Susanne, 25, kinderwens

Hahahahhaa ja als ik jou was zou ik snel gaan! Ik ga over drie kwartier ook lekker naar huis.
Ik heb het gehad deze dag werken. Saai.................Bah en ik heb op het moment wel wat beters te doen,  klussen bijvoorbeeld!!
Hahahahaha.

Zou leuk zijn als we alledrie tegelijk zwanger werden he?
Dan kunnen we onze kwaaltjes aan elkaar kwijt. En alle mooie dingen natuurlijk.
Zou wel heel gaaf zijn.

Nou ja succes Evelien! Hoop dat het raak is meis!

Liefs Gerrie.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 15:40:30'));

Hoi Suus,

Nou je hoeft niet jaloers te zijn hoor. Voor jou komt die tijd van trouwen ook nog wel. Maar het is wel super. Al moet ik zeggen dat het voor de rest eigenlijk niet zoveel toevoegd maar het is het idee.

Mijn man smstje net al dat hij heel veel zin heeft in een baby. Vanavond maar weer even klussen, haha. En dan hopen dat het snel raak is.

Wat lief, dat hij je dat smst! Mijn vriend wou het al eerder dan ik, dus die is ook helemaal in de wolken, hij lijkt alleen te denken dat het heel makkelijk gaat... Toen ik zei dat het gemiddeld een jaar duurt schrok hij wel even, hij wil het ook het liefst nu meteen, heel schattig hoor
Maar er moeten hier in huis nog wel een aantal dingen gebeuren voordat er een kindje komt, dus hij is nu ook heel fanatiek aan het klussen (andere klussen dan he?!)
Nou heb boven ook weer helemaal mooi schoon, nu alleen nog even de vaatwasser leeg halen en dan eten koken, vriend komt om 17 uur terug en dan gaat we meteen eten en dan door naar de sportschool, blegh....

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 16:02:16'));

Hahahahhaa ja als ik jou was zou ik snel gaan! Ik ga over drie kwartier ook lekker naar huis.
Ik heb het gehad deze dag werken. Saai.................Bah en ik heb op het moment wel wat beters te doen,  klussen bijvoorbeeld!!
Hahahahaha.

Zou leuk zijn als we alledrie tegelijk zwanger werden he?
Dan kunnen we onze kwaaltjes aan elkaar kwijt. En alle mooie dingen natuurlijk.
Zou wel heel gaaf zijn.

Nou ja succes Evelien! Hoop dat het raak is meis!

Liefs Gerrie.

Zou super zijn om alles tegelijk met elkaar te kunnen delen, maar dan samen met z'n vieren! Yvonne ook!
Heb in mijn omgeving niemand die er ook mee bezig is, dus kan niet samen met een zwangere vriendin gaan shoppen helaas, dat lijkt me nou juist zo leuk!
Evie, ga eens gauw naar huis joh! haha!
Hoe lang zijn jullie nou bezig? Wij nog in ronde1 en Yvonne begint nu aan ronde 8....

Wat ontettend leuk om al jullie reacties te lezen. ik (Wij) hebben ook een kinderwens. Maar ik vind het wel heel moeilijk om de keus te maken, zelf ben ik ook vrij jong en eerlijk gezegd ben ik bang voor de reacties van anderen..Raar he? je Doet het voor jezelf en toch houd ik me met anderen bezig.
Zelf wil ik vanaf januari al graag zwanger raken, maar mijn man vond het nog te vroeg..helaas. Herkennen jullie dit?

Liefs, Bloem

Hallo meiden hier ben ik even weer!

Jeetje wat had ik veel om te lezen zeg!

Hallo Bloem, leuk dat je hier ook bent! Je moet echt zelf weten als je aan kinderen begint hoor! Je bent er wel of niet aan toe, vind ik!

Hey Suus, ben je al vertrokken ? Ben een beetje druk geweest en daarom niet eerder verschenen hier
We moeten spullen regelen voor de hypotheek! Van alles moeten ze hebben! We hebben net de taxatieverslag van ons nieuwe huis! Hij wordt m3 1000 van inhoud!! Jeetje ik dacht 800 en dat is al veel! En een taxatiewaarde, worden we nu al vrolijk van!

Hey Evelien ik las dat jij boekhoudster bent. Dan doen we bijna hetzelfde, ik heb een eigen administratiekantoor. Hiervoor was ik altijd assistent accountant. Leuk zeg!

Liefs Yvonne

Het zou zeker erg leuk zijn als we met z'n allen tegelijk zwanger zouden zijn. Ik vertelde mijn man net van mijn kwaaltjes vandaag en hij zei gelijk, oh nou misschien is het wel raak. Ik ben erg benieuwd. Ik ga er niet teveel op hopen anders valt het zo tegen morgen.Ik zou vanavond eigenlijk gaan sporten maar heb helemaal geen zin dus blijf lekker thuis. Morgen en donderdag weer werken en vrijdag een trouwerij van mijn schoonzus. lekker kort weekje dus. Nou ik ga maar eens lekker een avondje rust pakken. Fijne avond!

Liefs Evelien

quote: 86bloem reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 17:16:39'));

Wat ontettend leuk om al jullie reacties te lezen. ik (Wij) hebben ook een kinderwens. Maar ik vind het wel heel moeilijk om de keus te maken, zelf ben ik ook vrij jong en eerlijk gezegd ben ik bang voor de reacties van anderen..Raar he? je Doet het voor jezelf en toch houd ik me met anderen bezig.
Zelf wil ik vanaf januari al graag zwanger raken, maar mijn man vond het nog te vroeg..helaas. Herkennen jullie dit?

Liefs, Bloem

Hey Bloem,

Welkom hier bij ons gezellige clubje!
Tja ik maak me ook wel eens druk om reacties van anderen, daarom hebben wij t ook niemand verteld! Als jullie er allebei aan toe zijn is dat het enige wat telt toch?
Hoe oud ben jij dan als ik vragen mag?! Ik ben net 2 daagjes 25 ook nog niet zo heel oud!

Liefs Suus

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 17:44:43'));

Hallo meiden hier ben ik even weer!

Jeetje wat had ik veel om te lezen zeg!

Hallo Bloem, leuk dat je hier ook bent! Je moet echt zelf weten als je aan kinderen begint hoor! Je bent er wel of niet aan toe, vind ik!

Hey Suus, ben je al vertrokken ? Ben een beetje druk geweest en daarom niet eerder verschenen hier
We moeten spullen regelen voor de hypotheek! Van alles moeten ze hebben! We hebben net de taxatieverslag van ons nieuwe huis! Hij wordt m3 1000 van inhoud!! Jeetje ik dacht 800 en dat is al veel! En een taxatiewaarde, worden we nu al vrolijk van!

Hey Evelien ik las dat jij boekhoudster bent. Dan doen we bijna hetzelfde, ik heb een eigen administratiekantoor. Hiervoor was ik altijd assistent accountant. Leuk zeg!

Liefs Yvonne

Ja we hebben behoorlijk wat afgeklets vanmiddag! Sorry was al weg, hebben gelijk om 5 uur toen Marco er weer was gegeten en daarna gelijk naar de sportschool gegaan, heb weer flink wat calorieen verbrand!
Jeetje jullie krijgen echt een immens huis of niet?! Gaaf joh!
Ja waat een geregel he met hypotheek, wij zijn er ook heel lang mee bezig geweest, ze willen zo veel hebben en weten! Maar ben blij dat ik me daar nu niet meer bezig me hoef te houden!
Nou ik ga nu ff lekker thee drinken met mn lieverdje! lekker burgerlijk he?!
Morgen ben ik de hele dag aan het werk, misschien datik savonds na het werk nog even kom kijken, maar dat ligt eraan hoe laat ik er weer ben, donderdag avond ben ik hier zowiezo, want dat moet Marco naar school en ben ik de hele avond alleen, kan ik lekker internetten!!
Werkze en klusze iedereen!
X Suus

Terug
Bovenaan