Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eet jij elke dag samen met je mannetje?? Das wel gezellig zeg!
Wat voor broodjes ga je eten?
Ik ben het beu hier, had liever thuis gezeten.
Maar ja...........niks aan te doen.
Jij zit ook hele dagen alleen toch? Wel gaaf lijkt me je eigen kantoor?!
Ik heb ook beetje krampjes onderin mijn rug hoor. Ik ben echt benieuwd wat voor nieuws we morgenochtend voor elkaar hebben!
zo ik ga nu de pc uit doen! ga ff boodschapjes halen en nog wat leuks voor mn vriendin.....
en dan lekker theeleuten!
houden jullie het nog een beetje uit met de zenuwen?
nou meiden tot snel weer!
o ja ik ben vrijdag lekker vrij, dus kan ik hier overdag ook kletsen, zijn julli er dan ook?
Hey Suus, veel plezier vanmiddag en geniet lekker van het zonnetje.
Ik moet vrijdag niet werken, dus misschien ben ik op de computer, maar dat ligt eraan wat ik thuis aanhet doen ben en in wat voor bui mijn zoontje is .
Ik heb héél veel zenuwen. Ben blij dat we morgen al gaan testen, houd het echt niet meer vol tot donderdag.
Je hoort het morgenvroeg wel!
jeetje, een baquette met kipkerrie luxe hoor! Ik had 2 broodjes met kipfilet met tuinkruiden. Vrijdag ben ik er ook de hele dag. Ik heb vandaag trouwens echt een vreetkick, heb nu al soep, broodjes, toffees en een appel op. Nu ga ik niks meer eten anders eet ik vanavond niet zoveel en dat zou zonde zijn. maar ik verwacht eigenlijk dat het echt van die grote borden zijn met een heel klein beetje eten erop. Jullie horen het morgen wel hoe het was.