Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Heb nog even zitten analyseren ;) nav de dingen die ik afgelopen week heb gevoeld en dit vergeleken met m'n vorige cyclus. Ik heb eind vorige week erg veel last gehad van gevoelige/pijnlijke tepels. Nu zat ik terug te kijken in m'n app waarin ik alles wat ik voel (veeeeeel) noteer. Daar zag ik dat ik tijdens m'n vorige cyclus net na m'n eisprong ook zo'n last had van m'n tepels.

Ook ben ik eind vorige week best wel misselijk geweest, en nu las ik dat dat ook best vaak voor kan komen rond de eisprong.

Op dit moment helemaal nergens meer last van dus ik vermoed dat het miss daar toch wat mee te maken heeft gehad.

Beetje jammer alleen dat we vorige week niet zoveel tijd voor elkaar hebben gehad.. Dus zal wel niks worden deze cyclus.

Ik wacht dus nog even rustig af tot eind volgende week!

Iemand trouwens die dit herkent?
 
Ja zuster ik herken dat wel. Ik heb ook zo'n appje. 4 dagen na me eisprong (als t goed is) heb ik 6 dagen last gehad van me tepels.. vreselijk. Ze waren zo gevoelig! Af en toe ook 3 dagen misselijk gevoeld maar die waren los van elkaar en niet 3 dagen achter elkaar. Zal er allemaal wel mee te maken hebben denk ik
 
Hallo dames

Nog 7 dagen wachten volgens mijn kalender tot mijn nod dag.

Gisteren bij wakker worden erge pijn in onderbuik. Voelde als menstruatie pijn. Vandaag wakker geworden met een ontzettende zeurende lage rugpijn.

Geen idee wat dit allemaal betekend..

Nu nog minimaal 7 dagen afwachten. Dit is de 2e ronde.

Gr.
 
Wat voelen jullie eigenlijk veel ! Ik voel helemaal niets eigenlijk... ik zie meer slijm/afscheiding rond vruchtbare periode. Maar verder merk ik niks aan lichaam :(

Al lijkt het mij wel dat je je soms gek maakt door al die dingen die je voelt

Had trouwens vorige cyclus 1 dag last van borsten en dacht toen al dat ik het mezelf wijs maakte haha
 
Misschien juist wel goed dat je weinig voelt. Dan kan je lichaam je ook niet gek maken!

Ik wou dat ik wat minder dingen had. Met name de buikpijn en lage rugpijn is geen pretje. Denk steeds dat me menstruatie komt maar dat duurt nog ong. 6 dagen als me cyclus nog steeds 32 dagen is.

Zere borsten/tepels heb ik elke keer rond de eisprong. Dus dat staat voor mij niet gelijk aan zwanger zijn.

Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Me vriend en ik zeggen allebei als het nu gebeurd is het mooi maar over een jaar is ook goed. :)
 
Hoi dames!! Vanochtend toch ontdekt dat mijn menstruatie wat op gang komt. Nu nog een beetje trager als ik hoopte dus misschien dat het morgen beter doorzet. Voor nu ben ik gewoon heeeeel blij. Na 14 jaar pil, nu een eerste cyclus van 31 dagen. Dan mag ik toch niet klagen. Volgende ronde kijken we wel verder maar voor nu weet ik tenminste nog dat ik werk haha
 
Hallo allemaal.

<span style="line-height: 1.5;">Ik Ben 1 januari gestopt met de pil. En gelijk de eerste maand na 28 dagen ongesteld. Tijdens mijn 2de cyclus (nu dus) op dag 29 nog niet ongesteld. Zijn er meer die een onregelmatige cyclus hebben? Ben wel misselijk in de loop van de dag al 4 dagen. Hoop samen met jullie onze ervaringen te kunnen delen :)</span>
 
@zuster90: Wat jij beschrijft heb ik ook allemaal gevoeld na mijn eisprong, ik was er van overtuigd dat ik zwanger was. Ik werd gewoon gek van mezelf! Nu weet ik als ik dit deze ronde weer allemaal ga voelen dat dat ofwel nog met het ontpillen te maken heeft ofwel met mijn eisprong.

Ik ga mezelf echt niet meer gek lopen maken, ik had er ook even genoeg van.. Dat ik ongesteld werd was dan ook een beetje een teleurstelling..

Nu in ronde 2 hoop ik dat ik er wat rustiger in ga zijn en mezelf niet gek loop te maken. Daarom heb ik me ook wat afgezonderd van dit forum..

Ik heb mezelf ook voorgenomen om deze maand er echt niet zo geobsedeerd meer mee bezig te zijn en het gewoon laten gebeuren, we zien wel wat er van komt!
 
Terug
Bovenaan