Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Jasmijn, laatste maand heb ik inderdaad geen ovulatietest gedaan o.i.d. ook niet heel bewust rond de verwachtte eisprong seks gehad en toch blijkt het raak te zijn.

Girafje, die gevoelige borsten beginnen bij mij nu iets minder te worden, maar had ik wel heel erg dus er is hoop voor je! Wanneer ga je testen?

Avl, ik voel eigenlijk weinig. Soms een steek wat doortrekt naar mijn onderrug, maar niet vaak. Vlagen vaan hoofdpijn maar niet heel erg gelukkig, en ik ben niet misselijk daar ben ik tot nu erg blij mee! Mijn borsten zijn gevoelig maar dat begint al af te zakken.. Verder betrap ik mezelf op enorme stemmingswisselingen, haha oeps..

Succes meiden!
 
Chantal P, er iets minder op focussen kan inderdaad geen kwaad, dat is ook beter voor mn koppie ;)

Misschien dat ik bij de volgende ronde geen ovulatietest ga doen maar meer mijn lichaam in de gaten houden en die wat beter leer kennen qua ovulatie-symptomen ipv zo'n test
 
Tot nu toe dan nog niets te klagen chantal, lekker hoor!

Jasmijn ovulatietesten heb ik de eerste maand ook gebruikt en was er toen echt geobsedeerd door. Geen fijne dingen haha.

ik voel mijn lichaam best wel goed aan en weet eigenlijk nu bijna zeker dat dit mijn innesteling was. Toch nog wel een enige twijfel en het feit als het niet zo is aan het einde van eze cyclus, ik mezelf aardig voor schut heb gezet. Maar het voelt gewoon zo, Alles wat je ervan voor zou stellen had ik. Waren best wel flinke steken richting de kant waar ik ook mijn eisprong had. Heeft 2 uur aangehouden. En dezelfde dag lichte menstruatie gevoel en beetje rommelende darmen, (diaree,sorry). En op de 7e dag na mijn eisprong.  De Eerste 2 cyclussen heb ik linksmijn eisprong gehad.  en nu 1x keer rechts. Misshien dat de rechter kant beter werkt haha.
 
Avl: ben heel benieuwd! Hopelijk voel je inderdaad de innesteling.

Roxy: ik hoop ook dat je snel duidelijkheid krijgt. Duurt inderdaad lang. Ik heb begrepen dat het na het stoppen met pil of spiraal lang kan duren voor je cyclus weer regelmatig wordt. Balen.

Girafje: weet je al iets meer? Je weet het inderdaad elke keer weer spannend te maken!

Chantal: fijn dat je je zo goed voelt! Stemmingswisselingen zou wel vervelend. Extra reden voor je vriend om extra lief voor je te zijn!

Jasmijn: wat irritant dat het onduidelijk is. Kan me voorstellen dat het stress geeft. Toch echt een nadeel van ovulatietesten enzo. Qua afscheiding merk ik zelf geen verschil rondom eisprong. Wel daarna iets meer afscheiding. Voel wel licht pijn rechts of links onder in de buik tijdens eisprong (denk ik)

Hier nog niets. Zondag na ongeldige test, nieuwe test gehaald. Die was negatief. Echter nog steeds geen menstruatie. Dacht dat mijn nod dit weekend was, maar misschien toch wisselingen in lengte van cyclus. Weet dus ik niet of ik eisprong heb gehad. Dacht het wel te voelen. Als ik donderdag niet ongesteld ben, ga ik nog een keertje testen. Ik verwacht er weinig van. Hoop eigenlijk vooral snel k gesteld te worden om door te kunnen gaan naar volgende ronde. En nog even bedenken of ik ovulatietesten ga doen....Ik merk gewoon wel dat ik me door mijn leeftijd (net 35) beetje opgejaagd voel. Terwijl ik al een heerlijke zoon van bijna 1 heb. Van hem was ik binnen 4 maanden zwanger zonder te letten op eisprong enzo. We zullen zien. Geduld is een schone (en o zo lastige) zaak!
 
Hey meiden! Hier nog niet ongesteld maar wacht met testen tot vrijdag of zaterdag. Dit om eventuele teleurstelling te voorkomen.. :)

@ Avl: ik ga voor je duimen dat je het goed gevoeld hebt!

@Rosa: wanneer heb je die tweede test gedaan? Ik hoop natuurlijk dat je donderdag leuk nieuws hebt. Maar idd dat wachten... Tijd lijkt voorbij te kruipen, Pfff..

@ jasmijn:  Misschien idd een goed idee om 1 maandje geen ovulatie testen te gebruiken, alhoewel je lichaam je wel flink in de maling kan nemen kwa wat je voelt en dergelijke ( tenminste de mijne heel erg)..

ik hoop dat er een heel goed weekend aan zit te komen, met veel goede berichten!
 
Avl, ik herken dat geobsedeerde gevoel maar al te goed! Ik moet ook echt tegen mezelf blijven zeggen: het komt wanneer het komt. Ik hoop voor jou dat het je innesteling is dat je gevoeld hebt, spannend hoor!!!

Rosa82, Dat opgejaagde gevoel is hier ook aanwezig en ik ben (nog maar) 27. Het is bij mij meer van we hebben de knoop doorgehakt en nu wil ik het ook zo graag. Maar geduld is zeker een schone zaak ;)

Girafje135, goed dat je even nog wacht met testen en goed dat je kan wachten, ik zou mezelf denk haast tegen moeten houden om niet te vroeg te gaan testen haha.
 
Ik hoop ook zo dat dit mijn innesteling was. Weten we over 6 dagen:) zou wel echt heel leuk zijn want ik ben deze maand jarig en mijn vriend is dat jarig wanneer ik uitgerekend zal zijn. Maar laat ik niet te ver vooruit lopen op zaken haha.

Rosa je hebt dus nog wel kans. spannend! Wanneer ga je opnieuw testen?

Girafje, snap ik! Vind het knap dat je dat vol hou zeg. Zou ik niet kunnen denk ik.

Jasmijn ik hoop het ook. Ik vond het wel een stuk sneller en makkelijker te vergeten toen ik niet meer met die testen deed hoor. Gewoon naar je lichaam luisteren heb je meer aan denk ik.

Iemand ook nog zijn nod deze week/volgende week?
 
Terug
Bovenaan