supermerel

hihihihi ja echt heel eng he maar zo eng ben ik niet hoor valt best mee hihi maar hoe ik het voor elkaar krijg vraag het me niet ik vind het best knap eigenlijk

het was een gezellig dagje lekker geshopt en lekker met zijn drieen in bad geweest dat is altijd zo gezellig je ziet vince dan gewoon genieten

liefs

Oehhhhhhh lekker in bad geweest.
Ik heb geen bad en ben ook een douche mens ,maar nu met de kleine man erbij had ik het wel leuk gevonden ,met zijn drieen in het grote bad.
Wij zijn ook nog ff wezen shoppen,luiers bij de kruidvat gehaald 3=2 en heb nog een bon voor een 10-tje retour.
Ook heb ik een babyboek besteld bij de Paagman.
Ik was al heel lang op zoek naar een echt ouderwets babyboek,met allemaal dingen die je bij kunt houden ,en foto;s erbij plakken.
Nou ik heb dus een hele leuke gevonden,zitten op sommige bladzijdes ook een envelopje voor bijv het ziekenhuisbandje en plukje haar.

Liefs Merel

zo we zijn nog laat op haha
Jasmijn en Martin zijn ook van 18 maart grappig
en wat ook leuk is zag dat ik net een reactie plaatste om precies 0:00

greetz Elena

hoi merel

ik was ook bij de kruitvat geweest voor luiers alleen hadden ze ze hier niet meer nu ga ik margen maar even in zaltbommel kijken of ze er daar nog wel zijn in zijn maat . dat is zeker een leuk boek wat je gevonden heb ik heb ook zo een soort boek vind het wel leuk om het bij te houden voor later .  ben net klaar met werken pffffffffffffff ben echt helemaal brak was zo rustig maar er was een hoop zooi wat opgeruimd moest worden van alle stapgasten dus niet druk maar toch druk hmmmm lekker duidenlijk

liefs

Terug
Bovenaan