SYGE meiden 2

Mijn zus moest in de weeën naar het ziekenhuis, duurde te lang en Dyon had in het vruchtwater gepoept. Dus toen ze in het ziekenhuis was, was ie er binnen  1,5 uur ook al.
Die autorit staat haar nog wel vers in het geheugen, was zwaar. Bij aankomst 5 cm "hoe noem je dat ook al weer?"ontsluiting?? of zoiets. Ze noemde de autorit"de helse rit".

jeetje dat lijkt me wel heel erg als je dan later alsnog naar het zieknhuis moet, dan kan je er maar beter al liggen..

Ja mannen verbranden op de een of andere manier veel meer en op de goeie plekken dan wij. Ray is heel druk van nature en verbrand daarom denk ik wel veel meer

Ja dat denk ik ook, maar iedereen heeft nu natuurlijk daar een eigen mening over. En ik denk dat iedereen moet doen waar ze het fijnste gevoel bij hebben. Voor mijzelf zal dat het ziekenhuis worden omdat ik dat bij mijn zus meegemaakt heb en omdat als er iets niet goed is ze daar alle apparatuur hebben.

Ries beweegt ook erg veel dus daar zou het ooko wel mee te maken hebben.Vanavond ga ik gewoon weer lekker sporten dan verbrand ik wel weer iets van het gebak, haha.

Ja, dat is sowiezo beter ! Je verbrand dan toch wel wat! Maar dan moet je niet voor elke beweging een gebakje nemen!! hahaha grappig he?

Ik kan meestal eten wat k wil, maar toen ik zwanger was niet hoor. Alles kwam er aan. Ik vrat ook echt. Niet te geloven. Bijna 20 kilo aangekomen.
Van 45 kilo naar 62 kilo. Dat was net iets teveel van het goede vind ik.
Kevin kan ook snel aankomen als hij te veel schranst.

Van medicijnen houd je meestal vocht vast, dat is er inderdaad niet af te trainen.
Heel vervelend.

Ik moet even kijken, als de huisarts dadelijk tegen het einde zegt dat alles er goed uit ziet, ik ben breed genoeg, kindje is ingedaald enz. dan wil ik wel thuis bevallen.
Maar als hij vermoed dat ik te smal ben of dat het weer niet goed zou gaan, dan moet ik misschien wel een keizersnee zei die of in ieder geval in het ziekenhuis bevallen.
Ik ben liever gewoon thuis met mijn eigen bedje, douche en spulletjes. Vooral als je dan net bevallen bent lig je niet alleen in het ziekenhuis.

Terug
Bovenaan