Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Ik heb op dit moment echt het idee als of mijn baardmoeder "heet" is ofzo, lijkt wel als of er een kachel is. Iemand enig idee, ooit iets van gehoord? Dit lijkt me nou niet echt een typische symtoom? Haha
 
Ik heb geen idee Avl misschien is het wel een symptoom ;) spannend!

Ook voor je Girafje125, Isayez, Rosa nog ff wachten ik duim voor jullie. Ik hoop dat we allemaal straks een positieve test in handen krijgen.

Morgen is mijn Nod nog steeds geen ongesteldheids krampen te bekennen.

Als het dit weekend ook niet komt dan test ik maandag :D

 
Super spannend bobo, wanneer ga je testen?

ben inderdaad ook nog benieuwd naar de rest.

Ik heb net boven te pot gehangen en overgegeven. Ik weet niet in hoe verre het tussen je oren kan zitten maar hier nu het idee dat het 100% raak is. Maar als ik al misselijk ben kan ik misschien ook al wat eerder testen. Dus ik ga het zaterdag eens proberen.

 
Avl, nou dat klinkt toch wel als een écht symptoom! Dat je kan wachten tot zaterdag vind ik knap hoor.

Mijn gevoelige borsten zijn helemaal afgenomen, ook ben ik totaal niet misselijk, hoofdpijn o.i.d. alleen die stomme stemmingswisselingen maargoed, dat liever dan naar de wc rennen. Volgens mij ben ik nu 5 weken en ik mag volgende week donderdag als langskomen voor de intake en eerste echo :)
 
Rosa82, hoe gaat het met jou? Inderdaad extra reden om lief te zijn voor mij, en dat is hij ook. Ik kan alleen de hele dag zitten zeuren, op alles. Om vervolgens te bedenken dat dat nergens voor nodig is en fluitend/zingend/bijna dansend door het huis heen te huppelen.. Hahaha en dan.. dan lig ik in bed en denk ik nee dit verdient mijn vriend niet dus ga ik 100 keer sorry zeggen en dan voel ik me zo stom.. Ik hoop dat dit snel minder wordt want normaal gesproken vind ik alles prima en houd mijn mening op de vlakte dus dit is niet hoe ik ''normaal gesproken'' zou doen/reageren.
 
Chantal p, zo dat is een goed begin van je zwangerschap! Hopen dat het zo door blijft gaan. Spannend je eerste echo, ben benieuwd wat ze allemaal bij een intake doen? Al iets over gehoord?

Ik nu net weer boven de wc gehangen. Maar verder niet ziek ofzo,echt alleen misselijk met vlagen. Wilde vanmiddag met mijn schoonzus gaan lunchen, even kijken of dat wel zo'n slim plan is.

Girafje, isayez nog steeds geen menstruatie? Rosa al een geldige test gedaan?

 
Avl, dat zeker haha. Hmm ik zou het heeel knap vinden als je nog kan wachten tot zaterdag! Ik duim voor je, en ook voor de anderen :)

Ik heb op internet gelezen dat het een soort intake is, maar de verloskundige noemde het gewoon eerste afspraak. Het duurt ongeveer 40 minuten en ik moet mijn zorgpas meenemen etc. ik denk om alles gewoon in orde te maken. Op internet heb ik gezien dat ze ook wel gaan vragen naar erfelijke ziektes etc. dus ik denk gewoon echt even alles doorspreken. Zeker spannend dat ik dan ook de eerste echo ga krijgen. Ze wou me bij 6,5 week ongeveer zien maar de afspraak is al op 6 week en 1 dag dus ik hoop dat het niet te vroeg is en dat ik het zelf goed berekend heb zodat ik in ieder geval bevestiging krijg van de zwangerschap en of ''het'' goed zit zegmaar. Heel spannend! En heeel misschien kunnen we het hartje al zien mocht die al op gang zijn gekomen :)
 
Terug
Bovenaan