quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 10:04:58&apos

);
Hey Suus,
Ik ben aan het werk nu, maar kom af en toe nog even kijken vandaag. Super zeg van je baan! Dan krijg je toch een vast contract! Heb je je voor niks druk gemaakt. En ik bemoeide me er ook nog mee! Ik ben echt blij voor je hoor! Ja en nu kan hij je niet ontslaan en is hij verplicht als je zwanger bent en je wilt minder uren werken omdat ook te doen.
Wat erg van je oma zeg! Zo zielig! Meid je kunt hier altijd je hart luchten hoor! Het is zo erg als een dierbaar persoon zo ziek is, dan sta je zelf machteloos he? Wij hebben zelf al een aantal sterfgevallen in de familie gehad. Bij ons komt kanker heel veel voor en ik heb al geen opa's en oma's meer. En er zijn al drie tantes van mij aan overleden ook. Dat is zo k.t!!
Als je je ei hebt daalt je temp. en wanneer hij geweest is stijgt ie weer. Dat wist ik ook pas sinds gisteren. Dan kun je het wel in de gaten houden he? Ik had pijn bij het klussen, net als of ie ergens tegenaan stootte zeg maar. En volgens mij loopt het zaad er ook niet zo snel weer uit, omdat de zaadjes dan kunnen zwemmen he ? Dat was voor mijn gevoel zo dan! Zo'n persona lijkt me niet echt veilig, jou wel? Je kunt dan een week niet klussen, wil je het goed doen! Ja, maar als je niet aan de pil bent heb je echt meer zin! Dat is echt zo he? Misschien zijn er nog andere dingen die je gebruiken kunt. Je kunt op www. persona.nl zo'n ding krijgen volgens mij, als je die wel wilt.
Liefs Yvonne
Ja ben echt heel erg geschrokken van mn oma.... gaan vanavond heen, is misschien de laatste keer dat we haar zien....
Ik heb nu nog 2 oma's en 1 opa, mijn andere opa is overleden toen ik 12 was......ook aan kanker, mijn tante heeft ook kanker gehad, maar is genezen en mijn moeder heeft een knobbeltje in haar borst gehad, die gelukkig goedaardig bleek te zijn....Dit is echt een erge ziekte he?!
Heb trouwens inderdaad even gekeken op de site van die persona, maar zo heel betrouwbaar is ie niet.... en nog duur ook, 88 euro! En dan moet je ook nog teststaafjes kopen, laat maar zitten dan hoor!
Wil niet meer aan de pil! Maar zo'n staafje lijkt me ook niets..... en om altijd maar condooms te gebruiken al helemaal niet! Misschien moet ik dan eens een andere pil vragen ofzo... ach voorlopig is dat nog niet aan de orde, nu moet ik juist zonder!
Tja die pijn bij het klussen alsof hij ergens tegen aan stoot, dat ken ik hoor, heb ik ook vaak.....
Nu maar hopen dat de zwemmertjes inderdaad goed kunnen zwemmen nu!
Ik ga zo maar even onder de douche, zit nog lekker in de pyama, moet straks nog even brood halen en beneden schoonmaken, boven heb ik gisteravond nog gedaan! Fanatiek he?!