spiraal word er woensdag uitgehaald dus ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat mijn cyclus weer normaal is en ik zwanger word! Wat zijn jullie ervaringen met de mirena eruit halen voor een zwangerschap?

Xx
 
Ik word ongeduldig!!!

Aankomende dinsdag is mijn nod volgens 28 dagen cyclus.. vorige keer was het 31 dagen, dus dan zou ik volgend week vrijdag mijn nod hebben...

Nog even geduld dus... wie wacht heeft volgende week ook zijn nod? En voelen jullie iets? Ik ben sinds vanmiddag misselijk en heb hoofdpijn.. maar zal daar vast niet mee te maken hebben haha
 
@ Isayez ik heb volgende week donderdag mijn NOD! :D Het is altijd spannend als die er weer aankomt.

Ik voel nog niks teminste dat denk ik moet wel vaak plassen maar dat moest ik altijd al dus daar kan ik het niet aanmerken. :p Soms heb ik het idee dat ik wel hier en daar krampje voel maar het zegt allemaal niks. Ik weet het niet ik denk zelf dat het nog niet raak is. Nog ff afwachten. ;)
 
Terug
Bovenaan