supermerel

.....Dat weet Merel......
Maar Merel moest haar bed nog ff opmaken ,en Merel heeft een forum verslaving

whahahaha

Groetjes Merel

hoi hoi zijn we weer ik ben 29 en ik denk dat je niet de enige ben met de bekende verslaving hoor  hebben jullie je bed nog kunnen vinden ?????

Goeiemorgen..................uhhhhhhhhhhhh ......middag.....................

Ja hoor mijn bed gevonden.....uiteindelijk.

Gelukkig is mijn kleine ventje een slaapkoppie,dus ik kan uitslapen
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
Ik wil wel ff weg,maar waarheen????

Groetjes Merel

Ik lag er gister supervroeg in, mijn vermoeidheid won het van mijn verslaving (alleen maar omdat de avonden ervoor   mijn verslaving het won van mijn vermoeidheid, hiihi).

ik ga vanmiddag naar mijn zus, en morgen naar mijn ouders. Familiebezoek weekend dus. Bezoek aan mijn schoomoeder moet er ook nog ergens tussengepropt worden. En straks ga ik nog even naar t winkelcentrum,. yanick is van de één op de andere dag uit maat 68 gegroeid dus er moet weer geshopped worden. Goh, erg.......

Ach meid,moet je shoppen....ik heb met je te doen.whahahaha
Ik ga   morgen naar de verjaardag van mijn schoonmoeder ,eerst visite en dan gaan we naar een wokrestaurant met zijn allen.
Armando gaat zoals gewoonlijk ook mee,dat gaat tot nu toe (ff afkloppen) steeds goed.
Wat betreft shoppen,ik heb al veel maat 74 en 80 ingeslagen.
Mischien een leuke tip......maar ik bestel regelmatig kleding van ducky beau bij kleertjes.com hebben ze ook eventueel met 70% korting(pffffffffft heb alweer teveel ingeslagen),In de loop van volgende week komt mijn bestelling binnen.

groetjes en shopze Merel

hihi voor uitslapen heb ik ook geen klagen die kleine van mij vind het ook heerlijk om te slapen hij is net zijn moeder   gisteravond waren we op bezoek bij mijn moeder en vandaag gaan we even bij de action kijken kijken of ze nog wat leuks hebben en morgen gaan we denk ff bij oude buurtjes op bezoek mijn oude buurmeisje is begin okt uitgerekend en ik had beloofd naar het kamertje te gaan   kijken en gelijk weer ff bijbeppen over de buurt natuurlijk hihihi

liefs

Terug
Bovenaan