Susanne, 25, kinderwens

Ja, ik had zaterdagavond en zondagmiddag en gistermiddag even ongi-krampen, maar het komt niet ?! Normaal heb ik elke ronde gewoon ongi-krampen en dan is het er ook niet veel later. Ik weet het echt niet, maar ik denk toch dat ik ongi wordt en gewoon mis zat met mijn eisprong ? Dan weet ik niet zeker of ik hem wel gevoeld heb. Deze is toch altijd 14 dagen voor je NOD ?

Je moet wel een beetje lief zijn  hoor voor jouw arme mannetje als hij zo moe is!  Want hij moet wel zijn best doen natuurlijk! Hihi!!!

Liefs Yvonne

Ja voor zover ik weet is je eisprong 14 dagen voor je ongi.....
Op dat gebied ben ik ook (nog) geen expert, weet niet of ik nu die van mij gevoeld heb of dat ik m nu voel pffffff onze lichamen moeten eens wat duidelijker zijn vind je niet?!
Anders wacht je nog ff 2 dagen af en als t er dan nogniet is, nog een keer testen, mss was je nog wel te vroeg met testen????

quote: seilenna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-05-2007 09:58:45'));

Hoi!

Wat leuk om te lezen dat er meer meiden van rond de 25 bezig zijn! In mijn omgeving zie ik alleen maar 30+ers die zwanger worden.

Ik ben zelf maar pas gestopt met de pil en we wachten ook eerst even een menstruatie af. Wanneer die is geweest gaan alle remmen los..

Hoi Seilenna,

Hier op het forum zijn aardig wat jonge meiden!
Ikzelf word zondag 25 hebben ook eerst 1 menstruatie afgewacht toen ik gestopt was en zitten nu dus in onze 1e ronde! mijn 1e menstruatie na de pil kwam pas na 39 dagen, dit duurde dus wel even..... hoe lang ben jij nu gestopt?
ook voor het 1e kindje??

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-05-2007 10:03:46'));

Je moet wel een beetje lief zijn  hoor voor jouw arme mannetje als hij zo moe is!  Want hij moet wel zijn best doen natuurlijk! Hihi!!!

Ik ben hartstikke lief voor m hoor!!
Hij is tot nu toe bijna elke keer nog degene die initiatief neemt....alleen gaat het nu wat moeilijker omdat hij niet meer zo vaak gewend is zeg maar, hij wordt moe (en ik ook) allebei niet zo'n goede conditie meer denk ik......

Misschien wel, maar ik denk het niet. Mijn gevoel zegt dat ik gewoon ongi wordt. Alleen zijn er ook andere meiden die zwanger zijn, maar ongi-klachten hebben ? Ach wie weet als de RD wegblijven testen we gewoon nog een keer over een paar dagen.
Geen Rd is toch nog steeds een goed teken toch?
Ik ben blij dat ik hier even mijn ei kwijt kan, want dan ben ik er zo weer.
Haha, eigenlijk  zit jij met een ei ?!

Nou ga je nog iets leuks doen vandaag ?

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-05-2007 10:09:42'));

quote: seilenna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-05-2007 09:58:45'));

Hoi!

Wat leuk om te lezen dat er meer meiden van rond de 25 bezig zijn! In mijn omgeving zie ik alleen maar 30+ers die zwanger worden.

Ik ben zelf maar pas gestopt met de pil en we wachten ook eerst even een menstruatie af. Wanneer die is geweest gaan alle remmen los..

Hoi Seilenna,

Hier op het forum zijn aardig wat jonge meiden!
Ikzelf word zondag 25 hebben ook eerst 1 menstruatie afgewacht toen ik gestopt was en zitten nu dus in onze 1e ronde! mijn 1e menstruatie na de pil kwam pas na 39 dagen, dit duurde dus wel even..... hoe lang ben jij nu gestopt?
ook voor het 1e kindje??

Ik wordt in juli 25. Ik ben pas 2 weken gestopt, maar me nu al erg bewust van wat er allemaal gebeurd in mn lichaam. Afgelopen weekend en gister krampen, opgezette borsten...Spannend allemaal. Moet alles weer opnieuw ontdekken.

Vraagje; slikken jullie ook al foliumzuur? Dit is wel het advies van wat ik begrijp...

Misschien is het wel goed om jullie conditie weer op te bouwen!!!
Mijn mannetje heeft er blijkbaar geen last van, die maakt me nog wakker als hij vind dat het gebeuren moet  !?! Haha ik ben best wel een slaapkop hoor soms s'avonds op de bank lig ik al te pitten ! Dat moest ik wel even bekennen!

Hey Seilena

Ik ben 27 en ik zit in de 7e ronde voor ons 1e kindje.
Vanaf het begin kun je beter al foliumzuur nemen. Het verkleint de kans op een open ruggetje en  is goed voor de cellenopbouw van het vruchtje.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan