Susanne, 25, kinderwens

Hoi Gerrie,

Mijn man heeft er meestal ook niet zoveel problemen mee als we weer gaan klussen. Wat leuk dat jullie volgend jaar juli gaan trouwen. Wij zijn in september getrouwd, het was echt een topdag! Daarna lekker op vakantie geweest in Maleisie, echt een aanrader. In december hebben we besloten dat we toch wel erg graag een kindje wilde. Ik wilde eerst maar daarna wilde mijn man gelukkig ook heel snel. Telkens nadat we geklust hebben ben ik zo benieuwd of het nu gelukt zou zijn, het is best spannend. Waar woon je eigenlijk?

Groetjes Evelien

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 14:59:01'));

Ja bij mij liep ie ook vast net, heel vervelend.
Daarom duurde het ff.........
Ach, we zijn er weer.

Jeetje Evie al lekker naar huis.
Bofkont.
Ach morgen ook maar tot 12 uur, een half dagje. Dan donderdag weer een hele dag en dan vrijdag lekker vrij. Ik werk maar 24 uur, dus ja dan heb je soms halve dagen he?
Heerlijk.

Ik ben projectleider bij rijkswaterstaat trouwens.
Maar helaas moet ik dus ook wat anders gaan zoeken. Ach ik maak me er niet zo druk om. Mijn vriend kan ook nog opvangen als het moet dus ja.

Wij gaan trouwens volgend jaar juli trouwen! In juli, de precieze datum moeten we nog beslissen, maar dan worden we echt man en vrouw. Spannend he??
Ik heb er wel zin in. Nog een kindje erbij, trouwen.
Voelt goed.

Nog een paar uurtjes, dan mogen we gaan klussen. Heb het mijn vriend al laten weten en die vond het helemaal niet erg!
Hahahaha.

Nou meiden ik lees het wel weer!
Knuf Gerrie.

Pfff ik moet morgen een hele lange dag, moet om 8 uur beginnen tot een uurtje of 2100.... .en dan donderdag van 8 tot 17 en vrijdag van 8 tot 1800, normaal werk ik maandag ook en dan van 8 tot minimaal 18 en vaak ook tot 2100 dus ik werk nu nog fulltime, als er straks een kindje bij mocht komen wil ik graag ongeveer 28 tot 30 uur werken....
wat heerlijk dat jullie gaan trouwen! gefeliciteerd!
wij wachten er nog even mee, ik wil wel heel graag voor mn vriend hoeft t niet zo.... maar over een paar jaar komt het er nog wel van zij hij! kost zoveel geld en we willen ons nu eerst concentreren op een kindje, mn vriend zou het ook heel leuk vinden als ons kindje er bij zou zijn.....
evie, maleisie, dat lijkt me helemaal super inderdaad! jij bent dus ook al getrouwd?! oooooh ik ben best een beetje jaloers hoor!
nou ga nog even boven stoffen en zuigen en dan check ik zo weer even hier!
Liefs Suus

Hoi Suus,

Nou je hoeft niet jaloers te zijn hoor. Voor jou komt die tijd van trouwen ook nog wel. Maar het is wel super. Al moet ik zeggen dat het voor de rest eigenlijk niet zoveel toevoegd maar het is het idee.

Mijn man smstje net al dat hij heel veel zin heeft in een baby. Vanavond maar weer even klussen, haha. En dan hopen dat het snel raak is.

Hoi Evenlien,

Ja dat is wel een lekkere huwelijksreis zeg naar Maleisië.
Dat zit er voor ons volgend jaar denk ik niet in, met net een nieuw babietje erbij. Maar dat geeft niet.

Wij wonen in Zeeland. En jij?
Hoe oud was jij nou? Volgens mij 24 toch? Of zit ik nu weer verkeerd met Yvonne??

Liefs Gerrie.

Evelien, Wat leuk om te lezen dat jouw man ook van die dingen smst.
Dat doet die van mij ook en we mailen veel met elkaar.
Dat is altijd heel gezellig. Zet je je gevoelens toch wat sneller op papier dan dat je praat he?

Mijn vriend begon als eerste over een tweede, voor mij hoefde het nog niet zo. Maar nu wel hoor!
Hij heeft er ook helemaal zin in en wil het nu bewuster mee maken dan de eerste keer.
Dat heeft ie echt gemist.
 Hij ziet het helemaal zitten om voor de tweede keer papa te worden.

Ik ben nu nog 23. Ik snap het wel dat het voor jullie dan niet in zit om zo ver op vakantie te gaan.

Wij wonen vlakbij Utrecht.We hebben een leuk huisje met een lekker tuintje. We hebben de laatste tijd heel veel gedaan in huis dus we zijn echt helemaal klaar voor een baby.

Oh ja dan zijn we echt allemaal van dezelfde (jonge) leeftijd. Wel heel fijn om te lezen, want toen mijn zoontje net geboren was, dacht ik echt dat ik de enige was die zo jong moeder werd. Maar natuurlijk is dat niet zo.
Nu is het fijn meer (aanstaande) moeders van die leeftijd te spreken.

Wij zijn net verhuisd naar een hoekwoning, goede staat, netjes, groot, vier grote slaapkamers, dus we zijn er ook helemaal klaar voor.
Laat maar komen die baby!
We gaan er nu écht van genieten, kan nie meer wachten!!

ik zit ondertussen nog steeds op mijn werk...Ik ga nu echt weg. Vanavond kijk ik nog wel even naar de reacties en morgen horen jullie de uitslag van de test wel..

Groetjes Evelien

Terug
Bovenaan