Susanne, 25, kinderwens

Hahahahhaa ja das wel even nodig he?
Soms ga ik beantwoorden en dan weet ik vaak niet meer wie nou wat ook alweer had geschreven! Hahahhaa.
Maar goed, beter zo dan dat er niemand meer reageert toch?

Liefs Gerrie.

Hey Suus,

Ik ben aan het werk nu, maar kom af en toe nog even kijken vandaag. Super zeg van je baan! Dan krijg je toch een vast contract! Heb je je voor niks druk gemaakt. En ik bemoeide me er ook nog mee! Ik ben echt blij voor je hoor! Ja en nu kan hij je niet ontslaan en is hij verplicht als je zwanger bent en je wilt minder uren werken omdat ook te doen.

Wat erg van je oma zeg! Zo zielig! Meid je kunt hier altijd je hart luchten hoor! Het is zo erg als een dierbaar persoon zo ziek is, dan sta je zelf machteloos he? Wij hebben zelf al een aantal sterfgevallen in de familie gehad. Bij ons komt kanker heel veel voor en ik heb al geen opa's en oma's meer. En er zijn al drie tantes van mij aan overleden ook. Dat is zo k.t!!

Als je je ei hebt daalt je temp. en wanneer hij geweest is stijgt ie weer. Dat wist ik ook pas sinds gisteren. Dan kun je het wel in de gaten houden he? Ik had pijn bij het klussen, net als of ie ergens tegenaan stootte zeg maar. En volgens mij loopt het zaad er ook niet zo snel weer uit, omdat de zaadjes dan kunnen zwemmen he ? Dat was voor mijn gevoel zo dan! Zo'n persona lijkt me niet echt veilig, jou wel? Je kunt dan een week niet klussen, wil je het goed doen! Ja, maar als je niet aan de pil bent heb je echt meer zin! Dat is echt zo he? Misschien zijn er nog andere dingen die je gebruiken kunt. Je kunt op www. persona.nl zo'n ding krijgen volgens mij, als je die wel wilt.

Liefs Yvonne

Hallo Gerrie,

Ja soms ben je echt gewoon de kluts kwijt en kun je echt beter eerst reageren op de persoon.

Ja ik weet niet waarom ik zo vroeg mijn ei gehad heb, maar dat leek me de vorige rondes ook al zo. Raar hoor, misschien dat de RD moeite hebben om door te breken bij mij of zo. Ik ben nu ook maar twee dagen ongi, maar heel hevig. Misschien moet het een dag inhalen of zo iets. Dat lijkt me wel heel aannemelijk, want ik heb ook hele erge krampen voor en tijdens mijn ongi. Het zou ook kunnen dat ik de 19e mijn NOD heb, maar ik hou gewoon de 20e aan.

Ja als je ruzie hebt ga je niet weer klussen he? Vervelend is dat he? Je voelt je dan zo k.t en kunt slecht slapen. Ik voel me ook zo alleen en zielig, want natuurlijk heb ik altijd gelijk! (nooi toegeven) Dat is een slechte eigenschap van mij hoor!

Nou we hebben echt twee spannende weken voor de boeg nu, dus flink !!!

Ja, we horen niks van Evelien he? Misschien heeft ze even een dip omdat de RD toch zijn gekomen? En heeft ze even afstand nodig ? Ik weet het niet, maar ik kan het me goed voorstellen hoor.

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 10:04:58'));

Hey Suus,

Ik ben aan het werk nu, maar kom af en toe nog even kijken vandaag. Super zeg van je baan! Dan krijg je toch een vast contract! Heb je je voor niks druk gemaakt. En ik bemoeide me er ook nog mee! Ik ben echt blij voor je hoor! Ja en nu kan hij je niet ontslaan en is hij verplicht als je zwanger bent en je wilt minder uren werken omdat ook te doen.

Wat erg van je oma zeg! Zo zielig! Meid je kunt hier altijd je hart luchten hoor! Het is zo erg als een dierbaar persoon zo ziek is, dan sta je zelf machteloos he? Wij hebben zelf al een aantal sterfgevallen in de familie gehad. Bij ons komt kanker heel veel voor en ik heb al geen opa's en oma's meer. En er zijn al drie tantes van mij aan overleden ook. Dat is zo k.t!!

Als je je ei hebt daalt je temp. en wanneer hij geweest is stijgt ie weer. Dat wist ik ook pas sinds gisteren. Dan kun je het wel in de gaten houden he? Ik had pijn bij het klussen, net als of ie ergens tegenaan stootte zeg maar. En volgens mij loopt het zaad er ook niet zo snel weer uit, omdat de zaadjes dan kunnen zwemmen he ? Dat was voor mijn gevoel zo dan! Zo'n persona lijkt me niet echt veilig, jou wel? Je kunt dan een week niet klussen, wil je het goed doen! Ja, maar als je niet aan de pil bent heb je echt meer zin! Dat is echt zo he? Misschien zijn er nog andere dingen die je gebruiken kunt. Je kunt op www. persona.nl zo'n ding krijgen volgens mij, als je die wel wilt.

Liefs Yvonne

Ja ben echt heel erg geschrokken van mn oma.... gaan vanavond heen, is misschien de laatste keer dat we haar zien....
Ik heb nu nog 2 oma's en 1 opa, mijn andere opa is overleden toen ik 12 was......ook aan kanker, mijn tante heeft ook kanker gehad, maar is genezen en mijn moeder heeft een knobbeltje in haar borst gehad, die gelukkig goedaardig bleek te zijn....Dit is echt een erge ziekte he?!

Heb trouwens inderdaad even gekeken op de site van die persona, maar zo heel betrouwbaar is ie niet.... en nog duur ook, 88 euro! En dan moet je ook nog teststaafjes kopen, laat maar zitten dan hoor!
Wil niet meer aan de pil! Maar zo'n staafje lijkt me ook niets..... en om altijd maar condooms te gebruiken al helemaal niet! Misschien moet ik dan eens een andere pil vragen ofzo... ach voorlopig is dat nog niet aan de orde, nu moet ik juist zonder!

Tja die pijn bij het klussen alsof hij ergens tegen aan stoot, dat ken ik hoor, heb ik ook vaak.....
Nu maar hopen dat de zwemmertjes inderdaad goed kunnen zwemmen nu!
Ik ga zo maar even onder de douche, zit nog lekker in de pyama, moet straks nog even brood halen en beneden schoonmaken, boven heb ik gisteravond nog gedaan! Fanatiek he?!

Hoi meiden!

Hier eindelijk weer een berichtje van mij. Met mij gaat alles goed hoor. Ik baal er niet van dat ik weer ongi geworden ben want ik wist door de test toch al dat ik niet zwanger was. Ik ben weer lekker aan het werk, vandaag tot 17.00 uur. Mijn man heeft een nieuwe baan.Zijn salaris gaat er flink op vooruit en hij gaat  nog minder werken ook! 4,5 dag dus als we een kindje hebben kan hij ook een dag erbij zijn. Verder heb ik een hele leuke trouwerij gehad met mooi weer en een leuk feest op een boot. Mijn ongi heeft trouwens maar 3 dagen geduurt. Ik merk trouwens ook wel dat ik, nu ik gestopt ben met de pil, veel meer zin heb, vreemd he, misschien komt het door hormonen..Nou ik ga weer even aan het werk. Fijne dag allemaal!

Liefs evelien

Hey Evelien!

Wat leuk een feest op een boot! Was ook nog wel mooi weer vrijdag of niet (bij ons wel, maar ja kan plaatselijk zijn natuurlijk!)
Dus je ongi zit er nu weer op?? Dan moet je dus ongeveer eind volgende week proberen om de dag te klussen en dit een tijdje volhouden, omdat je niet weet of je nu een 28 daagse cyclus hebt!
Ja ik heb ook veeeeeeeeeeel meer zin gekregen hoor toen ik ben gestopt met de pil en ook door het idee dat we dan misschien wel een kindje aan het maken zijn, dit werkt bij mij ook heel bevordelijk!
Nou meid, werkze vandaag en misschien spreken we elkaar nog vandaag!

Liefs suus

Terug
Bovenaan