Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties!!!

En Chantal jij ook gefeliciteerd! Super!!

Ik durf het nog steeds bijna niet te geloven. Het is zo onwerkelijk dat et nu een klein mensje in me groeit en dat we over een tijd papa en mama zijn!! Vanmorgen de clearblue test gedaan, die zegt 2-3 weken. Precies wat ik zelf ook dacht ondanks m'n langere cyclus. Alles goed gevoeld dus, inclusief innesteling denk ik zelf. Denk dat ik nu 4 weken en 2-4 dagen ben. Net aangemeld via de site van de verloskundige dus ben benieuwd wanneer wel daar terecht kunnen!

Ik had het natuurlijk wel gehoopt maar niet verwacht dat ik al zo snel zwanger zou zijn! 2e cyclus gewoon al raak!!

Een aantal dagen voor dat ik heb getest wist ik het al bijna zeker. Weet niet zo goed waarom maar het voelde zo sterk dat het bijna niet anders kon zijn. Had eigenlijk nauwelijks symptomen dus mijn man vond het maar raar dat ik zo overtuigd was haha! Ik voelde een aantal dagen in m'n onderbuik een ander gevoel dan anders. Leek een beetje op aankomende menstruatie maar toch ook weer niet helemaal.. Daarnaast zeurend gevoel link in m'n onderbuik wat ik helemaal niet kende.

De dag voordat ik testte begonnen m'n borsten wat gevoeliger te worden. Dat zet tot nu toe goed door, auw!

Chantal, ik heb ook al meerdere keren naar m'n testen gekeken haha! Om het maar even echt te kunnen geloven!

Gisteren werd ik wakker en dacht ik: heb ik dit nu gedroomd of was het toch echt?! Moest echt even goed nadenken hihi!

Rosa, wat balen van die ongeldige test!! Maar, het kan dus nog steeds! Ik hoop het echt voor je! En natuurlijk ook voor de rest!

Spannend Girafje! Wanneer ga je testen als je niet ongesteld word?
 
Hoihoi meiden,



Ten eerste iedereen die al zwanger is gefeliciteerd, ik hoop dat iedereen een mooie tijd tegemoet gaan.

Mijn vriend en ik zijn 18 februari 2017 gestopt met de pil, ik ben zelf 23 en mijn vriend 25 en zijn samen al 7 jaar samen en wonen 2 jaar samen.

Wat een leuke berichten hier allemaal, ik lees al een tijdje mee.. en ben ook al wat wijzer geworden van jullie berichtjes.

Hebben jullie ook gewoon zomervakantie geboekt? even benieuwd naar.



x
 
Komende week ook voor mij mn nod. @bobo wij lopen ongeveer gelijk, Leuk. Hopen dat het deze ronde lukt. Ik heb weinig symptonen, maar ik had het gevoel dat ik de vorige ronde nog aan ontpillen was. Dus wie weet betekent dat iets leuks! Al stel ik me in op ongesteld worden.

Chantal en zuster: gefeliciteerd!! Super leuk. Daar waren we wel ff aan toe in dit forum. Hopen dat er nog meer volgen!!
 
Leuk Nena158!! Wie weet is het ook voor ons raak! Ik voel nog niks ook geen ongesteldsheid krampjes vorige keer voelde ik die al een paar dagen voor die tijd mja dat kan nog komen. Ik wacht geduldig af of het donderdag komt! :p
 
Wauw van harte gefeliciteerd zuster en chantal! Toch goed gevoeld dan he zuster;) die "2e eisprong" die je voelde was dan misschien wel je innesteling? Had je daarbij ook darmkrampen?

Hier maandag mijn nod dus meld me weer. Probeer in de tussen tijd niet te reageren anders duurt een maand zo lang. Lees wel af en toe mee.  Hoe ik vorige maand helemaal niets voelde, voel ik nu van alles.  Een druk op me rug en buik, buik en darmkrampjes. Beetje vlagen met misselijkheid. Maar probeer niet teveel te hopen.

 
Van harte gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn!! :)

afgelopen weken heb ik me hier wat afzijdig gehouden, merkte dat ik erg veel mee bezig was en daardoor gingen de weken ook langzaam voorbij. Nu is het wat rustiger in mijn hoofd, gelukkig. Volgende week alweer mijn NOD, en waar ik vorige maand van alles voelde, voel ik nu niets. Dus ga ervanuit dat het ook niks is.

2 dagen na mijn eisprong (berekent volgens een app) had ik 's avonds wel heftige steken links onderin mijn buik. Iemand een idee wat dat kan zijn geweest?
 
Hi Allemaal,

Ik ben nieuw hier en gestopt in januari met de pil, ik wou mijn lichaam eerst graag even laten wennen aan een leven zonder pil en zijn deze maand begonnen met proberen zwanger te worden. Ik heb dit jaar (tot nu toe) netjes een cyclus van 28 dagen gehad en zou dan in de ideale wereld mn eisprong hebben op dag 14 (afgelopen zondag). Nou helemaal niks dus, mijn cervixslijm is niet helder en slijmerig en op zo'n ovulatietest, heb ik sinds mijn 12de dag negatief. Ik merk dat zo'n ovulatietest mij wel erg gestrest laat voelen. Dat goede heldere slijm heb ik in de voorgaande maanden wel gehad 1x rond de 14 dagen en die andere keer ergens in de 3de week pas. Misschien is mijn eisprong gewoon onregelmatig terwijl mijn ongesteldheid wel altijd gelijk is. Zo fijn om dit hier even kwijt te kunnen!

Hebben meer dames dit dat jullie ovulatie moment per cyclus kan verschillen?
 
Terug
Bovenaan