Susanne, 25, kinderwens

Hey Sas,

Dat is het fijne van een forum vind ik, dat je toch redelijk anoniem kunt praten met meiden die met hetzelfde bezig zijn! Maar omdat ik het toch niet voor me kon houden heb ik het alleen aan m'n zusje verteld, nou die was helemaal door het dolle heen hoor!
Maar wij hebben het bewust aan niemand verder verteld omdat we hopen dat het een verrassing zal zijn en in het geval dat het niet lukt, we niet steeds die vragen krijgen....

Tja ik ben nog niet zover dat ik allerlei dingen wil uitproberen omdat we nu net pas gaan beginnen, maar mocht het niet lukken zou ik het wel doen denk ik, als ik tenminste zeker weet dat het geen kwaad kan!
Folium zuur slik ik trouwens al wel, gelijk toen ik gestopt ben met de pil, jij dan?

ik ben ook aan de foliumzuur, gelijk toen mijn vriend had gezegd dat we na de volgnd ongi zouden beginnen.  
ik heb het tegen mijn 2 beste vriendinnen gezegd.   ik ben zo'n flapuit dat kan ik toch niet voor me houden,... en zij wisten al vantevoren dat ik graag wou,maar mijn vriend nog niet.     ik heb aan mijn vriend of hij het tegen iemand wou zeggen maar hij vind dat niemand het mag weten, dus ik heb maar iet gezegd dat ik het er al uitgeflapt had. en mijn vriendinnen doen alsof hun neus bloed   hahaha

Haha bij ons was het andersom, mijn vriend wou al wel, maar ik nog niet!
Ik ben ook een erge flapuit en heb wel tegen vriend gezegd dat mn zusje het weet, vond ie niet zo erg, hij moest wel lachen omdat ik het toch niet voor me kon houden!

nee nog helemaal niks
ik word er onderhand gek van....begin vanalles te voelen en aan de andere kant voel ik weer `helemaal  niks.       ik denk dat ik toch maar een test ga doen dan ben ik van de onzekerheid af

ps ik denk dat wij op verschillende topics naar elkaar aan het schrijven zijn...zullen we elkaar maar op de hoogte houden op deze ?

GR SAS

hm ja dat idee had ik ook, maar je kunt hier niet terug kijken dus reageer elke keer maar hihi!!

een test zal je wel uitsluitsel geven, hoe lang ben je nu over tijd??

ps.   kreeg net een telefoontje van een bedrijf waar ik heb gesolliciteerd, mag morgen op gesprek, was helemaal verbaasd want is al paar weken dat ik brief had gestuurd! heb in die tijd ook nog bij ander bedrijf gesolliciteerd. werk namelijk nu bijna 3 jaar bij huidige werkgever en ben nu dus aan de beurt voor vast contract, weet alleen niet of ik die krijg, heb m al paar keer gevraagd en elke keer zij hij van ja, maar zit sinds kort met mn rug door dat ik te lange dagen maak, 2 x in de week dag van 8 uur tot ongeveer 9 uur savonds met uitschieters naar half 11! wou dus gewoon tot 1800 werken en toen ik hem toen weer vroeg of dit van invloed was op mn contract wist ie het niet meer...... maar heb nog steeds niets gehoord, loopt 1 juli af, moet het dus uiterlijk 1 juni weten...... straks word ik ergens anders ook aangenomen en krijg ik wel een vast contract, lastig wat ik dan moet doen, want een vast contract is wel fijner als ik straks zwanger zou zijn.....

Las op de andere topic dat jullie geklust hebben met condoom, maar er kan natuurlijk wat mis zijn gegaan, of mss ben je er teveel mee bezig dat je ongi moet worden kan ook natuurlijk.... mss verstandig om voor de zekerheid toch een test te doen, ook als ie dan negatief is, ben je mss zelf wat rustiger en komt de ongi vanzelf....

ik zou gewoon naar dat gesprek gaan en dan kun je dus altijd tegen je huidige werkgever zeggen dat je daar een vast contract kan krijgen en dat hij je dus maar zwart op wit moet geven dat je het bij hem ook krijgt, en dat je anders voor de nieuwe baan kiest.
dan is het aan hem wat ie ermee doet en dan uiteindelijk ben jij misschien wel de gene die kan kiezen.   ik zou idd wel voor zekerheid gaan als je starks verantwoordelijkheden hebt,

ik ben zit nu op een cyclus van 5 weken en 3 dagen. ik kan niet zeggen hoelang ik overtijd ben want ik ben nooit regelmatig.  

Terug
Bovenaan