Susanne, 25, kinderwens

hey Suus,

Ja, dat ik zeker het  enige dat telt. Ik ben 21 en mijn man is bijna 24. Jij bent indd ook nog jong, maar ik zie veel voordelen in het jong ouders zijn. Wij zijn er helemaal klaar voor(op een verhuizing na, we krijgen bijna de sleutel   van ons nieuwe huis!)

Verder begin ik volgende maand met een nieuwe baan..Dan ga je ook direct denken: wat zullen ze ervan zeggen als ik na een paar maanden vertle dat ik zwanger ben.. Maar als ik nuchter na denk vind ik dat eigenlijk helemaal niet belangrijk. Vanaf januari wil ik al zwanger raken, en nu eindelijk mijn partner ook! Dus ik helemaal in de wolken ! Zie het al helemaal voor mee, en eigenlijk ga ik er vanuit dat het minstens een half jaar duurt voor ik zwanger raak..

Hoop veel op dit forum mee te praten en jullie zo te laten weten wanneer het s gelukt! Nu al zin in!:)

slaap lekker, liefs

hey Yvonne,

Je hebt helemaal gelijk, je bent er wel of niet aan toe, en leeftijd speelt daarbij niet de grootste rol! Ik ben er klaar voor, en kan niet ophouden om allemaal baby dingen te lezen! Al weet ik wel dat het niet alleen een roze wolk is, maar zolang je eropzit moet je ervan genieten!

Liefs

quote: 86bloem reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 22:39:35'));

hey Suus,

Ja, dat ik zeker het  enige dat telt. Ik ben 21 en mijn man is bijna 24. Jij bent indd ook nog jong, maar ik zie veel voordelen in het jong ouders zijn. Wij zijn er helemaal klaar voor(op een verhuizing na, we krijgen bijna de sleutel   van ons nieuwe huis!)

Verder begin ik volgende maand met een nieuwe baan..Dan ga je ook direct denken: wat zullen ze ervan zeggen als ik na een paar maanden vertle dat ik zwanger ben.. Maar als ik nuchter na denk vind ik dat eigenlijk helemaal niet belangrijk. Vanaf januari wil ik al zwanger raken, en nu eindelijk mijn partner ook! Dus ik helemaal in de wolken ! Zie het al helemaal voor mee, en eigenlijk ga ik er vanuit dat het minstens een half jaar duurt voor ik zwanger raak..

Hoop veel op dit forum mee te praten en jullie zo te laten weten wanneer het s gelukt! Nu al zin in!:)

slaap lekker, liefs

Jong ouder zijn heeft voor mij ook veel voordelen ! Ik heb ook nog geen vaste baan, mijn contract loopt tot 1 juli, maar weet niet of het verlengd wordt, we hebben een beetje te veel personeel op het moment.... maar wij hebben dit ook geen invloed laten hebben op onze beslissing om er voor te gaan!
Maar ben jij al gestopt met de pil of nog niet?
Wij zitten nu nog in ronde 1, hebben net de klusdagen achter de rug! dus nu 2 weekjes ofzo afwachten!

Werkze vandaag, ik moet zo beginnen, bah geen zin vandaag, ben vanaf vrijdag vrij geweest!
Suus

Hoi Allemaal,

Vanmorgen de test gedaan en helaas..weer negatief..Ik ben eigenlijk wel een beetje down nu, je hoopt toch stiekem dat hij positief zou zijn, nou ja, helaas het is niet anders. Ga toch maar even volgende week langs de dokter want vind het wel erg vreemd dat mijn ongi uitblijft.Vandaag weer werken tot 16.00 uur. Fijne dag allemaal!

Hallo Evelien,

Wat vervelend zeg ! Ik kan me precies voorstellen hoe je je voelt! Dit wordt even een baaldag en dan gaat het wel weer wat beter. Je verheugt je er zo op he? En dan krijg je een domper! Volgende week toch maar naar de ha gaan hoor! Die kunnen je vast meer vertellen/helpen.

Liefs Yvonne

Hey meiden,

Er is altijd wel weer iets waardoor je denkt zou ik nu wel zwanger moeten worden! Dus daarom gaan wij er gewoon voor. Wij gaan nog een nieuw huis bouwen en ik heb net een eigen kantoor, dus ook niet ideaal.  We gaan gewoon voor een kindje en de situatie is er vaak niet naar. Wanneer je onverwacht zwanger wordt red je het ook wel, zo bedoel ik het.

liefs yvonne

Hai meiden!

Zo, weer op het werk. Vandaag gelukkig maar een half dagje. Tot half één.
Dan mijn zoontje halen en lekker naar huis.
Lekker vanmiddag thuis keutelen.

Gisteren nog geklust, dus wie weet!! Ik houd het allemaal bij in mijn agenda wanneer we geklust hebben, vind ik handig. Kan altijd van pas komen he?
Ben benieuwd of ik nu echt gisteren mijn eisprong had of niet.
Ach we hebben besloten vanaf nu gewoon om de twee dagen te klussen. Ik las dat het toch niet goed was om elke dag te klussen als je zwanger wilt worden.

Evelien wat sneu voor je meis dat de test negatief was....
Wanneer had je ongesteld moeten worden dna? En hoeveelste keer zou dat geweest zijn zonder de pil? Als je cyclus onregelmatig blijft, dan moet je eens monnikspeper proberen. Ik slik dat ook, kun je kopen bij de tuinen. Die helpen je menstruatie weer regelmatig worden, ook na pilgebruik.
En ze werken heel goed. Ik slik neem drie keer per dag 2 pillen en dan komt mijn menstruatie elke keer op de dag af precies. Echt heel prettig.
Je kan het altijd proberen, toch?

Yvonne, hoe oud ben jij?
Dat vroeg ik me af.

Nou meiden hoop jullie snel weer te horen.
Dikke knuf,
Gerrie.

Hoi Gerrie,

Ik ben nadat ik gestopt ben met de pil 2 keer ongi geweest. Nu dus al 2 maanden niet. Is wel een goed idee die pilletjes, ik ga er eens naar kijken. Ik heb vandaag weer last van kramp, misschien dat ik toch nog ongi ga worden..Mijn man was ook wel erg teleur gesteld maar hij zei, ja zou ook wel heel erg snel zijn gegaan als het zo zou zijn. Ach we klussen gewoon weer rustig verder en wie weet.

Liefs Evelien

Terug
Bovenaan