Susanne, 25, kinderwens

Hai meiden!

Het is voor mij alweer even geleden. We hebben belastinggeld terug gekregen en we hebben van t weekend even geshopt. We zijn pas verhuisd, dus "afmaak spulletjes" gehaald voor in het huis en kleren geshopt enz.
Heerlijk hoor!!
Maar geen tijd gehad om achter de computer te kruipen.
Vanochtend moet ik werken tot half één dus nu heb ik wel weer tijd om mee te kletsen.
Jeetje Suus, innestelingsbloeding of ondertussen toch alweer ongesteld??

En Yvonne flink klussen he?? Wij zijn ook bezig hoor. Wij doen het om de dag. Als je zo bezig bent dan kun je je bijna niet voorstellen dat het niet gelijk raak zou zijn toch??
Hopen op het beste he?

Evelien, wat fijn dat je ongesteld is begonnen. Was was je cyclus van de keren hiervoor, voordat het zo lang duurde opeens?
Je kan voor de zekerheid bepalen wanneer je vruchtbare dagen zouden zijn bij een cyclus van 28 dagen en dan bij een cyclus van 40 dagen en dan die twee periodes en daartussen om de dag klussen, dan heb je de meeste kans denk ik.

Nou wij zijn dus flink bezig. Ik heb nu ook van dat witte taaie slijm, dus ik denk dat mijn vruchtbare dagen nu écht zijn. Als het goed is heb ik dan woensdag mijn eisprong.
We klussen om de twee dagen zodat het zaad voldoende kan aansterken.
We zijn zelfs al stiekem namen aan het bekijken.
We hopen dat het gelijk raak is natuurlijk.

Nou meiden ik lees jullie weer!

Liefs Gerrie.

Trouwens, even een vraagje.
Wij klussen om de dag en we hebben nu zaterdag geklust, dus dan zouden we vandaag weer "moeten".
Maar morgen heb ik als het goed is mijn eisprong. Wat kan ik dan beter doen? Wachten tot morgenavond? Of vanavond en morgen ook nog een keer?
Omdat ze zeggen dat het zaad dan niet genoeg kan rijpen..........?
Ach, ik wacht anders wel tot morgen.

Lastig he die dingen?
Ga je zelfs nadenken over wanneer je nu wel of niet kan vrijen.......

Liefs Gerrie.

Hallo meiden,

Hey Suus, jammer zeg dat je ongi is doorgezet, maar het is toch ook fijn dat je cyclus regelmatig is. En in de eerste ronde moet je al heel veel geluk hebben wil het direct raak zijn. Het is fijn dat je een leuk dagje gehad hebt! Ik ben nog niet in de arena geweest met een concert, maar lijkt me wel leuk hoor! Wel druk! Daar kan ik jammergenoeg niet zo goed tegen, dan krijg ik het benauwd. Als je een lekker ontspannen dagje hebt is ook heel goed voor zwanger raken zeggen ze! Jouw NOD is nu 30 juni he ? Vlak na mij dan. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Mijn slag om het ei is nu wel geweest! Had vrijdag steekjes, ongikrampen en witgelige afscheiding. En met klussen deed het pijn net of hij ergens tegenaan kwam! Zaterdag iets minder pijn en zondag nog   iets minder, dus ik denk dat mijn ei geweest is daar ergens. Gisteren iets meer pijn onderin mijn buik en net of er een warme bal zat en krampen. Dan heb ik toch een vroegere ei dan 14 dagen voor mijn ongi! Dat gevoel had ik de vorige maand ook! Mijn temp was gister 37 en vorige week nog 36,7. Dus nu even in de gaten houden hoe die blijft.

Hey Gerrie, als je ei dinsdag is zou ik dinsdag klussen, maar je kunt beter klussen van te voren klussen dan dat je ei er is. Omdat de zaadjes ook eerst hen weg moeten vinden zeg maar! Je ei blijft 24 uur ongeveer bereikbaar voor de zaadjes. Mijn ei is naar mijn gevoel al geweest, dat betekend dat ik een vroege ei heb. Zie wat ik hier boven heb geschreven. Voel jij dat ook allemaal ? Want wij moeten ongeveer tegelijk ons ei hebben.

Hallo Evelien, toch wel fijn dat je ongi bent geworden, want als je niet weet waar je aan toe bent is ook niks! Het is lastig te zeggen wanneer je volgende NOD is, maar hou het in de gaten of je je ei voelt, want dan heb je ook ongi-krampen en witgelige afscheiding en steekjes. Dan heb je normaal na 14 dagen je NOD.

Nou veel liefs Yvonne

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-06-2007 10:47:26'));

Hai meiden!

Het is voor mij alweer even geleden. We hebben belastinggeld terug gekregen en we hebben van t weekend even geshopt. We zijn pas verhuisd, dus "afmaak spulletjes" gehaald voor in het huis en kleren geshopt enz.
Heerlijk hoor!!
Maar geen tijd gehad om achter de computer te kruipen.
Vanochtend moet ik werken tot half één dus nu heb ik wel weer tijd om mee te kletsen.
Jeetje Suus, innestelingsbloeding of ondertussen toch alweer ongesteld??

En Yvonne flink klussen he?? Wij zijn ook bezig hoor. Wij doen het om de dag. Als je zo bezig bent dan kun je je bijna niet voorstellen dat het niet gelijk raak zou zijn toch??
Hopen op het beste he?

Evelien, wat fijn dat je ongesteld is begonnen. Was was je cyclus van de keren hiervoor, voordat het zo lang duurde opeens?
Je kan voor de zekerheid bepalen wanneer je vruchtbare dagen zouden zijn bij een cyclus van 28 dagen en dan bij een cyclus van 40 dagen en dan die twee periodes en daartussen om de dag klussen, dan heb je de meeste kans denk ik.

Nou wij zijn dus flink bezig. Ik heb nu ook van dat witte taaie slijm, dus ik denk dat mijn vruchtbare dagen nu écht zijn. Als het goed is heb ik dan woensdag mijn eisprong.
We klussen om de twee dagen zodat het zaad voldoende kan aansterken.
We zijn zelfs al stiekem namen aan het bekijken.
We hopen dat het gelijk raak is natuurlijk.

Nou meiden ik lees jullie weer!

Liefs Gerrie.

Hey die Gerrie,

wat heerlijk he dat shoppen! Kan niet wachten om te babyshoppen joh!
Wij zitten nog te wachten op ons belastinggeld, onze belastingadviseur had het dit jaar zo druk dat hij het pas na 1 april heeft ingeleverd dus wij moeten dit jaar even wat langer wachten maar geeft niet, geld gaat allemaal op de spaarrekening, is alvast voor de babykamer denk ik haha!

Ik heb dus helaas geen innestelingsbloeding gehad, ben namelijk nu al ongesteld geworden, had ik totaal nog niet verwacht! vorige cyclus was 39 dagen en nu is ie 28! En ik voelde ook nog helemaal niets, normaal voel ik dat een dag van te voren wel aankomen! Nou ja beter van, kunnen we ook eerder weer klussen he?!
Jullie moeten nu dus 2 weekjes in spanning zitten he?!
Duim voor jullie hoor!
Liefs Suus

Zeker fijn dat ik nu 28 dagen had, betekend dat we ook weer eerder kunnen klussen!!
Jullie moeten ook nog 2 weekjes in spanning zitten nu toch?!

He ik heb vandaag op het werk even stiekem in de vakantieroosters gekeken, had namelijk van een collega gehoord dat die klaar ware, en ik sta er wel gewoon op, dus neem aan dat ik me zorgen heb gemaakt om niets!! Zou wel heel fijn zijn, dan heb ik een vast contract en kan ik dus ook niet ontslagen worden als ik zwanger zou zijn......

Ennuh, hoe zit dat precies met temperaturen dan? Als je temperatuur hoger is dan heb je je ei?
Ken jij trouwens de persona?
Dat lijkt mij wel wat om te gebruiken ipv de pil, wil eigenlijk liever niet weer aan de pil straks..... voel me veel beter zonder, en heb ook veel meer zin, toen ik nog aan de pil was had ik bijna nooit zin joh!
Ik weet alleen niet waar ik die kan krijgen, moet je daar voor ook naar de dokter of kun je die bij de drogist of apotheek kopen??
Ik ben morgen weer lekker vrij, heb vanavond al even de badkamer en de slaapkamers schoongemaakt, dus hoef morgen alleen nog maar beneden even te doen, heerlijk!
Ben trouwens een beetje verdrietig, want mijn oma is plotseling heel ziek, ze weten niet precies wat, maar het gaat echt heel slecht, mn vader zij gister dat we zo snel mogelijk even langs moeten gaan als we haar nog willen zien! Ben er behoorlijk van uit mn doen, had het nog helemaal niet aan zien komen, hebben laatst nog dat etentje gehad en nu ligt ze op sterven..... Zal ze nooit achterkleinkinderen krijgen en zal ze er ook niet bij zijn als wij gaan trouwen..... Zit nu weer te janken achter de pc....

Liefs Suus

Goedemorgen!

Nou als het goed is heb ik dus vandaag mijn ei.
We hebben gisteren niet meer geklust. Moe en een beetje ruzie, dus ja dan ga je 5 minuten daarna ook niet liggen klussen he?
Vandaag dus vol aan de bak. Althans vanavond dan vol aan de bak. En morgen doen we het gewoon ook nog een keer voor de zekerheid.

Yvonne, wij hebben inderdaad dan ongeveer gelijk ons ei, maar niet op dezelfde dag NOD.
Hoe kan dat dan? Ik heb mijn NOD namelijk op 19 juni.
Hoop dat het voor ons allebei raak is, dat zou wel fijn en gezellig zijn he?

Suus, ik ben blij dat je je baan dan kunt houden zoals het er nu naar uit ziet.
Daar maakte je je volgens mij wel druk om he??
En daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen hoor.
Op het moment ben ik projectleider bij Rijkswaterstaat, maar mijn project staat op de tocht, dus het ziet er niet naar uit dat deze functie vast wordt.
Betekent dat ik nu aan het uitkijken ben naar iets vast, maar ja dat is dan nog allemaal pril als ik nu zwanger wordt.
Ik laat het er niet voor, maar het is toch fijner als je al zekerheid hebt mbt een baan he?
Hoop voor je dat je dan gewoon een contract voor onbepaalde tijd krijgt.

Evelien, hoe gaat het?? Volgens mij heb  ik net niks van je gelezen.
Baal je een beetje vanwege je ongesteldheid toch misschien?
Gooi het er hier anders maar uit hoor meis. Jij gaat gewoon naar een volgende ronde en wij doen gezellig met je mee.

Mochten we zwanger worden, we blijven gewoon lekker hier samen komen. Ja toch?
We blijven gewoon van elkaar meegenieten!

Meiden, ik lees het weer.
Knuf,
Gerrie.

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 09:26:44'));

Goedemorgen!

Nou als het goed is heb ik dus vandaag mijn ei.
We hebben gisteren niet meer geklust. Moe en een beetje ruzie, dus ja dan ga je 5 minuten daarna ook niet liggen klussen he?
Vandaag dus vol aan de bak. Althans vanavond dan vol aan de bak. En morgen doen we het gewoon ook nog een keer voor de zekerheid.

Yvonne, wij hebben inderdaad dan ongeveer gelijk ons ei, maar niet op dezelfde dag NOD.
Hoe kan dat dan? Ik heb mijn NOD namelijk op 19 juni.
Hoop dat het voor ons allebei raak is, dat zou wel fijn en gezellig zijn he?

Suus, ik ben blij dat je je baan dan kunt houden zoals het er nu naar uit ziet.
Daar maakte je je volgens mij wel druk om he??
En daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen hoor.
Op het moment ben ik projectleider bij Rijkswaterstaat, maar mijn project staat op de tocht, dus het ziet er niet naar uit dat deze functie vast wordt.
Betekent dat ik nu aan het uitkijken ben naar iets vast, maar ja dat is dan nog allemaal pril als ik nu zwanger wordt.
Ik laat het er niet voor, maar het is toch fijner als je al zekerheid hebt mbt een baan he?
Hoop voor je dat je dan gewoon een contract voor onbepaalde tijd krijgt.

Evelien, hoe gaat het?? Volgens mij heb  ik net niks van je gelezen.
Baal je een beetje vanwege je ongesteldheid toch misschien?
Gooi het er hier anders maar uit hoor meis. Jij gaat gewoon naar een volgende ronde en wij doen gezellig met je mee.

Mochten we zwanger worden, we blijven gewoon lekker hier samen komen. Ja toch?
We blijven gewoon van elkaar meegenieten!

Meiden, ik lees het weer.
Knuf,
Gerrie.

Hoi hoi Gerrie,

Ook weer lekker aan het forummen? Ben je op het werk of vrij? Ik heb vandaag weer mn vrije dag, heerlijk!
Ja maakte me er eerlijk gezegd behoorlijk druk om of ik wel kon blijven, we hebben een behoorlijk hectisch jaar achter de rug op het werk, er waren 5 (!) vrouwen tegelijk zwanger, gingen dus ook allemaal met verlof, moest opgevangen worden door nieuw personeel, toen de 5 vrouwen er weer waren, hadden we dus veeeeeeel te veeeeeeeeel personeel..... maar het zijn nu dus bijna allemaal parttimers en haast geen fulttimers meer... en dat vind mijn baas wel behoorlijk lastig... er word ook steeds geklooid met de roosters, niemand weet meer waar die aan toe is blalblabla dus het is niet echt bevordelijk voor de werksfeer ook...
Verder heb ik een tijdje geleden, door het werk, last gekregen van het SI gewricht in mn rug, die was overbelast, hiervoor heb ik fysiotherapie gehad (dit had mn baas voor me geregeld zodat ik gelijk terecht kon en niet eerst langs de dokter moest en hij heeft t ook betaald!!), maar mijn therapeut heeft toen gezegt dat ik kortere dagen moest gaan maken omdat het anders niet goed zou komen met mn rug, ik werkte namelijk op maandag en woensdag van 8 uur sochtends tot 9 uur savonds en soms werd het ook wel eens 10 uur, ik had dan namelijk savonds de leiding over de vulploeg! Dit zijn natuurlijk ook onmenselijke dagen als je t goed bekijkt... maar goed, dit heb ik toen mijn baas verteld en sinds die tijd doet hij heel anders naar mij toe en ik heb toen ook gevraagd of dit een probleem zou zijn voor mn contract, want ik heb nu 3 x verlenging gehad dus nu moet het omgezet worden voor onbepaalde tijd! en zijn antwoord was toen, ik weet het nog niet, terwijl hij voor dat dit allemaal begon altijd gezegd heeft natuurlijk krijg je die en dat hij zo blij was met mij, blablabla!
Mijn baas is echt geen makkelijke, als je niks mankeert en een goede instelling hebt, dan ben je zowat heilig bij hem, maar zodra je een keer ziek bent of in mijn geval met de rug zit, nou dan ben je niets meer waard hoor!
Kan het ook goed merken aan mn werk, ik had altijd behoorlijk wat verantwoordelijkheid en ik zou nog meer krijgen maar dat heeft ie me doodleuk allemaal uit de handen genomen en nu doet een andere collega (wat een gigantische irritant streberig en slijmerig mannetje is! zegt iedereen!) dus alles wat ik voorheen allemaal deed!

Echt leuk vind ik het op mn werk niet meer, maar goed die vastigheid vind ik op dit punt wel heel belangrijk ivm een eventuele zwangerschap (zal mn baas leuk vindne haha!), dan ga ik toch minder werken als hij dat toelaat, want ook daar doet hij nog wel eens moeilijk over....

Nou heel verhaal over mijn werk zo he?!

En jij dus vandaag je ei, jaja dan moet je ff flink aan de klus dus!
Nee na een beetje ruzie ga je niet nog ff klussen, hadden wij vorige ronde ook een x, toen werd ik daar ook nog weer boos om ook, dat we dan niet gingen klussen, stom he, hoe erg je er mee bezig bent dan!

Ow wat vervelend dat jij ook uit moet kijken naar wat anders.... is toch lastig met een kinderwens he?! Hoop dat je snel wat vind hoor!
En zeker blijven we met elkaar kletsen als we zwanger zijn, hopelijk allemaal op het zwangerforum, maar tot dat iedereen zwanger is zowiezo hier toch?!

liefs Suus

Terug
Bovenaan