Susanne, 25, kinderwens

Hallo meiden!

Zit nu weer op mijn werk, maar toch snel nog even kijken hier!
Weet je, ik snap niks meer van mijn lichaam deze ronde, mijn borsten zijn al gevoelig en ik heb steekjes onderin mijn buik, terwijl mijn ei volgende week pas is! Het kan eigenlijk nog niet en ik heb dat nog niet eerder gehad. Normaal beginnen mijn borsten pas na mijn ei gevoelig te worden en verneem ik niks onderin mijn buik voor mijn ei? Ik denk dat ik mijn ei niet voel deze maand, omdat ik  deze klachten  nu al heb. Dat is wel balen, want dan weet ik niet of ik goed geklust heb?

Vandaag heb ik het wel weer druk, maar af en toe zal ik nog even proberen te kijken hier.

Hey Suus, ja het gaat lekker hier met mijn kantoor en ik  ben aan het uit te breiden, zodat ik straks genoeg klanten heb om iemand aan te kunnen nemen zeg maar.
Overal is een oplossing voor, dus daar maak ik me niet zo druk over.

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-05-2007 09:35:04'));

Hallo meiden!

Zit nu weer op mijn werk, maar toch snel nog even kijken hier!
Weet je, ik snap niks meer van mijn lichaam deze ronde, mijn borsten zijn al gevoelig en ik heb steekjes onderin mijn buik, terwijl mijn ei volgende week pas is! Het kan eigenlijk nog niet en ik heb dat nog niet eerder gehad. Normaal beginnen mijn borsten pas na mijn ei gevoelig te worden en verneem ik niks onderin mijn buik voor mijn ei? Ik denk dat ik mijn ei niet voel deze maand, omdat ik  deze klachten  nu al heb. Dat is wel balen, want dan weet ik niet of ik goed geklust heb?

Vandaag heb ik het wel weer druk, maar af en toe zal ik nog even proberen te kijken hier.

Hey Suus, ja het gaat lekker hier met mijn kantoor en ik  ben aan het uit te breiden, zodat ik straks genoeg klanten heb om iemand aan te kunnen nemen zeg maar.
Overal is een oplossing voor, dus daar maak ik me niet zo druk over.

Liefs Yvonne

Hallo meiden,

iedereen lekker gewerkt vandaag?
ik ben blij dat het er weer op zit hoor, nog 1 dagje en dan weer lekker weekend, ik ben zo moe de laatste tijd, ik slaap ook zo slecht....
Ben net gelijk even doorgefietst naar de stad, was bij de drogist, wou alvast een clear blue test kopen, staat daar een bekende! gauw weer weggegaan en naar de volgende drogist gegaan! Leek me wel handig om er 1 in huis te hebben liggen....
Heb ook bij de Etos van die schattige rompertjes gekocht met de tekst I look like my dad! Die ga ik aan mn vriend geven wanneer ik een positieve test krijg!

Hey Yvonne,

Dus lekker aan het uitbreiden! Dan wil je personeel aannemen? Begrijp ik dat goed?!
Ik hou me aanbevolen hoor hihiihhihi!
Heb trouwens nog steeds niets gehoord van mn baas, ga straks ff mn contract er bij pakken maar volgens mij loopt het tot 1 juli, dus dan heeft hij toch alleen morgen nog maar?!
Nou ik ga ff eten, heb honger!
Iedereen werkze morgen en Evie veel plezier bij de trouwerij!

Liefs Suus

Meiden, ik moet even wat kwijt, wat denken jullie hiervan?!
Toen ik vanmorgen naar de wc ging dacht ik bij het afvegen iets heeeeeel lichts roze te zien, verder niet bij stilgestaan of aan gedacht, totdat ik vanmiddag weer naar de wc ging en er een paar druppeltjes bloed in mn onderbroek zaten en bij het afvegen duidelijk roze/licht rood!
Dit kan haast mn ongi nog niet zijn, moet pas ergens volgend weekend... en heb ook totaal nog geen klachten of ongi verschijnselen....
Moest dit even kwijt hier....
Kan me ook niet voorstellen dat het een innestelingsbloeding was, vraag me niet waarom, maar dat gevoel heb ik.... hoop het natuurlijk wel! maar denk niet dat het al in ronde 1 raak is geweest hoor...wist niet eens precies wanneer mn ei was....
Nou hoop dat jullie snel reageren!
Hoe is het met jullie?

Hey Suus,

Het lijkt wel op innestelingsbloeding zeg!!! Jeetje ik zit me suf te duimen voor je!!!
Wat spannend zeg. Het kan ook zijn dat je onder het klussen een bloedvaatje geraakt hebt en dat je daarom later een beetje bloed verliest.
En als het innestelingsbloeding is dan heb je dat een week voor je NOD.
Deze week ben ik de hele week zo'n beetje misselijk geweest, maar dat heeft hier niks mee te maken hoor! Zit toch tussen mijn ongi en ei, dus dat is iets anders.
Ik heb mijn mijn ei bijna alleen ben ik bang dat ik hem niet voel deze keer, want ik heb de hele week al steken onderin mijn buik en mijn borsten zijn al weer iets gevoeliger. Ik snap er niks van eigenlijk, maar ja. We klussen wel steeds dus maakt het in principe ook niks uit.
We zijn weer aan het werk vandaag, dus kan ik weer af en toe kijken hier!
Onze auto is gister bij de dokter geweest en heeft nu 210 pk en mijn mannetje is helemaal trots! Haha, je moet hem zien zitten, hij rijdt lachend! Wat lief zeg die rompertjes.Ik heb een boekje besteld op internet bij bol.com voor als het raak is. Leuk joh, die ligt onderin de kast te wachten!!! Ja, ik wil graag groter worden met mijn kantoor en dan wil ik iemand aan te nemen zodat ik minder druk heb zeg maar voor straks.
We zijn nu ook druk plannen en offertes aan het maken voor ons huisje, dat is zo leuk! Ik ben donderdag nog bij witvoet in Dalen geweest, dus dicht bij jou!! Ik denk zal ik nog even bij jou langs gaan. Haha en dan naar de naamplaatjes kijken! Ik denk dat als er iemand naar jouw naamplaatje staart jij denkt dat ik het ben!

Hoe gaat het vandaag?

Liefs Yvonne

Hoi hoi,

Nou denk toch dat het mn ongi is die komt hoor, heb nu wel die pijntjes die ik bij een ongi ook heb.... het zet alleen nog niet door, heb alleen bij het afvegen beetje lichtroze maar verder nog niets..... maar dan heb ik deze maand eenhele mooie cyclus gehad, 28 dagen!!! en de vorige was 39! en dan heb ik dus wel mn ei gevoeld!!!
Maar eh, wat word dan nu mn NOD voor volgende keer! moet ik 39 dagen of 28 dagen aanhouden? of iets er tussen in?!
Ooooh wat lastig allemaal zeg!

Gaaf joh 210 pks!! Dat redden wij bij langena nie thoor!
Marco was gister ff naar auto's wezen kijken en had ook een mooie station gezien.... maar het kan nu nog niet uit om deze alweer weg te doen, hebben er net heel veel geld ingestoken om m te laten maken..... moeten nog minimaal een jaar wachten! maar dan kunnen we er mooi voor gaan sparen!

Ja Witvoet is heel dicht bij joh! Kom je daar wel vaker? Kom volgende keer maar langs in de winkel!!
Is het druk vandaag op je werk?
Ik ga vanmiddag om 2 uur weg, ga vanavond naar de Toppers, maar we gaan mooi optijd weg, beetje slenteren, uit eten met z'n allen, wordt vast mega gezellig! Alleen balen dat ik dan ongesteld ben/word.....

X SUus

Hey Suus,

Dat is balen, ik had de vorige keer ook de dag voor mijn NOD lichtroze bij afvegen. Maar je cyclus is wel mooi  zo, 28 dagen en dat is ook wel wat waard hoor. Je kunt voor de volgende keer gewoon weer 28 dagen aanhouden. Misschien zet het wel niet door ....zolang er nog geen ongi is! Je weet het nooit!

Super zeg, lekker gezellig weg naar de toppers! Lijkt me wel leuk!  Ik heb gisteren in journaal de opkomst van de toppers gezien. Erg leuk, we zaten al te gissen wat voor kleur pakken ze nu weer aan deden! Haha.

Wat ik nog wou zeggen is dat je baas het niet  een maand voor het aflopen van je contract hoeft te zeggen. Dat kan hij zelfs op de laatste dag nog doen. Maar als je zekerheid wilt zou ik er toch zelf over beginnen, het is niks meer dan  normaal dat je wilt weten waar je aan toe bent. En dat weten zij ook wel hoor, het is alleen vervelend om het te vragen. Maar als je niks zegt en je bent een  dag na afloop van je contract nog  aan het werk, is deze automatisch een onbepaalde tijd contract geworden. Dat is wettelijk vastgelegd, dus het is aan jou wat je doet.

Nou doei doei

Ja, we komen wel vaker bij Witvoet, loodjes halen voor de buksen van Raymond. En ze hebben daar mooi zilver. Ik ben daar nu helemaal gek op, zilveren vasen, schaaltjes, kandelaars enzo. Maar zo duur... ik wou alles wel kopen daar. Misschien dat we wel een keer langs komen ..dan zeg ik niks, maar ga ik naar je naamplaatje staren! Haha zal ik dat doen, straks denk je dat het iemand anders is. Die toevallig kijkt!

Hm, ik heb nu al van meerdere mensen gehoord dat hij het naar mij toe ook eenmaand van te voren moet zeggen, was gister al stiekem een beetje opgelucht dat het 1 juni was!
Maar nu breng je me weer aan het twijfelen.... nou ik ga er niet naar vragen, zie het vanzelf wel.....

Nou weet bijna zeker dat t wel mn ongi is hoor, voel me nu echt zo als ik ongi word! krampjes enzo... maar inderdaad dan wel een mooie cyclus! kunnen we ook eerder weer aan de klus haha!!

Terug
Bovenaan