Susanne, 25, kinderwens

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-06-2007 12:00:42'));

Ja, we komen wel vaker bij Witvoet, loodjes halen voor de buksen van Raymond. En ze hebben daar mooi zilver. Ik ben daar nu helemaal gek op, zilveren vasen, schaaltjes, kandelaars enzo. Maar zo duur... ik wou alles wel kopen daar. Misschien dat we wel een keer langs komen ..dan zeg ik niks, maar ga ik naar je naamplaatje staren! Haha zal ik dat doen, straks denk je dat het iemand anders is. Die toevallig kijkt!

Vanaf nu ga ik iemand anders naamplaatje op doen!! Haha!
Witvoet heeft echt mooie dingen inderdaad, maar is niet goedkoop!

Hey Suus, sorry dat ik je aan het twijfelen breng hoor! Misschien dat in jullie contract ook wel staat dat hij dat moet doen, dat is ook niks meer dan redelijk. Alleen wettelijk gezien hoeft hij dat niet. Sorry sorry!!! Ik zal er nu niks meer erover zeggen oke?
Is je ongi al doorgezet ? Gisteren had je toch ook al licht bloedverlies ? Heb jij ook veel meer pijn dan toen je aan de pil was? Vervelend is dat vind ik.

Wanneer is je nieuwe NOD dan nu, als je ongi is doorgezet!?

Nou nog niet echt doorgezet, maar dat duurt niet lang meer, als ik dan deze cyclus aanhoudt is mn volgende NOD op 30 juni! 10 daagjes na jou zag ik net!
Heb niet veel meer pijn, had ondanks dat ik aan de pil was altijd al behoorlijk last!
Bah ik haat dit zeg.....vooral die eerste dag is het ergst!
Nou ik zo maar eens even onder de douche, wordt om kwart voor 2 opgehaald! en dan gaan we feesten!
(zit nu no glekker in mn pyama!)

Nou nog niet echt doorgezet, maar dat duurt niet lang meer, als ik dan deze cyclus aanhoudt is mn volgende NOD op 30 juni! 10 daagjes na jou zag ik net!
Heb niet veel meer pijn, had ondanks dat ik aan de pil was altijd al behoorlijk last!
Bah ik haat dit zeg.....vooral die eerste dag is het ergst!
Nou ik zo maar eens even onder de douche, wordt om kwart voor 2 opgehaald! en dan gaan we feesten!
(zit nu no glekker in mn pyama!)

Ja, dan hebben we onze NOD echt vlak na elkaar! Leuk he ? Echt niet leuk die eerste dag he? Balen hoor dat je net vandaag hebt als je naar de toppers gaat!

Veel plezier vandaag!! En feest ze vandaag!! Ga lekker genieten van je dagje uit!!!

Doei doei!!

Hey Suus,

Ik heb mijn ei waarschijnlijk vandaag, want gisteren voor het eerst eiwitachtige afscheiding zeg maar. Beetje ongikrampen! En natuurlijk gisteravond geklust, maar donderdagavond voor het eerst niet!! We waren toen zo moe, maar dat komt dus goed uit, want dan is het zaad beter he ? Waarschijnlijk heb ik een vroeg ei, want vorige maand had ik ook al last op vrijdag, maar dacht ik dat ik zondag/maandag mijn ei had. Ik hoop het zo dat het nu raak is!!!

Liefs Yvonne

Nou meiden ik ben vanmorgen toch nog ongi geworden hoor. Hoef ik dus niet naar de dokter van de week. Kunne jullie me vertellen hoe ik nou mijn meest vruchtbare periode uit kan rekenen? Lijkt me toch wel handig om te weten. Fijn weekend nog!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-06-2007 14:52:32'));

Hey Suus,

Ik heb mijn ei waarschijnlijk vandaag, want gisteren voor het eerst eiwitachtige afscheiding zeg maar. Beetje ongikrampen! En natuurlijk gisteravond geklust, maar donderdagavond voor het eerst niet!! We waren toen zo moe, maar dat komt dus goed uit, want dan is het zaad beter he ? Waarschijnlijk heb ik een vroeg ei, want vorige maand had ik ook al last op vrijdag, maar dacht ik dat ik zondag/maandag mijn ei had. Ik hoop het zo dat het nu raak is!!!

Liefs Yvonne

oei oei wat spannend, nu je ei!!!
Duim voor je dat het raak is deze ronde!!!
Gister lekker dagje weg geweest, was erg gezellig, alleen was het zo gezellig in de auto dat we de afslag arena hadden gemist en zijn we maar doorgereden naar Schiphol, hebben we daar beetje vliegtuigen gekeken en daar gegeten en toen naar de Arena, alleen toen was het daar dus mega druk en stonden we in de file! Toen wij onze tribune opliepen begon het net, dus we waren ook nog maar net op tijd!
Was erg leuk, alleen het geluid is altijd zo slecht in deArena, ben je er wel eens geweest? Hoe hoger je zit, hoe slechter heb ik het idee, vorig jaar was het een stuk beter, maar toen zaten we ook helemaal beneden!
Nou en toen moesten we de parkeergarage uitzien te komen, nou dat heeft ons dus een uur gekost, om half 1 zaten we in de auto en pas om half 2 reden we de garage uit!!
Was net voor 4 uur vanacht thuis, was helemaal uitgeput! Maar het was weer gezellig!
Ben helaas echt ongi, alleen niet zo heel erg, had ik de vorige keer ook... maar het is er toch echt, jammer, maar ja het was ook nog maar de 1e ronde....
Ga nu naar ronde 2!
Nou, jullie mogen  nog ff flink aan de klus!
Spreek je snel weer!
Liefs Suus

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-06-2007 19:42:59'));

Nou meiden ik ben vanmorgen toch nog ongi geworden hoor. Hoef ik dus niet naar de dokter van de week. Kunne jullie me vertellen hoe ik nou mijn meest vruchtbare periode uit kan rekenen? Lijkt me toch wel handig om te weten. Fijn weekend nog!

Toch fijn dat je nu eindelijk ongesteld bent he!
Tja je vruchtbare dagen is een beetje lastig omdat je geen regelmatige cyclus hebt, goed in de gaten houden of je iets voelt wat lijkt op ongi krampen!
En als je over iets minder als 2 weken gewoon probeert om om de dag te klussen en dat een tijdje volhoud.....succes meid!
Jij ook nog fijn weekend!
Liefs Suus

Terug
Bovenaan