supermerel

oja Armando had eerst een hele tijd maat 50, daarna 2 weken maat 56, 1 week maat 62 maar hij blijft al heel lang nu in maat 68 steken,dus ik verwacht ook ineens een groei straks.
Hij groeit zeg maar dan in de breedte(dus dan blijft hij redelijk lang in dezelfde maat) en dan ineens in de lengte.

groetjes

thanks voor de tip van ducy beau. ga ik zo ff kijken. Yanick heeft maat 68 ook het langst van allemaal gedragen. 50 en 56 ook wel lang trouwens. maat  62 kan ik me nauwelijks herrinneren dat ie dat aan heeft gehad, dat ging zo snel.  

fijn dat je armando overal mee naar toe kan nemen. wij hebben daar ook nooit moeite mee (ook afkloppen, haha). nou, ik ga shoppen!  

@ lonkie: met bijkleppen bedoel je toch niet roddelen he, dat kan echt niet hoor  
Wat heb jij een fijn een kind dat lekker uitslaapt. Ik kan 's nachts wel weer doorslapen, maar om 6 uur gaat toch echt de wekker af in de babykamer, haha. Gelukkig slaapt hij meestal na de voeding dan wel weer verder!

vince blijf  ook al weer even hangen in 68 maar ik heb ook al weer grotere maten alleen gister had ik weer een stunt ik dacht dat ik maatje 86 had van brunotti wat denk je had ik maatje 116 en dat ondekte ik al thuis had ik weer hoor ach ja heeft ie die ook maar vast liggen hij was in de aanbieding dus ga er niet mee terug en bij de heme had ik ook nog een paar leuke dingen afgeprijst echt heel leuk maar je blijf kopen man

wat dat aan gaat heb ik met vince gelukkig geen klagen die is echt zo makkenlijk hij krijg om 21 uur zijn laatste fles al van af de 6 week en ik moet hem dan om 8.30 weer wakker maken anders hoor je hem echt niet en als ie wakker is gaat ie spelen met zijn knuffels
en roddelen nee joh ik zal niet durven   shopse

Oke nu is het officieel

Elonca is gewoon eng ,plaatst ze weer een post op hetzelfde tijdstip van Pauline.
Brrrrrrrr engerd

Terug
Bovenaan