Susanne, 25, kinderwens

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 11:15:13'));

Ik woon vlakbij Utrecht. Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar hoe jullie eruit zien...

korte beschrijving van mij:
Ben ongeveer 1.75, ben niet heel dik, maar ook niet heel slank, beetje stevig zullen we maar zeggen, heb vrouwelijke rondingen zegt mn vriend altijd!
Heb (officieel) bruin haar, net over de schouders met een pony, heb blauw/grijs/groene ogen, lekker vaag he! hou erg van mooie kleren, mijn stijl is een beetje netjes, hou van zwarte broeken maar een mooie spijkerbroek met een shirtje of bloesje vind ik ook erg leuk! Paar mooie laarzen eronder! Heb nu trouwens mn ballerina's aan, vind ik ook errug leuk!
OP mn werk draag ik bijna altijd een spijkerbroek, met mn puma sneakers, omdat ik de hele dag moet lopen, hoef gelukkig niet na te denken wat ik dan aan moet, want hebben een bloes en een schort ! lekker makkelijk!

wel leuk om van iedereen even te weten vind ik!

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 11:16:22'));

Hahahaha ja ik ook.
Zullen we een keer een date plannen met z'n vieren?
Een keertje ergens afspreken en wat drinken ofzo? Lijkt me wel een gezellig plan.

Lijkt me leuk, maar ook wel eng haha!
Is wel lastig, we wonen een eind uit elkaar begrijp ik!
op een centrale plek misschien....

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 11:19:20'));

ojee ja dan zit hij bijna vol. Een nieuwe naam...euhhh moeilijk, ik ga er even over nadenken.

lekker makkelijk en duidelijk: Evelien, Gerrie, Yvonne en Susanne hier melden!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 11:23:10'));

Ben wel benieuwd of het in het echt klikt. Wel spannend! We kunnen het wel een keer doen ergens op een centrale plek ja.

dat is voor jou erg makkelijk! jij woont precies in het midden van ons haha!
woon jij echt in de stad utrecht of er vlak bij?
ben er wel eens geweest, vind het een super stad om te winkelen!

Ik ben 1.68 ben ook niet slank maar ook een beetje mollig. Verder heb ik donkerblond haar wat net iets boven mijn schouders valt, heb blauwe ogen en hou ook van mooie kleding. Ben vaak wel een beetje stoer gekleed maar wel vrouwelijk. Verder hou ik erg van tassen en schoenen. Wat zijn jullie hobbies eigenlijk?

Terug
Bovenaan