Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Merle, ik zou het niet weten, je hoeft niks te voelen mocht het raak zijn ;-)

Jasmijn, ik werd er ook onrustig van, ze waren bij mij ook niet positief en ik merkte ook geen veranderingen. Afgelopen maand heb ik me er op die manier dus niet echt mee bezig gehouden en toch is het raak! Maak je dus geen zorgen, wie weet heb je je eisprong toch (gehad).
 
Chantal P, als aller eerste natuurlijk gefeliciteerd!! Heb jij in de laatste maand voor je zwangerschap dan helemaal geen ovulatietest of iets dergelijks gebruikt?
 
Het lijkt steeds drukker te worden, gezellig!

Hier nog geen menstruatie te bekennen, maar nog steeds hele vage klachten, vooral mijn borsten.. Die doen zon vreselijke pijn, bluh..

Laten we hopen dat het voor een goed doel is, ghehe..
 
Negatief getest helaas en zit op dag 41. Hopelijk wordt ik maar snel ongesteld en worden mijn cyclussen regelmatiger :( dan kan ronde 3 beginnen.. Dan ga ik mijn slijm ook beter in de gaten houden zodat ik de beste dagen beter kan bepalen hopelijk
 
Hier ondertussen met pijnlijke steekjes op de bank, en heel de dag al last van wat dingetjes. Moet zeggen dat ik niet zo snel iets link met het zwanger zijn, ben daar best wel nuchter in. Maar ik heb nu toch wel een beetje hoop, misschien dat dit mijn innesteling is. 7 dagen na mijn eisprong. Voel eigenlijk ook altijd mijn eisprong.
 
Roxy 28, ik vind dat je echt veel aan je slijm kan zien. Heb het ook bijgehouden en zie er ook bij mijn 3 cyclussen een patroon er in.

girafje135 jij maakt het elke maand spannend haha! Ben benieuwd.

Chantal p, voel jij al wat?
 
Terug
Bovenaan