supermerel

Hoi, ik meng me er ook even in (ben ten slotte ook een maart mama, hihi) Lonkie Tonkie, wat is jouw echte naam eigenlijk? Erg he, ik heb een hele avond met je gekletst en ik weet het niet eens....

groetjes, Paulien

hihihi mijn echte naam is elonca ja klopt was toen wel gezellie jij ook een maart mama wat leuk Vince is van 18 maart en die van jullie

liefs

Hoi,

Ja ik ben ook een Maart mamma,ik was uitgerekend op 20-03 maar Armando kwam op 26-03.

Groetjes Merel

Yanick is 6 maart geboren  (was 19 maart uitgerekend). Stom he, ik heb toen op het maart-zwangerschapsforum wel veel meegelezen (weinig geschreven) maar was toen helemaal niet bezig met namen en wie wie was enzo. Dat is pas gekomen op het voorjaarsforum.

ik ben pas hier op het voorjaars forum mee gaan doen tijdens de zwangerschap heb ik er eigenlijk heel niet bij stil gestaan hihi is het van jullie ook het eerste kindje van mij wel en echt ik vind het heerlijk

ja het is mijn eerste,en idd erg leuk

Jij bent 25 toch? las ik ergens.

Ik ben al vanaf het begin op het zwanger maart moeders forum,vond het erg leuk,nog steeds hoor,maar nu hoor ik eigenlijk andere dingen te doen ipv.forummen
Ach ben wel druk geweest vandaag hoor.

liefs Merel

Voor mij ook de eerste en ik vind het ook geweldig! Zou mijn zoontje niet meer weg kunnen denken! En t forum vind ik ook super, zoveel herkenning en lekker eeuwig over yanick kunnen kletsen zonder vermoeiende blikken te krijgen (nou ja, misschien krijg ik die wel, maar die zie ik dan niet
Ik ben overigens 27.

Terug
Bovenaan