SYGE meiden 2

Wil jouw mannetje per se elke dag dan?
Jeetje........., dat zou ik niet trekken hoor.
Die van mij moet gewoon wachten als ik geen zin heb of als dat zo is.
We hebben redelijk wat onthouding gehad de eerste tijd in mijn cyclus, dus ik denk dat dat écht geholpen heeft.
Dan rijpen de zaadjes heel goed.

inwendig onderzoek deed bij mij ook pijn. En uren daarna trouwens nog steeds.

Ik heb m gewoon gezegd om de dag of om de 2 dagen dan is je Zaad het sterkst gaan we lekker klussen hahaha.... iedere dag hoeft van mij ook weer niet hoor pfffff......

En tot me eisprong is geweest doen we het ong om de dag .....hihi...

Ik heb ook nog nooit een inwendig onderzoek gehad ja ze hebben in me baarmoederhals geknipt en daar voelde ik nix van terwijl als ik er nui weer aan denk weer gelijk een raar gevoel krijg hahaha....

Je kan ook de tampontest doen he op je NOD!! ff tampon erin doen en eruit halen is die rood komt je ONGI eraan!!!!

Ik had trouwens maandag en woe sex gehad en t leek net of hij ergens tegen aan zat   :S echt vaag zeg!!

oh okee, ik dacht juist dat bijna niemand dat had.
Maar ik vind het zo'n rotgevoel.
Bah.

Ik ga zo even een broodje eten voordat ik flauw val .

Ik ben er zometeen weer.
Jullie alvast eet smakelijk!

wij prberen nu telkens 2 dagen tussen ht klussen te houden. Voordat we het voor mijn vruchtbare dagengedaan hadden was 3 dagen gelden dus hopelijk heeft dat geholpen. Ik ga even een broodje eten. Jullie ook alvast eet smakelijk en tot vanmiddag!

Liefs Evelien

maar hebben jullie het ook wel eens als je bijna bij je NOD ben of als je toevallig al zwanger ben ofzo dat als je sex heb dat het lijkt of hij ergens tegen aan zit ofzo!!!
ik had het maandag bizar erg toen ook gestopt en gistere weer maar toen wel minder!!!!

Ik ga ook zo eten.. half 1 is altijd mijn pauze :D

dit x geen tostis hoor ;-)

Daar ben ik weer..........
Ik ben het echt beu. Zit helemaal alleen, krijg zere billen van het zitten en heb bijna niks te doen. Getver!

Ik heb sowieso als we vrijen en hij gaat te diep dat het dan zeer doet.
Dan voelt het niet per se of hij ergens tegen aan zit, maar ik weet dat ie dan tegen mijn baarmoedermond komt en dat doet erg zeer.

Dat doet dus ook zeer als er inwendig onderzoek gedaan wordt.

Ja dat heb ik ook en ook voor mijn ongi heb ik dit gehad. Met de eisprong heb je dat ook vaak dat het iets zeer doet.

Heb je een moeilijke bevalling gehad dan Gerrie?

Terug
Bovenaan